Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minua ärsyttää kun siskon mies on niin rikas

Vierailija
05.03.2017 |

Siskon mies on aivan järkyttävän rikas ostaa aina upeita tavaroita,kylpylä reissuja ja etelänmatkoja. Siskoni on hammashoitaja, mutta hänen miehensä on joku miljonääri pomo jossain tehtaalla! Ovat olleet noin kymmenen vuotta yhdessä. Ärsyttää vain niin paljon!!! Heillä on vain yksi yhteinen lapsi. Viimeeksikin kun tulivat meille kylään olivat pukeutuneet uipeisiin kalliisiin vaatteisiin pojallakin aina lompakossaa parisatasta minimissään! Heillä on myös aina uudet sohvat ja kaikki kun käydään kylässä!!! Itse olen sairaalassa töissä pikkupalkalla ja mies työtön. Meillä on kolme lasta ja vanha pieni talo korvessa. Minä olen aina pistänyt joka sentin sukan varteen toisin kuin siskoni perhe joka asuu upeassa talossa suositulla alueella. Mitä voisin tehdä. ÄRSYTTÄÄ VAAN NIIN PALJON!!!!!

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen yrittänyt hakea parempi palkkaista työtä, mutta koulutus on jäännyt vähän huonoksi enkä enää pääsisikään yliopistoon tai sen sellaiseen...

T.ap

Ei siellä mitään ikärajaa ole. Jotkut opiskelevat eläkeiässä.

Ei niin, mutta minä en varmaan ikipäivänä pääsisi sieltä läpi_!_!_!_!_

T.ap

Vierailija
42/47 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varastat siskoltasi aina kun hän käy kylässä. Vähän kerrallaan, ettei nyt ainakaan ihan heti huomaa. Samalla tavalla pistät hieman pöytähopeita laukkuun kun käyt siellä syömässä. Hyvä siitä tulee, se on sinun oikeutesi, kun siskosi on tuollainen ärsyttävä pelle!

Nii in... Tuo olisi kyllä hyvä! Saisi siskokin opetuksen.

T.ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se siskosi vika, että olet onneton? Rakastatko miestäsi? Mitä jos siskosi kadehtimisen sijaan muuttaisit omaa elämää siihen suuntaan kuin haluat?

Vierailija
44/47 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varastat siskoltasi aina kun hän käy kylässä. Vähän kerrallaan, ettei nyt ainakaan ihan heti huomaa. Samalla tavalla pistät hieman pöytähopeita laukkuun kun käyt siellä syömässä. Hyvä siitä tulee, se on sinun oikeutesi, kun siskosi on tuollainen ärsyttävä pelle!

Nii in... Tuo olisi kyllä hyvä! Saisi siskokin opetuksen.

T.ap

Näinpä. Toki kannattaa pitää maireaa hymyä muuten yllä ja tehdä varastelut huomaamattomasti, ettet herätä epäilyksiä!

Vierailija
45/47 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostat siltä, että projisoit huonon parisuhteesi aiheuttamia kurjia fiiliksiä siskoosi. Kannattaisi mieluummin pistää oma elämä kuntoon eikä keskittyä vihaamaan niitä, joilla ovat asiat hyvin. Jos et raaski jättää juoppoa, työtöntä elättiukkoa, hommaa oma tili. Voit myös jättää sen turhapuron ja alkaa katsella sellaisia miehiä, joiden kanssa oma elintaso voisi parantua.

Itse valitsin tyhjätaskun miehen, joka on onneksi nyttemmin päässyt hyviin töihin ja keskiansioille. Ehkä nykyisellä viisaudella valitsisin sellaisen miehen, jolla olisi elämässä parempia valintoja tehtynä ja edes vähän perintöä tiedossa, mutta enpä itsekään ole mikään lottovoitto sillä saralla, tyhjätaskujen lapsi minäkin. Mutta sentään hyvin kouluttautunut ja hyväpalkkaisessa työssä.

Kyllä se siitä. Turhapuron kun pistät mäkeen, niin on monta huolta vähemmän.

Vierailija
46/47 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostat siltä, että projisoit huonon parisuhteesi aiheuttamia kurjia fiiliksiä siskoosi. Kannattaisi mieluummin pistää oma elämä kuntoon eikä keskittyä vihaamaan niitä, joilla ovat asiat hyvin. Jos et raaski jättää juoppoa, työtöntä elättiukkoa, hommaa oma tili. Voit myös jättää sen turhapuron ja alkaa katsella sellaisia miehiä, joiden kanssa oma elintaso voisi parantua.

Itse valitsin tyhjätaskun miehen, joka on onneksi nyttemmin päässyt hyviin töihin ja keskiansioille. Ehkä nykyisellä viisaudella valitsisin sellaisen miehen, jolla olisi elämässä parempia valintoja tehtynä ja edes vähän perintöä tiedossa, mutta enpä itsekään ole mikään lottovoitto sillä saralla, tyhjätaskujen lapsi minäkin. Mutta sentään hyvin kouluttautunut ja hyväpalkkaisessa työssä.

Kyllä se siitä. Turhapuron kun pistät mäkeen, niin on monta huolta vähemmän.

Tuokin kyllä pitää pistää korvan taakse👂

T.ap

Vierailija
47/47 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

What the ****