Naiset eivät tarvitse paljoa treeniä näyttääkseen hyvältä
Pitää vain ymmärtää olla syömättä liikaa. On niin helppoa olla nainen.
Kommentit (45)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Päinvastoin, miehille kasvaa luonnostaan enemmän ja helpommin lihasta vs. naiselle kertyy läskiä helpommin.
Itse olen treenannut päivittäin jo kolmen vuoden ajan ja kroppa on melkoisen timmi, silti miehet ei toista kertaa vilkaise vaan lähtee niiden matkaan joilla on luonnostaan isot tissit ja leveä lantio. On se niin helppoa olla nainen. :)
Miten motivoiduit treenaamaan?
Minunkin on aloitettava matka kohti timmiä kroppaa.Karppasin ensin 20kg pois ja sitten Jillian Michaelsin 30 day shred-ohjelma. Sen kun pinnisti loppuun niin motivoi hurjasti se että kunto oli niin paljon noussut ja tuloksiakin näkyi, oli helppo jatkaa päivittäistä liikuntarutiinia.
Se joka ihmettelee mitä muuta vikaa minussa on, tietääkseni ei mitään. Naamaa kehuttu nätiksi enkä ole sossupummi. Kokemukseni mukaan miehille ei yksinkertaisesti kaltaiseni hoikka tavisnainen kelpaa.
Kummallista. Jos siis ihan vilpittömästi sinua on kehuttu, niin ihmettelen suuresti, ettet muka kelpaisi. Itse ainakin hoikkana ja urheilevana miehenä katson etupäässä hoikkia "tavisnaisia". Oikeastaan olen ajatellut, että introverttinä iskeminen ei ole kovin luontevaa minulle, joka on suurin syy, etten kaltaistasi lähesty. Jospa sinäkin vain odotat niiden hauskimpien iskijämiesten aloitteita ja luulet, ettet kelpaa.
Vierailija kirjoitti:
Päinvastoin, miehille kasvaa luonnostaan enemmän ja helpommin lihasta vs. naiselle kertyy läskiä helpommin.
Itse olen treenannut päivittäin jo kolmen vuoden ajan ja kroppa on melkoisen timmi, silti miehet ei toista kertaa vilkaise vaan lähtee niiden matkaan joilla on luonnostaan isot tissit ja leveä lantio. On se niin helppoa olla nainen. :)
Mutta läskitki naiset ovat kauniita ja ihania.
Miksi pitäisi näyttää hyvältä jos ei tarvitse enempää huomiota? Saan todella helposti seuraa jo nyt, joten miksi pitäisi laihduttaa? Kunto on hyvä, mut ei fitness. Pikkusen pyöreä pysyy paremmin terveenä kuin itseään rääkkäävä, alhaisen rasvaprosentin omaava nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten motivoiduit treenaamaan?
Minunkin on aloitettava matka kohti timmiä kroppaa.Karppasin ensin 20kg pois ja sitten Jillian Michaelsin 30 day shred-ohjelma. Sen kun pinnisti loppuun niin motivoi hurjasti se että kunto oli niin paljon noussut ja tuloksiakin näkyi, oli helppo jatkaa päivittäistä liikuntarutiinia.
Se joka ihmettelee mitä muuta vikaa minussa on, tietääkseni ei mitään. Naamaa kehuttu nätiksi enkä ole sossupummi. Kokemukseni mukaan miehille ei yksinkertaisesti kaltaiseni hoikka tavisnainen kelpaa.
Kummallista. Jos siis ihan vilpittömästi sinua on kehuttu, niin ihmettelen suuresti, ettet muka kelpaisi. Itse ainakin hoikkana ja urheilevana miehenä katson etupäässä hoikkia "tavisnaisia". Oikeastaan olen ajatellut, että introverttinä iskeminen ei ole kovin luontevaa minulle, joka on suurin syy, etten kaltaistasi lähesty. Jospa sinäkin vain odotat niiden hauskimpien iskijämiesten aloitteita ja luulet, ettet kelpaa.
Ne jotka ovat kehuneet ovat yleensä kavereita/varattuja, tai niitä joilta olen saanut pakit mutta rohkaisevat että varmasti vielä löydän jonkun kun olen niin kiva...
Minua viehättää ne ujot nörtit eikä hauskat iskijämiehet, itsekin olen enempi nörtti kuin räiskyvä iskijänainen. Saan aina kuulla että kemiat ei vaan kohtaa tai on joku muu kiikarissa. Eli joko minussa on kuitenkin jotain pahasti vialla tai sitten on vaan ollut kautta elämän huono tuuri.
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitäisi näyttää hyvältä jos ei tarvitse enempää huomiota? Saan todella helposti seuraa jo nyt, joten miksi pitäisi laihduttaa? Kunto on hyvä, mut ei fitness. Pikkusen pyöreä pysyy paremmin terveenä kuin itseään rääkkäävä, alhaisen rasvaprosentin omaava nainen.
Ei tarviikkaan ja kivempi halatakkin kun ei oo pelkkää luuta.
En kyllä sanois, että on miehelle hirveän vaikeaa saada hyvä vartalo. 5 kertaa viikossa jos malttaa treenata, niin 4 vuotta menee. Ei paha, jos vaan tekee sen enempää ajattelematta asiaa. Miehellä myös se plussa, että kestävyys ja voima tulee paljon helpommin kuin naiselle. Nainen saa treenata aika paljon enemmän kuin mies, jos esim. mielii juosta 10 km alle 40 min. Kyllä mielestäni miehellä jo luonnostaan tässä etulyöntiasema verrattuna naiseen. Tietysti aina kaikkia selityksiä voi kehitellä, jos ei saa itsestään irti.
M28
Saman rasvaprosentin saavuttaminen on naiselle aivan helkkarinpaljon vaikeampaa, kuin miehelle useista fysiologisista seikoista johtuen.
Toisaalta taas naiset nyt näyttää vastaavasti paremmilta vastaavasti isommalla rasvaprossalla. Ihan normaali "timmi" 20 -25% näyttää tosi hyvältä, jos on sopivasti lihasta oikeissa paikoissa.
Miehellä taas päitä kääntävä alkaa olla 10%:n tienoilla ja alle, jos on suht paljon lihasta..
Hmm, jotenkin tuntuu, että miehillä tämä treeni puree kuitenkin paremmin. Tulokset näkyvät paljon nopeammin. Miehet saavat helpommin lihasta, ja mitä enemmän lihasta, sen enemmän elimistö käyttää energiaa lepotilassakin.
Itse treenaan paljon, mutta tuo alavatsan pömppö on aivan hemmetin sitkeä tapaus! Ehkä rasvaimu on ainoa ratkaisu asiaan, mutta ei todellakaan kiinnosta alkaa itseäni silpomaan.
Miehet laihtuvat helpommin kuin naiset ja keräävät myös lihasta helpommin. Ihan tutkitusti.
On niin helppoa olla mies.
Vierailija kirjoitti:
No olisko tähän syynä pakkomielteinen suhtautuminen omaan vartaloon. Ei siinä ehdi nauttia elämästä ja palvella miestä. Eikä sellaisen ihmisen kanssa ole mukavaa, jolla on pakkomielteitä!
Vierailija kirjoitti:
Se riippuu tosi paljon naisesta ja ruumiinrakenteesta, luustosta jne. Ja siitä, miten määritellään hyvältä näyttäminen.
Olen samaa mieltä. Jos nyt suoraan saa sanoa, niin omasta mielestäni näytän ihan suht hyvältä - joku toinen saa vapaasti olla muuta mieltä - vaikka en edes treenaa mitenkään ahkerasti. Salilla en käy ollenkaan, harrastan vain juoksua 2-3 kertaa viikossa. Onneksi olen saanut syntymälahjaksi melko hyvän kropan, enkä edes liho herkästi.
Älkää nyt j*malauta puhuko miehistä yhtenä joukkona. Minä esimerkiksi olen ikäni ollut laiheliini ja pieniluinen. Minun on pirun vaikea saada lihasta kroppaani, vaikka töitä olen tehnyt ja paljon. Ei se hyvältä tunnu katsoa treenikavereita, jotka nostavat tuplasti isompaa rautaa ja näyttävät paljon lihaksikkaammilta. Sitten vielä kaikenmaailman besserwisserit kertovat kuinka älyttömän helppoa ihan jokaikisen miehen on saada itselleen lihasta. Joo, kyllä sitä lihaa tulee treenin seurauksena, mutta olemme silti yksilöitä.
Vierailija kirjoitti:
Älkää nyt j*malauta puhuko miehistä yhtenä joukkona. Minä esimerkiksi olen ikäni ollut laiheliini ja pieniluinen. Minun on pirun vaikea saada lihasta kroppaani, vaikka töitä olen tehnyt ja paljon. Ei se hyvältä tunnu katsoa treenikavereita, jotka nostavat tuplasti isompaa rautaa ja näyttävät paljon lihaksikkaammilta. Sitten vielä kaikenmaailman besserwisserit kertovat kuinka älyttömän helppoa ihan jokaikisen miehen on saada itselleen lihasta. Joo, kyllä sitä lihaa tulee treenin seurauksena, mutta olemme silti yksilöitä.
Tää on just niin epäreiluu xD välillä kadulla kattelen kaltaisiasi miehiä ja mietin miten miehille on helppoa olla laiha. Kun ei ole luonnostaan sellainen rasvankerääjä kuin nainen. Ei nyt ylipainosta puhuta, mutta naisella on luonnollisesti reilummin rasvaa ja siitä eroon pääsy sen vuoksi on hankalaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se riippuu tosi paljon naisesta ja ruumiinrakenteesta, luustosta jne. Ja siitä, miten määritellään hyvältä näyttäminen.
Olen samaa mieltä. Jos nyt suoraan saa sanoa, niin omasta mielestäni näytän ihan suht hyvältä - joku toinen saa vapaasti olla muuta mieltä - vaikka en edes treenaa mitenkään ahkerasti. Salilla en käy ollenkaan, harrastan vain juoksua 2-3 kertaa viikossa. Onneksi olen saanut syntymälahjaksi melko hyvän kropan, enkä edes liho herkästi.
Näin se juuri menee. Jos on geenit kohdillaan, niin treeniksi voi naisella riittää tuo. Siis ulkonäkömielessä. Jos geenit taas ei ole kohdillaan, niin tuon lisäksi voi joku toinen joutua vielä käymään salilla 3krt viikossa, että alkaisi näyttää suht samalta.
Ja miehillä sama. Jos geenit on hyvät, niin 2-3krt salia viikossa ja kaveri näyttää sporttisen lihaksikkaalta. Toinen mies sitten saattaa joutua käymään 5krt viikossa.
Vierailija kirjoitti:
Totta. Naiselle riittää n. 500 cal/päivä, eikä tuolla määrällä pitäisi tuntea oikeaa nälkää. Mutta nuku suomilehmä on niin mukavuuden haluinen ettei tähän pysty.
Idiootti! Se on 1500. Vedä käteen, ääliö!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää on just niin epäreiluu xD välillä kadulla kattelen kaltaisiasi miehiä ja mietin miten miehille on helppoa olla laiha. Kun ei ole luonnostaan sellainen rasvankerääjä kuin nainen. Ei nyt ylipainosta puhuta, mutta naisella on luonnollisesti reilummin rasvaa ja siitä eroon pääsy sen vuoksi on hankalaa.
Et voi tuotakaan yleistää, että miehille on helppoa olla laiha. Kyllä siinä moni joutuu todella kurinalaisesti syömään, että pysyy laihana. Tuskin myöskään kadehdit laiheliinimiestä, jonka päällä vaate kuin vaate roikkuu, ja joka näyttää epämiehekkäältä ja säälittävän heiveröiseltä. Lihottaminen ei ole vaihtoehto laiheliinillekaan, koska naama turpoaa, ja alkaa näyttää pullamössöpossulta sen jälkeen. Vaihtoehdoksi jää vain kova treenaaminen ja oikein syöminen. Sen se vaatii, ja se myös tehdään. Geenit on mitkä on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä logiikka tuossa on? Miten rasvan määrä vaikuttaa siihen, että siitä on vaikeampi päästä eroon? Nainen on hoikka paljon korkeammalla rasvaprosentilla kuin mies, joten siinäkään mielessä tuossa väitteessä ei ole mitään järkeä. Ja kun muistetaan, että ihminen lihoo vain kulutuksen ylittävistä kaloreista, joten tähänkin ongelmaan on annettu ratkaisu jo aloitusviestissä. Älä syö liikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin se juuri menee. Jos on geenit kohdillaan, niin treeniksi voi naisella riittää tuo. Siis ulkonäkömielessä. Jos geenit taas ei ole kohdillaan, niin tuon lisäksi voi joku toinen joutua vielä käymään salilla 3krt viikossa, että alkaisi näyttää suht samalta.
Ja miehillä sama. Jos geenit on hyvät, niin 2-3krt salia viikossa ja kaveri näyttää sporttisen lihaksikkaalta. Toinen mies sitten saattaa joutua käymään 5krt viikossa.
Sellainen korjaus, että se enempi treenaaminen ei välttämättä auta, vaan todennäköisesti vain haittaa. Todella huonogeenisellä eli stressihormonien luonnostaan kyllästämällä huolehtijalla voi kolmekin kovaa treeniä viikkoon olla palautumisen kannalta liikaa.
Sitten tietysti nämä kestävyysurheilijan geeneillä varustetut voi palautua isostakin treenimäärästä, mutta lihas ja voima ei silti tartu, kun nopeita lihassoluja ei vaan ole..
Miehet eivät tarvitse paljoakaan järkeä. Olisi niin helppoa olla mies!
Jos ei yhtään treenaa, niin ei se laihaläskiyskään kovin nättiä ole. Ainakaan bikineissä en itse ole mikään kaunis näky, vaikka vaatteet päällä näytänkin ihan hyvältä.