Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suosittele hotellia Berliinissä!

Vierailija
05.03.2017 |

Keväällä tarkoitus lähteä reissuun.
Vanhemmat ja teinejä.
Olin jo varaamassa Grand Hyattiin huonetta, mutta aamupalan hinta oli huima 36 e/ henkilö, joten taidetaan vaihtaa johonkin toiseen.
Hotelleja on vaan niin paljon, enkä osaa päättää....

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katso Hotels.com ja vertaile muutamaan muuhun vastaavaan sivustoon. Merkkaa teidän kriteerit ja lue ihmisten arvostelut. Mun mielestä ne arvostelut on aina ne hyödyllisimmät ja ne kertoo paljon. Aikaisempi checkout-aika (esim. jo klo 11) on yleensä hyvä merkki -> kertoo, että siivoukseen todennäköisesti panostetaan vähän enemmän.

Missä aiotte liikkua paljon/mitä aiotte tehdä ts. minkä paikan läheltä haluaisitte hotellin? Julkisillahan siellä pääsee tosi hyvin liikkumaan, mutta jos ottaa hotellin jostain kovin syrjästä, kannattaa huomioida, että edestakaisiin matkoihin tuhraantuu tosi äkkiä paljon turhaa aikaa...

Mitkä on teille pääkriteerit ja mitä haluatte hotellilta: hyvä aamiainen, rauhallisuus...?

Vierailija
2/4 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Berliinissä on nykyään jonkin verran sellaisia hauskoja jännempiä hotelleja, joissa jokainen huone on erilainen. Mua harmittaa, kun ikinä en muista varata jostain sellaisesta huonetta, kun ollaan menossa Berliiniin ja varataan vain huone jostain perushotellista. Aina jälkikäteen muistan, että "ai niin! Olis voinut ottaa sieltä huoneen...".

Esim. tämä:

http://www.luise-berlin.com/zimmer/alle-hotelzimmer/

https://www.skyscanner.de/nachrichten/10-aussergewoehnlich-schicke-hote…

Yks tosi hieno ja erikoinen oli, minkä joskus löysin, mut nyt en harmikseni enää löydä sitä enkä muista sen nimeä. :-(

Hae esim. Berlin art hotel, Berlin Hotel verschiedene Zimmer, Berlin Hotel jedes zimmer anders jne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lueskele esim booking.comin arvosteluja.

Vierailija
4/4 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen toki lukenut erilaisia vertailusivustoja, mutta hotelleja on niin älyttömän paljon. Viimeksi oltiin Mövembickissä ja se oli kiva ja rauhallinen.

Eli vinkkejä kokemuksista edelleen otetaan mielellään vastaan.

Sana-hotellia nyt olen katsonut...voisi olla kiva!

E

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän viisi