Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset eivät tarvitse paljoa treeniä näyttääkseen hyvältä

Vierailija
05.03.2017 |

Pitää vain ymmärtää olla syömättä liikaa. On niin helppoa olla nainen.

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta. Naisen ulkonäölle tärkeintä on olla hoikka, miehillä se pelkkä hoikkuus ei riitä, on oltava vähän lihaksiakin.

Vierailija
42/45 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen pieni ja siro, luonnostaan tulee rasva pakaroihin ja vyörätö on kapea. Mutta sitten myös rinnat on myös pienet eikä niihin voi mitenkään vaikuttaa ilman leikkauksia... Ja minulla on paljon selluliittia siellä pakaroissa. Oli myös alipainoisena, joten kuihduttaminen ei ole tähän sopiva ratkaisu. Treenaan myös todella paljon, mutta minulla ei silti näy lihakset yhtään mistään. Jaksan kyllä vetää leukoja, joten en aivan paskassa kunnossa kuitenkaan ole. Silti ei näy mitään tuloksia ulospäin. No, ryhdikkyyttäni välillä kehutaan. Mutta ei kukaan mies ikinä arvaisi minusta vaatteet päällä tai ilman vaatteitakaan että urheilen paljon.

Naisen on vaikempi saada hyvä kroppa. Rasva tulee sinne minne tulee, eikä sille voi yhtään mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta. Naisen ulkonäölle tärkeintä on olla hoikka, miehillä se pelkkä hoikkuus ei riitä, on oltava vähän lihaksiakin.

Tuo on makuasia.

Vierailija
44/45 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö, höpö. Vartaloa saa hyvin muokattua liikunalla mutta jos pelkällä ruokavaliolla koettaa saada tuloksia et saa syödä montaa kaloria jos sinulla on vähän lihasmassaa ja naisilla monesti on.

Vierailija
45/45 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sitä mieltä, että liha tottelee kuria ja kipua. 99% varalosta on muokattavissa, mutta tietysti on jotain geneettisiä vikoja.

Itse naisena pidän siitä, että naisella on timmi (mahdollisimman rasvaton) vartalo. Saan ihan hyvin lihasta kroppaani, ja mulla on pieni rasvaprosentti, mutta ainoa paikka, josta en saa rasvaa pois on lantioni, vaikka lantionseudun luusto onkin kapea. :( kun minulla on rahaa niin aion hankkia rasvaimun, vaikka mies ei tykkää ajatuksesta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän viisi