Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pelkään miehiä, uudet suhteet menee pilalle

Vierailija
05.03.2017 |

Teininä raiskattiin ja ensimmäinen poikaystävä oli väkivaltainen. Tästä on jäänyt hirveä miespelko, johon ei terapia auta.

Uudet suhteet menevät pilalle, kun pelkään niin paljon. Tämäkin. Yöllä vahingossa osuin mieheen ja hän kääntyi kiukkuisesti. Sain kauhean paniikkikohtaukse, pyysin anteeksi ja itkin, kun mies nousi istumaan niin ainoa ajatus oli, että hän lyö. Mies oli tietty ihan ihmeissään.

Tietty nämä miehet ajattelee mun olevan sekaisin. Kroppa vaan jäätyy, enkä pysty kuin menemään niin pieneksi kuin mahdollista..

Kaikki miehet turhautuu, ja heille tulee ahdistava olo, kun pelkään heitä...

Joudunko olemaan tällainen hautaan asti??

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei varmasti ole helppoa. Käytännössä ei ole oikopolkuja, pitää vain uskaltaa luottaa, ja hakea ymmärtäväistä miestä. 

Mulla oli pahat traumat miehistä kun aloin suhteeseen. Mies ei antanut mitään syytä epäillä itseään. Olin onnellinen kuinka kiltin miehen olin löytänyt. Hän kuunteli, ymmärsi ja oli tukena. Kaikki läheisenikin olivat onnellisia puolestani. Kenelläkään ei ollut mitään huonoa sanottavaa hänestä. Uskoin miehen vilpittömyyteen vaikka kokoajan meni huonompaan suuntaan. Lähdin suhteesta entistä rikkinäisempänä.

Miten voi luottaa yhteenkään mieheen? Ei näytä oma eikä toisten arviointikyky toimivan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla