Mitä ihmettä mä teen? Anoppiasiaa...
Tuntuu että tulen hulluksi, siis ihan oikeasti.
Tilanne on niin outo, etten tiedä mitä tehdä.
Anoppi on aina ollut ihana ja mukava ihminen, jollain tasolla. Ollaan tultu hyvin toimeen. Nyt hän on aloittanut ihmeellisen kiusaamisen ( tai sitten olen vainoharhainen, kuten mies sanoo)
Hän sanoo minulle asioita sillälailla ihmeellisesti silmiin tuijottaen silloin, kun mieheni ei ole paikalla ja nykyään ei soittele enää minulle mistään asioista ja tekee muutoin sellaista ihmeellistä pientä kiusaa. Kun koitan jutella miehelle tästä, mies raivostuu aivan järkyttävästi ja sanoo minun valehtelevan.
Jotenkin vähän jopa pelottaa et mitä se anoppi voi keksiä. Vetää jopa lapsia mukaan tähän outoon juttuunsa. Mikä hitto siihen on mennyt?
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
siis anoppi ihan katsoo silmiin puhuessaan? omg
AP sanoi, että sillä lailla IHMEELLISESTI silmiin katsomalla. Ei siis pelkästään silmiin katsomalla. Ymmärrän kyllä mitä ap tarkoittaa. Silmin voi katsoa tietyllä lailla. Silmät on sielun peili ja niistä voi lukea paljon.
Miniä tuijottaa anoppia silmiin ja anoppi katsoo ihmeellisesti 😂
Ihminen voi katsoa sinua silmiin ja sanoa sinulle jotakin. Niissä silmissä voi olla lempeä ilme ja ymmärrät, että ihminen sanoo sinulle jotakin ystävänä, ymmärtäjänä. Silmissä voi myös olla vihainen ilme ja ymmärrät, että hän on sinulle vihainen jostakin. Sitten silmissä voi olla ilme, jota et osaakaan tulkita. Et voi olla varma, mitä sanoja tarkoittaa. Etkö sinä koskaan lue mitään kenenkään ihmisen silmistä?
Vierailija kirjoitti:
Omanikin on outo kirjoitti:
Anopilla on joku asia nyt mielessä, kysy mitä hän nyt vihjailee tai mistä kenkä puristaa. Monet anopit vatvovat muiden asioita liian pitkään päässään ja pystyvät tekemään mitä hulluimpia johtopäätöksiä, niinkuin kaikki ihmiset, joilla on liikaa aikaa muiden asioiden miettimiseen..
No näin just. En uskalla enää puhua sille mitään, koska on itse muutaman kerran sanonut ihan typeriä juttuja, ja olen niistä huomauttanut ja siitä tämä soppa alkoi. Jotenkin luulin et ne on selvitetty, mutta ilmeisesti ei.
Hänellä on kiirettä ja stressiä ja paljon elämässä meneillään.. Mutta murehtii liikaa toisten asioita.
Kiva ihminen, kuitenkin nyt ollaan ihan umpikujassa. Ap
Huoh. Miksi et kertonut tätä heti aluksi? Tiedät siis mistä on kyse. Anoppi ei ole kestänyt huomautteluasi. Kenties hänen oma perhernsäkään ei ole koskaan voinut sanoa hänelle vastaan? Tuli mieleen tuosta miehen raivostumisesta.
Vierailija kirjoitti:
Hän sanoo minulle asioita sillälailla ihmeellisesti silmiin tuijottaen silloin, kun mieheni ei ole paikalla ja nykyään ei soittele enää minulle mistään asioista ja tekee muutoin sellaista ihmeellistä pientä kiusaa. Kun koitan jutella miehelle tästä, mies raivostuu aivan järkyttävästi ja sanoo minun valehtelevan.
Jotenkin vähän jopa pelottaa et mitä se anoppi voi keksiä. Vetää jopa lapsia mukaan tähän outoon juttuunsa. Mikä hitto siihen on mennyt?
Ei nyt mene oikein hyvin! Sinä hätäännyt siitä, kun anoppi katsoo sinua silmiin, mutta et huomaa mitään kamalaa siinä, että mies raivostuu aivan järkyttävästi.
Ehdottaisin, että otat yhteyttä mielenterveyspalveluun, johonkin akuuttitiimiin ja menet keskustelemaan asiasta. Ihan sama sille, onko todellinen ongelma anoppisi vai joku muu, mutta apua on saatava.
Anoppi siis hölmöilee ja kiusaa - sinä tarvitset nyt apua, että pysyt itse järjissäsi etkä mene mukaan siihen hölmöilyyn.
Ei tämä nyt oikein valkene, sun ap olisi pitänyt avautua vähän enemmän ja selkeämmin saadaksesi järkeviä neuvoja. Vai keksitkö sitä mukaa kun kirjoitat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omanikin on outo kirjoitti:
Anopilla on joku asia nyt mielessä, kysy mitä hän nyt vihjailee tai mistä kenkä puristaa. Monet anopit vatvovat muiden asioita liian pitkään päässään ja pystyvät tekemään mitä hulluimpia johtopäätöksiä, niinkuin kaikki ihmiset, joilla on liikaa aikaa muiden asioiden miettimiseen..
No näin just. En uskalla enää puhua sille mitään, koska on itse muutaman kerran sanonut ihan typeriä juttuja, ja olen niistä huomauttanut ja siitä tämä soppa alkoi. Jotenkin luulin et ne on selvitetty, mutta ilmeisesti ei.
Hänellä on kiirettä ja stressiä ja paljon elämässä meneillään.. Mutta murehtii liikaa toisten asioita.
Kiva ihminen, kuitenkin nyt ollaan ihan umpikujassa. ApHuoh. Miksi et kertonut tätä heti aluksi? Tiedät siis mistä on kyse. Anoppi ei ole kestänyt huomautteluasi. Kenties hänen oma perhernsäkään ei ole koskaan voinut sanoa hänelle vastaan? Tuli mieleen tuosta miehen raivostumisesta.
No asiat pitäisi olla selvitetty.. On käyttänyt syynä tätä, että on niin huolissaan pojastaan. Vaikka ei meillä pitäisi mitään hätää ollakaan.
Pelkään ihan oikeasti, ettei olekaan niin mukava ihminen, kuin olen ymmärtänyt..
Mitä jos se oikeasti onkin jotenkin niin taitava ja " hullu" ja on päättänyt hankkiutua minusta eroon. Mitä jos??
Kauheeta jos jatkaa ja tuo mies ei tajua mitään. Oikeasti vähän pelottaa.
Ap
No tulihan se sieltä, onko tämä tapahtunut Porvoossa?
Meillä perheessä kumpikin aikuinen hoitaa omien vanhempiensa "hölmöilyt", jos hoitaa. Hyvin toimii 😊