Vauvan isoäiti juoksee toyboyn perässä
Saimme mieheni kanssa vastikään esikoisemme, joka on samalla myös anoppini ensimmäinen lapsenlapsi. Meillä on aina ollut ihan läheiset välit ja isoäiti oli innoissaan raskaudesta, mutta synnyttyään vauva ei tunnu kiinnostavan enää pätkääkään, vaan anoppi paapoo mieluummin huomattavasti nuorempaa poikaystäväänsä (noin 30 vuotta). Asiaan liittyy tietysti myös raha ja pelkään, että anoppia manipuloidaan ihan kunnolla ja tämä toyboy maksattaa hänellä kaiken, vaikka kyse ei todellakaan ole mistään varakkaasta naisesta, velkaa on jo ennestään käsittääkseni tosi paljon.
Mitä voisin tehdä että anopille saisi järkeä päähän? Mieheni ummistaa vaan silmänsä tilanteelle ja pyrkii välttämään kaikkia konflikteja.
Kommentit (48)
Itse olen 62 v ja toivoisin kyllä sen verran puuttumista omiin asioihini että jos kolmekymppinen kolli veis mun rahat, niin tyttäreni tai edes siskoni kysyisi että mitä oikein touhuan. Voihan kyseessä olla vaikka alkava muistiongelma!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko anoppi pyytänyt teiltä rahaa?
Ainakaan minun tietääkseni ei ole pojaltaan pyytänyt, mutta toiselta aikuiselta lapseltaan kyllä ja valehteli vielä syyn mihin tarvii rahat.
Perintöä en tosiaan ole kyttäämässä koska a) ei ole oma äitini kyseessä ja miehen kanssa on erilliset rahat b) perintönä olisi tällä hetkellä vähintään 5-numeroinen summa velkaa.
Mistä voitte tietää anopin veloista?
Onko anopilla sellainen tuijottava katse?
Tuijottaako anoppi omituisesti sinua ja lapsenlastansa todella pitkään, kun poika ei huomaa?
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäinen anoppi on? Meillä on töissä isoäiti, joka on 38-vuotias.
Olisin erittäin huolestunut 30 vuotta nuoremmasta poikaystävästä.
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäinen anoppi on? Meillä on töissä isoäiti, joka on 38-vuotias.
Varmaan vanhempi, jos toyboy on 30 vuotta nuorempi.
Tekis varmaan ihan hyvää käydä ruikkimassa mällit 6-kymppisen mummun riemurasiaan, ilman kumia ampua tavarat sisään ja kulli sykkisi vielä hetken ja, ja... olisi mukavaa
Vierailija kirjoitti:
Tekis varmaan ihan hyvää käydä ruikkimassa mällit 6-kymppisen mummun riemurasiaan, ilman kumia ampua tavarat sisään ja kulli sykkisi vielä hetken ja, ja... olisi mukavaa
M20
Ovatko lapsesi ja hänen puolisonsa siis jotenkin huonoja vanhempia? Alkoholisteja, narkkareita tms., jos kerran mummon pitää olla lapsen turvana?
Mitäs jos ne mummot ja papat eläisivät ihan omaa elämäänsä ja antaisivat jälkikasvun elää omaansa.