Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

13-vuotias ei ole somessa, pitäisikö huolestua?

Vierailija
05.03.2017 |

Pyysin eilen 13v poikaani lisäämään minut kaverikseen facessa, mutta hän sanoikin yllättäen että hänellä ei ole face-tiliä. Totesin sitten että "ai, sä olet siirtynyt muihin someihin" mutta poika sanoi että ei ole missään somessa eikä halua liittyäkään. Tuo jäi vähän vaivaamaan. Onkohan pojalla kaikki ok?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei vain halua sua mukaan juttuihinsa. Aivan varmasti on somessa tavalla tai toisella. 

Vierailija
2/9 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten se poistui paikalta ovet paukkuen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei munkaan 13-vuotias ole. Tai no, on sillä koulun ja harrastuksen tiimoilta muutama whatsapp-ryhmä, mutta ne on kyllä mielestäni vähän eri asia. Pidän poikaani harvinaisen fiksuna ja sosiaalisena tyyppinä.

Vierailija
4/9 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää huolestua, koska kaikkienhan pitää olla siellä vitun somessa vaikka väkisin, jos wt-äiti on näin päättänyt.

Vierailija
5/9 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten asia selvisi vasta tuossa tilanteessa? Olet itse facebookissa, muttet ole etsinyt häntä?

Vierailija
6/9 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa siltä että poikaasi vaivaa vakava masennus, hae apua ennen kuin hankkii aseen.

Vierailija
7/9 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten asia selvisi vasta tuossa tilanteessa? Olet itse facebookissa, muttet ole etsinyt häntä?

No minäkin tein oikeastaan tilin vasta äskettäin (kalkkis kun olen...). -ap

Vierailija
8/9 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajattelin ihan samaa eli kyseessä on provo. Totta kai jokainen ensin katsoisi profiilin ja ylipäänsä googlaisi pojan nimen. 

Vierailija
9/9 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole iloinen ettei poikasi ole typerä laumasielu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kaksi