Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten joku voi väittää että 165cm 50kg on liian laiha?

Vierailija
05.03.2017 |

Koska fakta on että jos noin lyhyt painaa lähelle 60kg niin jokapuolella kehoa on ylimääräistä!

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sössö taisi palata... 🙄

Vierailija
2/39 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pelkkä paino kerro tarpeeks. Itellä ei oo paljon lihaksia nii näytän ihan helvetin erilaiselta ku yhtä pitkä ja painava kuntoilija.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruumiinrakenteesta riippuu paljon, itse olen tuonpituinen mies ja kun painoin 65 kg näytin laihalta. Onneksi nyt 10 kg enemmän.

Vierailija
4/39 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kah. Sösso.

Vierailija
5/39 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu siitä onko se paino lihasta vai läskiä. Eli ap on kyllä oikeassa osittain.

Vierailija
6/39 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan on luunlaiha . Sössykkä parka.

Vierailija
7/39 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hae apua ap.

Vierailija
8/39 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä palstalla normi on 165/75 :O

Vierailija
9/39 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällä palstalla normi on 165/75 :O

Tuokin on todella hyvännäköistä jos on tiimalasivartalo on Kardashianin kropan mitat!

Vierailija
10/39 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon 164 cm ja 54 kg ja kyllä omasta mielestäni olen vielä vähän turhan laiha. Kun painoin 50 kg, olin ihan liian laiha.

Vierailija
11/39 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kuka vaan voi väittää ihan mitä vaan.

Vierailija
12/39 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon 164 cm ja 54 kg ja kyllä omasta mielestäni olen vielä vähän turhan laiha. Kun painoin 50 kg, olin ihan liian laiha.

Ärsyttää aina tällaiset aloitukset, kun se riippuu niin täysin ruuminrakenteesta. Tämä on hyvä esimerkki, nimenomaan jollekulle 50kg on jo ihan liian vähän, kun taas minä 164cm olen niin siro, että 54-kiloisena olen jo vähän pulska. Jos haluan näyttää hoikalta, voin painaa maksimissaan 50kg, mieluummin pari kiloa alle. Kun painoin 68kg, minua luultiin monesti 90-kiloiseksi, sillä olin jo siinä hitusen normaalipainon ylärajan yläpuolella ihan järkyttävän läskin näköinen. Joku muu taas voi olla samoissa mitoissa melkein sopusuhtainen.

Vierailija
13/39 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ihan painoindeksin mukaan tuo on BMI 18,37 eli just "normaalia alhaisemman painon" puolella - suomeksi siis laiha eli sairaalloisen oloinen.

Jos on perinyt oikein siron ruumiinrakenteen ja minilihakset niin ehkä hyvällä tahdolla voi kutsua normaalipainoiseksi - tosin alarajalla silloinkin.

Mutta jos on lihaksikas ja tanakkarakentinen luustoltaan, niin onhan tuo ihan nälkäkurkipaino.

Vierailija
14/39 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse 164cm/63kg, lihasta suurin osa ja rasvaprosentti 15.

Vierailija
15/39 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen, joka ei ole nähnyt kunnon päärynävartaloa. Mulla on alavartalo luonnostaan sellainen kuin jollain Nicki Minajilla tai Kardashianin pölkkypäillä. Kun olen tuon painoinen, alavartalossa on kuulkaa massaa vielä ja paljon.

Vierailija
16/39 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni ihminen ei omista kokovartalopeiliä. Jos rasva ei kerry yläkroppaan niin helposti ajattelee että mähän oon hoikka. Itse järkytyin kun näin kaverillani itseni kokovartalopeilissä 57 kilossa. Nyt kun painan 51kg olen mielestäni oikeasti hoikka. Pohkeista on lähtenyt ihan älyttömästi ja farkut näyttää hyvältä päällä!!

Vierailija
17/39 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo oli minun mittani kun olin 14-17 -vuotias. Peruskoulun päättäjäisistä on kuvia, joissa näytän suorastaan karmealta, kun olen niin laiha. Ja lihaksiakaan ei tosiaan ollut. Olin suoraan sanottuna luuta ja nahkaa.

Vierailija
18/39 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

162 cm/52 kg ja olen todella paksu, vatsalla, vyötäröllä ja käsivarsissa ja reisissä kunnon läskikerrokset. Kun painan 49.5-50.5 näytän hoikalta. Lyhyellä jo muutaman kg:n painonnousu näyttää tosi pahalta. Ja tuo parin kg:n laihtuminen on todella vaikeaa näissä lukemissa kun mennään. Tosi niukkaenergisellä dieetillä pääsen hieman alle 51 kg painoon, mutta alle 50 kg on melkein mahdottmuus. Kyllä keljuttaa. Ja kun vaaka vihdoin näyttää 50 kg, tosi nopeasti se nouseetakaisin tasolle 51.5 kg. Syödä ei voi just mitään. Liikunnalla ei juuri mitään merkitystä.

Vierailija
19/39 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska fakta on että jos noin lyhyt painaa lähelle 60kg niin jokapuolella kehoa on ylimääräistä!

Bmi on 18,3 eli normaalipainon alla.

165 senttinen voi painaa normaalisti 68 kg eli olet itseasiassa täysin väärässä.

Tuon lisäksi voisi ajatella että keskimäärin ihmiset painaa vähän ylimääräistä, jolloin heidän näkemykseen mikä on ok paino tarkoittaa kenties + 5-10 kiloa, tuohon normaalirajaan 68 kg eli olisit ok vielä 78 kiloisena 😂

Vierailija
20/39 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

162 cm/52 kg ja olen todella paksu, vatsalla, vyötäröllä ja käsivarsissa ja reisissä kunnon läskikerrokset. Kun painan 49.5-50.5 näytän hoikalta. Lyhyellä jo muutaman kg:n painonnousu näyttää tosi pahalta. Ja tuo parin kg:n laihtuminen on todella vaikeaa näissä lukemissa kun mennään. Tosi niukkaenergisellä dieetillä pääsen hieman alle 51 kg painoon, mutta alle 50 kg on melkein mahdottmuus. Kyllä keljuttaa. Ja kun vaaka vihdoin näyttää 50 kg, tosi nopeasti se nouseetakaisin tasolle 51.5 kg. Syödä ei voi just mitään. Liikunnalla ei juuri mitään merkitystä.

Kuulostaa siltä että sinulla on syömishäiriö. Normaali ihminen ei seuraa painoaan noin tarkasti.