Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten pistorasiasta voi kuulua puhetta - näin kävi.

Vierailija
05.03.2017 |

Menneinä vuosina kutsuin naapurin kuuntelemaan kun pistorasiastani kuului toimistoelämää ovien pauketta ja neuvotteluja. Kuunneltiin yhdessä sitä ja ihmeteltiin. Tämä on siis totta eik provo että tiedätte jo nyt.

Kommentit (383)

Vierailija
21/383 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap oli KGB:n valvonnassa. Ihan kuin Muiden elämä elokuvassa.

Kerroppa tästä tarkemmin . Oli nimittäin ringissä yksi inkerinvenäläinen tuolloin joka aina puuskahteli että " Kreml tietää kaiken , ihan kaiken! "

Vierailija
22/383 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Skitsofrenia...

Siksi kutsuinkin naapurini kuuntelemaan ja hän hämmästyi toden teolla kun äänet kuuluivatkin :)! Että skitsofrenia ei nyt toimi tässä .

Naapurisi sitten päätti lähteä mukaan harhoihisi. Ehkä ei uskaltanut väittää vastaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/383 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuluuko niitä ääniä vielä?

Vierailija
24/383 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap oli KGB:n valvonnassa. Ihan kuin Muiden elämä elokuvassa.

Kerroppa tästä tarkemmin . Oli nimittäin ringissä yksi inkerinvenäläinen tuolloin joka aina puuskahteli että " Kreml tietää kaiken , ihan kaiken! "

Tämä tyyppi itse nimittäin ei pitänyt edes kotikonettaan kytkettynä internettiin eikä työkonettaankaan ja kävi kirjaston koneilla viestittelemässä.

Vierailija
25/383 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuuluuko niitä ääniä vielä?

Ei jossain vaiheessa he huomasivat että minä olin huomannut ja ne loppuivat .

Vierailija
26/383 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menneinä vuosina kutsuin naapurin kuuntelemaan kun pistorasiastani kuului toimistoelämää ovien pauketta ja neuvotteluja. Kuunneltiin yhdessä sitä ja ihmeteltiin. Tämä on siis totta eik provo että tiedätte jo nyt.

Pistorasiassa vissiin joku mikrofooni.   Tietynlainen mikrofooni saattaa muuttua joissakin oloissa kuulokkeeksi.  Tosin kuulokkeesta ääni ei kuulu kovin kovaa, mutta hiljaisessa ympäristössä sen kyllä kuulee.

Vierailija
27/383 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko ollut Yle puhe? Radio siis. Esim patterit johtaa ääntä.

Vierailija
28/383 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Skitsofrenia...

Siksi kutsuinkin naapurini kuuntelemaan ja hän hämmästyi toden teolla kun äänet kuuluivatkin :)! Että skitsofrenia ei nyt toimi tässä .

Naapurisi sitten päätti lähteä mukaan harhoihisi. Ehkä ei uskaltanut väittää vastaan.

Ja sanelukoneeniko myös:)? Suurin osa on nauhalla :)!!

Vierailija
29/383 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen kerran ollut samanlaisessa tilanteessa, että hiljaisessa kirjaston salissa alkaa yhtäkkiä kuulumaan puhetta joka tuntui tulevan seinästä ja korvalla seuraamalla paikansin sen hieman heikossa kunnossa olleeseen pistorasiaan. Kyseessä oli kirjasto, jonka alakerrassa on joku nuorten atk-tila. Heidän puheensa tuli selvästi pistorasiaa pitkin.

Vierailija
30/383 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvin voi kuulua. Seinien sisällä johdot kulkee kotelossa ja jos sopivassa kohdassa -Pistorasian- kohdassa puhutaan kulkee ääni seuraavaan pistorasiaan vaikka toiseen huoneistoon.

Sama efekti kun mukeira tai jugurttipurkeista askartelee lankapuhelimen. Fysiikkaa ei skitsoa. Ja huonoa rakentamista.

Vierailija
31/383 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistorasiassasi on matorööri.

Vierailija
32/383 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin kerran kylässä ystävän luona ja hän sitten demonstroi, että meilä on tällainen radio tässä asunnossa luontaisetuna eli hän pani metallisen kattilan kannen lieden levylle josta alkoi heti kuulua radio-ohjelmaa. Heillä oli radiomasto ihan tontin vieressä, joka kaiketi selitti asian.

Vierailija
33/383 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oisko ollut Yle puhe? Radio siis. Esim patterit johtaa ääntä.

Ei ollut. Se oli toimiston elämää , livenä !

Kertoisiko joku mitä siinä Muiden elämä elokuvassa oli?

Vierailija
34/383 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

ääniaalto kirjoitti:

Ihan hyvin voi kuulua. Seinien sisällä johdot kulkee kotelossa ja jos sopivassa kohdassa -Pistorasian- kohdassa puhutaan kulkee ääni seuraavaan pistorasiaan vaikka toiseen huoneistoon.

Sama efekti kun mukeira tai jugurttipurkeista askartelee lankapuhelimen. Fysiikkaa ei skitsoa. Ja huonoa rakentamista.

Naapurissa asui nuoret melkein teinit eikä mikään toimisto!!!!!! Usko nyt jo ääh! Niitten touhut olivat ihan muuta kuin toimistoäänet ukkoineen ja akkoineen. Puhe on virallista ja siinä kuuluu paperinmäiskettä ja toimistokojeiden käyttöä ja puheluja muille. Kuulin ne kaikki.

Vierailija
35/383 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei. Asutaan vuokralla omakotitalossa ja olen myös kuullut puhetta ja naurua pistorasioista ja ihmetellyt asiaa. Pitäisikö avata pistorasiat ja katsoa mitä sieltä löytyy.

Vierailija
36/383 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos se olikin jonkinlainen salakuuntelulaite niinkuin epäilet niin löysitkö mitään laitetta pistorasian sisältä?

Minkä alan toisinajattelija olet, niitähän ei Suomessakaan hyväksytä..

En älynnyt tuolloin yhtään etsiä koska olisi pitänyt purkaa pistorasia enkä osaa sellaista .

Olen kyllä poliittisesti asioita seuraava ja niin poispäin. Minulla on erittäin laaja rinki ihmisiä

Joihin kontaktissa.

Vierailija
37/383 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt asia on alkanut vaivata minua kyllä että miksi ja ketkä tuon tekivät? Ehdotuksia kehiin vaan.

Vierailija
38/383 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sähkömiehet siellä vain juttelevat.

Vierailija
39/383 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

ääniaalto kirjoitti:

Huoneiston sähkön virtausputket menee kyllä sen kyseisen huoneiston sulaketaululle, eikä niiden putkien kautta kuulu naapurin puheet.  Toimistossa saattaa kyllä kuulua huoneesta toiseen.

Vierailija
40/383 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä toimistomenoa on n 3 kasetillisen verran . Ajattelin että varmuuden vuoksi nauhoitan jos joku epäilee. Erittäin hyvä juttu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kahdeksan