Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teille FB vain joku paikka jossa kertoilla itsestään vai ymmärrättekö myös ryhmien merkityksen?

Vierailija
05.03.2017 |

Nytkin palstalla on keskustelu että onpa FB nolo paikka, piti lähteä kun ihmiset vain kehuivat itseään. 

Siis olenko ainoa joka pyörii siellä verkostojen takia? Olen erilaisissa kiinnostuksenkohteitani vastaavissa ryhmissä hyvinkin aktiivinen, saanut sieltä tuttuja ym. Joka päivä saa jotain uutta mielenkiintoista irti harrastuksesta, ideoita jne.

Onko tämä todellakin noloa?!

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sä tarvitse toimintaasi av-palstan hyväksyntää.

Vierailija
2/8 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et sä tarvitse toimintaasi av-palstan hyväksyntää.

En tarvitse enkä sitä haekaan, tuntuu vaan että nämä joka huutavat näitä FB on nolo -juttuja eivät tajua yhtään mitä muut ihmiset siellä puuhaavat...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet saanut sieltä uusia tuttuja niin keskusteletko ventovieraille?

Vierailija
4/8 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olet saanut sieltä uusia tuttuja niin keskusteletko ventovieraille?

En nyt tajua kysymystäsi, koko ajanhan keskustelen ryhmissä myös ventovieraiden kanssa. Olen myös tavannut heitä livenä kun FB:n harrastusryhmässä on keksitty kokoontua. Ventovieraille kadunkulkijoille en ikinä juttele paitsi jotain lenkkipolulla kulkijaa saatan tervehtiä ja vaihtaa pari sanaa säästä tms.

Vierailija
5/8 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle Facebookilla on kaksi tarkoitusta. Toinen on yhteydenpito kaukana asuviin tai muuten kaukaisempiin sukulaisiin ja ystäviin. Esim serkuistani vain yksi asuu pääkaupunkiseudulla, kaikki loput 31 serkkua jossain muualla Suomessa. Facebookin ansiosta yhteydenpito ei enää jää vain häihin ja hautajaisiin - tai no tässä iässä enää vain hautajaisiin - vaan kuulumisia vaihdetaan useammin ja toisen seinää seuraamalla pysytään paremmin rivillä, mitä heille kuuluu. Toinen tarkoitus on juuri erilaiset ryhmät. Kuulun aika moneen ryhmään, jotka liittyvät niin harrastuksiin kuin vertaistukeenkin. Kirppisryhmiä unohtamatta.

Vierailija
6/8 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle paikka on vain stalkkailua varten. Itse en postaa mitään. Tosin yhteen ryhmään kuulun, mutta en sinnekään kehtaa laittaa ilmoitusta.

Vierailija
7/8 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle Facebookilla on kaksi tarkoitusta. Toinen on yhteydenpito kaukana asuviin tai muuten kaukaisempiin sukulaisiin ja ystäviin. Esim serkuistani vain yksi asuu pääkaupunkiseudulla, kaikki loput 31 serkkua jossain muualla Suomessa. Facebookin ansiosta yhteydenpito ei enää jää vain häihin ja hautajaisiin - tai no tässä iässä enää vain hautajaisiin - vaan kuulumisia vaihdetaan useammin ja toisen seinää seuraamalla pysytään paremmin rivillä, mitä heille kuuluu. Toinen tarkoitus on juuri erilaiset ryhmät. Kuulun aika moneen ryhmään, jotka liittyvät niin harrastuksiin kuin vertaistukeenkin. Kirppisryhmiä unohtamatta.

Uskon että myös sinun näkökulmastasi nämä "Lähden FB:stä kun ihmisillä vain kulissi!" -vouhkaajista on melko lailla samanlainen kuin minulla.

Vierailija
8/8 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulun kymmeniin ryhmiin, ne on hyödyllisiä ja kivoja. Muuten face on mun päiväkirja ja yhteydenpito perheenjäseniin ja ystäviin on se juttu, kun tosiaan on pitkät matkat. Tytärkin ulkomailla. Ei tarvi äidille,sisaruksille ja kummeille enää teettää valokuvia lapsista, vaan ne näkee ne heti facesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kahdeksan