Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko normaalia Tinderissä

Vierailija
05.03.2017 |

Onko normaalia, että Tinderissä miestä selvästi häiritsee kun tuli ilmi, että juttelen myös toisen kanssa samaan aikaan? Olemme jutelleet vasta pari päivää tuon miehen kanssa ja mielestäni tuntuu oudolta, että hän kyseli heti, että onko meillä jotain säätöä menossa tuon toisen miehen kanssa. Tutustumassahan tässä ollaan, joten ei minulla ole sen ihmeemmin säätöä vielä kummankaan kanssa. Ei siis tuota vihaisessa mielessä todennut, vaan ennemminkin surullisena.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän jokainen mies toivoisi olevansa se naisen ainoa vaihtoehto mutta kyllä useimmat ymmärtää että nainen puhuu monen kanssa..

Vierailija
2/18 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko normaalia, että Tinderissä miestä selvästi häiritsee kun tuli ilmi, että juttelen myös toisen kanssa samaan aikaan? Olemme jutelleet vasta pari päivää tuon miehen kanssa ja mielestäni tuntuu oudolta, että hän kyseli heti, että onko meillä jotain säätöä menossa tuon toisen miehen kanssa. Tutustumassahan tässä ollaan, joten ei minulla ole sen ihmeemmin säätöä vielä kummankaan kanssa. Ei siis tuota vihaisessa mielessä todennut, vaan ennemminkin surullisena.

Tottakai, minua ainakin risoo tosi paljon, että en tiedä kannattaako panostaa vai ei. Tulee mieleen pitäisikö koko touhua harrastaa vain seksin pohjalta, niin kaikki muuttuu kevyemmäksi.

Nopea eteneminen ja nopeat pakit, ja elämässä voi keskittyä olennaiseen, kun millään ei ole varsinaisesti väliä.

Jotenkin toivoisi, että jos naisella on muuta meneillään jo, niin ei sitten vastaa lainkaan.

On ihan selvä asia, että jos ihailijoita on monia, se haittaa tutustumista toiseen ihmiseen syvemmällä tasolla, ja myös haittaa mahdollisuutta löytyy sopivia aikoja tavata, kun toisella on monta treffiä buukattuna. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sieltä meinaa jonku "oikean" löytää,niin joutuu kyllä erottelemaan risut männynkävyistä. Eli hyvähän siellä on moniin muihinkin yhtä aikaa tutustua. Itselleen sopimattomat karsiutuu automaattisesti. Juttu ei luista tms. Ei ketään voi heti itselleen omia??

Vierailija
4/18 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos sieltä meinaa jonku "oikean" löytää,niin joutuu kyllä erottelemaan risut männynkävyistä. Eli hyvähän siellä on moniin muihinkin yhtä aikaa tutustua. Itselleen sopimattomat karsiutuu automaattisesti. Juttu ei luista tms. Ei ketään voi heti itselleen omia??

Jos on buukattuna useammat treffit samaan aikaan kuin jonkun kanssa on buukattuna toiset treffit, on se jo aika loukkaavaa.

Vierailija
5/18 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juttelen Tinderissä 10miehen kanssa samaan aikaan ja saatan sopia tapaamisia eri miesten kanssa.En suoranaisesti kerro miehille muiden miesten tapaamisista mutta en myöskään sitä kiellä.Vastahan siinä tutustutaan ja oletan Tinder aikakautena että miehetkin tapailevat muita samaan aikaan.Minulla ei ole aikaa odotella toisen deitin vastausta joten tietenkin juttelen toisen kanssa.Sitten en tietenkään tapaile muita jos löytää sen oikean miehen ja suhde vakiintuu.

Vierailija
6/18 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juttelen Tinderissä 10miehen kanssa samaan aikaan ja saatan sopia tapaamisia eri miesten kanssa.En suoranaisesti kerro miehille muiden miesten tapaamisista mutta en myöskään sitä kiellä.Vastahan siinä tutustutaan ja oletan Tinder aikakautena että miehetkin tapailevat muita samaan aikaan.Minulla ei ole aikaa odotella toisen deitin vastausta joten tietenkin juttelen toisen kanssa.Sitten en tietenkään tapaile muita jos löytää sen oikean miehen ja suhde vakiintuu.

Missä kohtaa pudotat kilpailevat ehdokkaat pois ja lopetat flirttailun heidän kanssaan? Onko se ekan, tokan vai kolmansien treffien kohdalla?

Jos naisten ongelma tinderissä on pelimiehet, niin miesten ongelma tinderissä ovat epäröivät hitaasti etenevät naiset, joilla on liikaa valinnan varaa.

Se, että naiset on nirsoja Tinderissä on hyvä juttu. Olkaa vieläkin nirsompia. Se säästää aikaa ja hermoja minulta.

Vierailija
7/18 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

MiäsHenkilö kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä kohtaa pudotat kilpailevat ehdokkaat pois ja lopetat flirttailun heidän kanssaan? Onko se ekan, tokan vai kolmansien treffien kohdalla?

Noooo,vuosi vähän toista.

Vierailija
8/18 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika on mielestäni huono tekosyy, mutta samaa teen itsekin. En käytä Tinderiä jatkuvasti, vaan kausittain ja silloin otan yleensä useampiin yhteyttä samaan aikaan ja Tinderöin aktiivisesti. Osa siirtyy whatsapin puolelle ja osan noista tapaan ennemmin tai myöhemmin. Sitten kun alkaa tuntumaan, että haluaa tutustua uusiin, niin otan uuden kierroksen. En minä tuolla seksin perässä roiku, vaan haluan tutustua ihmisiin ilman sen tarkempia suunnitelmia.

-AP

Vierailija
9/18 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän jokainen mies toivoisi olevansa se naisen ainoa vaihtoehto mutta kyllä useimmat ymmärtää että nainen puhuu monen kanssa..

Kyllähän moni nainen haluaisi miehensä ainoa nainen olla, mutta onneksi ne kuitenkin ajanmittaan tyytyvät osaansa.

Ennemmin kolmasosa todellisesta miehestä, kuin joku luuseri kokonaan ;)

Vierailija
10/18 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omistushaluinen, mustasukkainen, epävarma itsestään. Todennäköisesti joku peräkammarin poika tai muuten pullossa elänyt.

Vierailija
11/18 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quMissä kohtaa pudotat kilpailevat ehdokkaat pois ja lopetat flirttailun heidän kanssaan? Onko se ekan, tokan vai kolmansien treffien kohdalla?

Jos juttu ei lähde Tinderissä luistamaan niin en edes jatka keskustelua.Niiden kanssa jotka vaikuttavat kiinnostavilta vaihdan numerot ja jatkan Whatsupissa.Tapailen miehiä samaan aikaan ja jos jonkun kanssa kehkeytyy jotain isompaa suhdetta niin sitten luonnollisesti muiden tapailu ei enää kiinnosta.

Vierailija
12/18 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei ainakaan kiinnosta alkaa kilpailemaan naisista. Hukkaan heitettyä aikaa.

t. mies

Vierailija
13/18 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua ei ainakaan kiinnosta alkaa kilpailemaan naisista. Hukkaan heitettyä aikaa.

t. mies

Ei tuossa ole kyse mistään kilpailusta, jossa jokaisen pitäisi yrittää parhaansa, jotta toinen kiinnostuu. Se on vain ihmisiin tutustumista ja katsotaan jos jonkun kanssa tulisi jotain. En minä heppoisin perustein lähde edes tapaamaan ketään, vaan pitää olla miellyttävää keskustelua.

Ehkä kyse on siitä miten Tinderiin ylipäänsä suhtautuu. Minä tutustun kaikkin kavereina ja vasta tapaamisella voi alkaa miettimään, että voisiko olla jotain muutakin kuin kavereita. Toki jos ajattelee Tinderiä vahvemmin deittailuna heti alusta alkaen, niin silloin voi ymmärrettävästi myös loukkaantua siitä jos tutustuu moneen yhtäaikaan.

Jos tapaan jonkun ja meillä selvästi on mukavaa yhdessä ja aiomme tavata uudestaan, niin en minä silloin enää muiden kanssa viestittele. 

-AP

14/18 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös tuo ole sen ohjelman idea.

Vierailija
15/18 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

vieras-m kirjoitti:

Eikös tuo ole sen ohjelman idea.

Ai mikä? 

Vierailija
16/18 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omistushaluinen, mustasukkainen, epävarma itsestään. Todennäköisesti joku peräkammarin poika tai muuten pullossa elänyt.

Mustasukkaisuus tuli minullekin ensimmäisenä mieleen. Jos parin päivän tapaamisen jälkeen jo surkuttelee muille miehille juttelusta, niin tulisikohan mistään mitään tuollaisen kanssa. 

Vierailija
17/18 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

t. mies

Tämä. Eikä mikään takaa sitä, että vaikka taistelun voittaisi etteikö nainen siltikin ihastu johonkin kolmanteen ja häivy.

Vierailija
18/18 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. mies

Tämä. Eikä mikään takaa sitä, että vaikka taistelun voittaisi etteikö nainen siltikin ihastu johonkin kolmanteen ja häivy.

Miksi et ajattele vain asiaa sillä tavoin, että juttelet ihmiselle ja sitten kehittyy jos on jotain kehittyäkseen. Ihan itse luot mielessäsi kilpailuasetelman, jollaista ei todellisuudessa ole. Aivan yhtälailla itsekin voit tutustua muihin ihmisiin samalla. Voithan sinä tutustua uusiin ihmisiin vaikka seurusteletkin.