Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Urheiluliivit isorintaiselle?

Vierailija
05.03.2017 |

Onko vinkkejä miltä merkiltä löytäisin erittäin tukevat urheiluliivit juoksuun? Onko jollain kokemusta?

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko vielä lisää vinkejä, nimenomaann juoksuun ja raskaampaan urheiluun tukevia liivejä kaipailisin?

Vierailija
22/44 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän Shock Absorbejä, kokoa 70 j tai 65 k. Lisänä joku toppimainen liivi siinä päällä, joka on hyvä siinäkin mielessä ettei näy liivit topin alta. Hyvin tukee. Tarvitsen topin siihen päälle, en ole löytänyt liivejä jotka riittäisivät sellaisinaan, kun kangas on niin ohutta. Toppimaisissa kangas paksua joten tukevat hyvin siinä päällä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En voi juosta ollenkaan hölskymisen takia. Välillä olen kokeillut kaksia liivejä päällekkäin mutta ovat epämukavat.

Jos käyttää kaksia liivejä, niin niiden pitäisi olla eri mallisia, niin että olkaimet on eri paikassa jne, niin paino jakaantuu isommalle alalle.

Mää olen kyllä lopettanut juoksemisen. Miksi väkisin, jos ei kerran kropalle sovi.

Vierailija
24/44 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enellit ehdottomasti parhaimmat juoksemiseen ja muihin lajeihin, joissa tarvitaan erittäin paljon tukea rinnoille. Harmi vaan, että ovat ulkonäöltään rumia ja kooltaan melko massiivisia. Enellien kanssa ei kuitenkaan edes tarvitse miettiä koko liivejä ja tissejä liikkuessa, niin hyvin te tukevat.  Myös Panache Sport -liivit (kaarituilla) ovat erittäin hyvät ja mukavat päällä. Panachen urheiluliivit ovat kupeiltaan normaalia suurempia ja niissä kaarituet eivät tule kainaloihin asti kuten Panachen muissa rintaliiveissä, joten kannattaa sovittaa urheiluliivejä, vaikka Panachen muut mallit ei sovi. Itselläni K-kupit, joten hieman on tullut etsittyä tukevia ja mukavia urheiluliivejä ajan saatossa..

Vierailija
25/44 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lumingerien sivuilta panachen urheiluliivit, hinta muistaakseni 66e. Paljon hyviä arvosteluja, itekki suosittelen!

Vierailija
26/44 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enellit ehdottomasti parhaimmat juoksemiseen ja muihin lajeihin, joissa tarvitaan erittäin paljon tukea rinnoille. Harmi vaan, että ovat ulkonäöltään rumia ja kooltaan melko massiivisia. Enellien kanssa ei kuitenkaan edes tarvitse miettiä koko liivejä ja tissejä liikkuessa, niin hyvin te tukevat.  Myös Panache Sport -liivit (kaarituilla) ovat erittäin hyvät ja mukavat päällä. Panachen urheiluliivit ovat kupeiltaan normaalia suurempia ja niissä kaarituet eivät tule kainaloihin asti kuten Panachen muissa rintaliiveissä, joten kannattaa sovittaa urheiluliivejä, vaikka Panachen muut mallit ei sovi. Itselläni K-kupit, joten hieman on tullut etsittyä tukevia ja mukavia urheiluliivejä ajan saatossa..

Olen kyllä samaa mieltä noista Enellien ulkonäöstä, ei mitkään  kovin viehättäävän näköiset. Mutta onneksi ei nyt tarvetta juoksennella pelkäsätään liivit päällä, että ehkä ne voisi ottaa testiin. Ei ole ikinä ollut kaaritukia urheiluliiveissä, kuulostaa ajatuksena oudolle mutta ne ovat kyllä myös saaneet ilmeisesti paljon kehuja.

Vierailija
27/44 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kyllä samaa mieltä noista Enellien ulkonäöstä, ei mitkään  kovin viehättäävän näköiset. Mutta onneksi ei nyt tarvetta juoksennella pelkäsätään liivit päällä, että ehkä ne voisi ottaa testiin. Ei ole ikinä ollut kaaritukia urheiluliiveissä, kuulostaa ajatuksena oudolle mutta ne ovat kyllä myös saaneet ilmeisesti paljon kehuja.

Enellit käytännössä litistää tissit (mukavasti) paikoilleen. Yllättävää kyllä tissit ei kuitenkaan näytä paidan kanssa siltä kuin ne olisi vain litistetty rintakehää vasten, vaikka ei niillä mitään push-up -efektiä tule. Minuakin yllätti kovasti miten hyvät nuo Panachen kaarituelliset on. Ne on ehkä parhaat liivit mitä olen koskaan omistanut ja harkitsen hankkivani niitä myös arkikäyttöön. Panachen liiveissä on sekin etu, että niiden olkaimet saa selästä kiinni toisiinsa ja liivit kohottavat rintoja. Panachet päällä näyttää melkein siltä kuin olisi push-upit tai muut kohottavat liivit ja silti niissä pystyy urheilemaan huoletta. Mutta silti edelleen juoksuun ne Enellit on minusta vielä paremmat, koska rinnat ei pääse heilumaan niissä tippaakaan.

Vierailija
28/44 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tilannut sportsdirect.comista jotain, esim usa pro-merkkistä, tykkään eniten ristiin menevistä olkaimista. Nuokin tosin lähinnä litistää tissit paikalleen mutta kykenen hyvin juoksemaan ja hyppimään.

Vierailija
29/44 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko vinkkejä miltä merkiltä löytäisin erittäin tukevat urheiluliivit juoksuun? Onko jollain kokemusta?

Hei! Voinko lähteä mukaan sovittelemaan ja makutuomariksi? 

T. Mies47v

Vierailija
30/44 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Panachen Shock Absorberit on ihan hyvät. Tässä pari arviota

http://brasihate.blogspot.fi/2012/05/shock-absorber-sports-bra-top-revi…

http://sophisticatedpair.com/blog/product-review-the-panache-sports-bra/

Kiitos! Noita olen itse asiassa katsellut mutta epäilyttää, kun niissä on aika kapeat olkaimet, että pureytuuko ne ja ihoon ja tukeeko tarpeeksi.

No jos ympärysmitta on oikea niin se tuki tulee siitä, ei olkaimista. Olkaimien varassa ei roikoteta rintoja tavallisissakaan rintsikoissa, vaikka laskee olkaimet alas, tulisi liivien antama tuki pysyä lähes samana.

Kaunis ajatus,mutta jos puhutaan oikeasti isoista ja riippuvista rinnoista niin kyllä olkaimillakin on merkitystä. Tällaiset rinnat omaavat eivät voi esim.käyttää olkaimettomia rintsikoita ollenkaan,tuki ei riitä huolimatta ympärysmitasta.

Vierailija
31/44 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tilannut sportsdirect.comista jotain, esim usa pro-merkkistä, tykkään eniten ristiin menevistä olkaimista. Nuokin tosin lähinnä litistää tissit paikalleen mutta kykenen hyvin juoksemaan ja hyppimään.

Omaan silmään en löytänyt kuin yhdet vähän tukevamman oloiset liivit tolta merkiltä mutta niistä ei ollut omaa kokoa. Muutenkin ehkä vähän epäilyttää, että voiko parillakympillä saada hyvät liivit. Mutta ehkä ei pitäisi hintaa tuijotella. :-)

Vierailija
32/44 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko yhtään urheiluliivivalmistajaa, jolla ei olisi omaa kokoluokitusta? Vähän häiritsee, kun pitää ajatella useassa eri kokoluokituksessa, kun esim. Changella on about kolme kirjainta suurempi kuppikoko kuin mikä on normaali. Onko tällä yritetty saada naiset tuntemaan itsensä jättirintaisiksi, kun saa ajatella, että olen kuppia Å-Ä-Ö? Miksei normaali kuppikokoluokitus näille valmistajille kelpaa?

Vierailija
33/44 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Shock absorbereille (ultimate run bra) peukku täältäkin. Ainakin tällaiselle 70G-kokoiselle ihan parhaat urheiluun. Maksavat itsensä hyvin takaisin ja kestävät hyvin käyttöä.

Vierailija
34/44 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, itse olenkin kokoa 50Ö, koska keksin vielä ihan ikioman luokituksen. Ihan tosi. Onko rintojen koko nykynaiselle niin suuri juttu, että pitää kuvitella olevansa mahdollisimman isoa kuppikokoa? Luulisi, että urheilemaankin mennään ihan muista syistä, mutta joo olen huomannut, että seksikkyydellähän nykyajan urheiluvaatteita mainostetaan. Mulle riittäisi se, että osaisin netin kautta ostaa oikean kokoiset liivit. Mutta ilmeisesti valmistajat kilpailevat nykyään siitä, kuka saa epävarmimmat naiset asiakkaikseen. Silloinhan ihminen ostaa loputtomiin, kun mikään ei riitä. Vähän sama kuin noiden plus-kokoisten vaatteiden kanssa. Monet liikkeet on muuttaneet kokoluokituksiaan niin, että nykyään ei tiedä mitä kokoa vaate lopulta on, jos sen jostain sovittamatta tilaa. M-kokoinen saattaakin olla kokoa 50, ja S puolestaan 46. Naisilla on epätoivoinen halu kokea olevansa mahdollisimman laihoja ja mahdollisimman isorintaisia. Kapitalistit tästä hyötyvät, emme me. Jos joku tietää urheiluliivivalmistajan, joka tekee ihan standardikuppikokoon omat liivinsä, niin ottaisin mielelläni tiedon vastaan, sillä tukisin liikettä, joka ei rahasta epävarmuudella. Kiitos.

Vierailija
35/44 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeps. Peilikin on nykyään ikävä kapistus, jos se ei pienennä 5 vaatekokoa ja suurenna 6 kuppikokoa.

Ilmeisesti ei tule sitä tietoa (oletettavasti sitä ei ole), joten poistun takavasemmalle. Suren tätä aikakautta. Kiitos ja anteeksi.

Vierailija
36/44 |
14.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile ihmeessä noita Shock Absorber Runeja, itselleni olleet isorintaisena ihan pelastus!!!! https://fitones.fi/tukevat-urheiluliivit/

Vierailija
37/44 |
14.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Shock absorberit ylivoimaisesti parhaat. Laadukkaat, tukee ja on miellyttävät päällä.

Vierailija
38/44 |
14.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Absorber minullakin. Ainoa, joka tukee riittävästi. Ostin Budget sportista. Olisi pitänyt otta tavallista isompi koko, koska se on todella napakka. Ostin sitten myöhemmin jatkopalan taakse. Yllättäen olen joko laihtunut tai liivi antaa hieman periksi, koska nyt voi kiinnittää jo hieman tiukemmalle. Olen hoikkaselkäinen, mutta rintava. Tämä liivi siis puristaa rinnat kehoon kiinni, ei pompi rinnat. Ehdottomasti kannattaa sovittaa ennen ostoa.

Vierailija
39/44 |
14.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jeps. Peilikin on nykyään ikävä kapistus, jos se ei pienennä 5 vaatekokoa ja suurenna 6 kuppikokoa.

Ilmeisesti ei tule sitä tietoa (oletettavasti sitä ei ole), joten poistun takavasemmalle. Suren tätä aikakautta. Kiitos ja anteeksi.

Mitä sekoilet? Napakka urheiluliivi pienentää rintavuutta, koska se puristaa rinnat tiivisti kehoon kiinni. Ei todellakaan ole tarkoitus suurentaa rintoja tällaisilla liiveillä.

Vierailija
40/44 |
14.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hehkutan jo aiemmin mainittuja Enellin liivejä, saa ainakin Lumingeriesta. Muita en enää osta. Rumathan ne on, mut ei sillä väliä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kaksi