Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ihmettä mä teen? Anoppiasiaa...

Vierailija
05.03.2017 |

Tuntuu että tulen hulluksi, siis ihan oikeasti.
Tilanne on niin outo, etten tiedä mitä tehdä.
Anoppi on aina ollut ihana ja mukava ihminen, jollain tasolla. Ollaan tultu hyvin toimeen. Nyt hän on aloittanut ihmeellisen kiusaamisen ( tai sitten olen vainoharhainen, kuten mies sanoo)
Hän sanoo minulle asioita sillälailla ihmeellisesti silmiin tuijottaen silloin, kun mieheni ei ole paikalla ja nykyään ei soittele enää minulle mistään asioista ja tekee muutoin sellaista ihmeellistä pientä kiusaa. Kun koitan jutella miehelle tästä, mies raivostuu aivan järkyttävästi ja sanoo minun valehtelevan.
Jotenkin vähän jopa pelottaa et mitä se anoppi voi keksiä. Vetää jopa lapsia mukaan tähän outoon juttuunsa. Mikä hitto siihen on mennyt?

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrohan hieman lisää? Anoppi ei koskaan soita minulle, ja pojalleenkin harvoin. En dilti koe hänen kiusaavan meitä.

Vierailija
2/26 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis anoppi ihan katsoo silmiin puhuessaan? omg

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoo silmiin kun puhuu sinulle = kiusaamista.

Ok. Nyt meni kyllä ohi ja kaukaa.

Vierailija
4/26 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nro 1. Jos anoppi ei soita sinulle tai pojalleen, ei tarkoita, että muut anopit toimisivat samalla tavalla.  Mutta AP:n ongelmaan. Selvästi olet sanonut tai tehnyt jotain, mistä anoppi on loukkaantunut. Ja antaa sen nyt sivulauseissa ymmärtää.

Vierailija
5/26 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko anopin käytös siis muuttunut? Voisiko sitä ottaa puheeksi hänen kanssaan?Kyse voi olla myös alkavasta muisti- tms sairaudesta.

Vierailija
6/26 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

1 ja 2, oletteko tyhmiä vai yritättekö olla hauskoja?

Minkä ikäinen anoppi on? Voisiko olla alkava muistisairaus? Onhan se outoa, jos yhtäkkiä käytös muuttuu.

Vierailija
7/26 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän mitä tarkoitat. Mulla anoppi on muuttunut kanssa tuijottajaksi. Töllää kaiken päästä varpaisiin, vaatteeni, evääni. Autoonkin oikein kurkkii sisään. Tuijottaa häpeämättämästi kun muut ei näe, niin että tajuan että kyllä oli nyt jotain vikaa hiuksissani tai eteisen siisteydessä.

Vierailija
8/26 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anopilla on joku asia nyt mielessä, kysy mitä hän nyt vihjailee tai mistä kenkä puristaa. Monet anopit vatvovat muiden asioita liian pitkään päässään ja pystyvät tekemään mitä hulluimpia johtopäätöksiä, niinkuin kaikki ihmiset, joilla on liikaa aikaa muiden asioiden miettimiseen..

Vierailija
9/26 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP sanoi, että sillä lailla IHMEELLISESTI silmiin katsomalla. Ei siis pelkästään silmiin katsomalla. Ymmärrän kyllä mitä ap tarkoittaa. Silmin voi katsoa tietyllä lailla. Silmät on sielun peili ja niistä voi lukea paljon.

Vierailija
10/26 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noiden tietojen perusteella ei voi vielä kyllä ottaa kantaa puolesta, vastaan eikä edes päin vastoin.

Vierailija
11/26 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nro 1. Jos anoppi ei soita sinulle tai pojalleen, ei tarkoita, että muut anopit toimisivat samalla tavalla.  Mutta AP:n ongelmaan. Selvästi olet sanonut tai tehnyt jotain, mistä anoppi on loukkaantunut. Ja antaa sen nyt sivulauseissa ymmärtää.

Siis anopin pitää soittaa miniälleen, muuten se on kiusaamista 😂

Vierailija
12/26 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP sanoi, että sillä lailla IHMEELLISESTI silmiin katsomalla. Ei siis pelkästään silmiin katsomalla. Ymmärrän kyllä mitä ap tarkoittaa. Silmin voi katsoa tietyllä lailla. Silmät on sielun peili ja niistä voi lukea paljon.

Miniä tuijottaa anoppia silmiin ja anoppi katsoo ihmeellisesti 😂

Vierailija
13/26 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

1,2 ja 3.  Kannattaa yrittää ymmärtää mitä lukee.

Vierailija
14/26 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

1,2 ja 3.  Kannattaa yrittää ymmärtää mitä lukee.

Sitähän juurikin tein, enkä yhtään arvaillut 😊Ap kertoo kovin vähän tästä omituiseksi kokemastaan tilanteesta 🙄

Vierailija
15/26 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikun se on sellainen ihan outo katse. Tehnyt sen nyt muutamia kertoja. Se on sellainen katse että heikommalta menisi löysät housuun. Sama ilme millä mies tuijottaa minua kun kerron, että anopin käytös ei nyt ole ok.:D

Ollaan nyt yleensä sovittu lasten sinne menosta tai vaihdettu kuulumisia, mutta nyt ei ole soittanut minulle aikoihin. Ottaa yhteyttä mieheeni joka käskee soittaa minulle jostain tietyistä asioista, ei sitten soita vaan pojalleni, ja käskee kysyä äitiltä.

Sanotaan nyt näin, että hänellä on oikeus olla minulle loukkaantunut, koska hän on itse vähän hölmöillyt ja olen varmasti ensimmäinen ihminen hänen elämässään, joka on sanonut ettei ole ok nyt.

Vierailija
16/26 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä olisin ehkä enemmän huolissani sun miehen raivostumisesta kuin anopin tuijottelusta ja soittamattomuudesta. 

Vierailija
17/26 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omanikin on outo kirjoitti:

Anopilla on joku asia nyt mielessä, kysy mitä hän nyt vihjailee tai mistä kenkä puristaa. Monet anopit vatvovat muiden asioita liian pitkään päässään ja pystyvät tekemään mitä hulluimpia johtopäätöksiä, niinkuin kaikki ihmiset, joilla on liikaa aikaa muiden asioiden miettimiseen..

No näin just. En uskalla enää puhua sille mitään, koska on itse muutaman kerran sanonut ihan typeriä juttuja, ja olen niistä huomauttanut ja siitä tämä soppa alkoi. Jotenkin luulin et ne on selvitetty, mutta ilmeisesti ei.

Hänellä on kiirettä ja stressiä ja paljon elämässä meneillään.. Mutta murehtii liikaa toisten asioita.

Kiva ihminen, kuitenkin nyt ollaan ihan umpikujassa. Ap

Vierailija
18/26 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosta kissa pöydälle. Kysy mistä kiikastaa? Kysy miksi tuijotat noin? Miehen silmitön raivostuminenkin kuulostaa vähä oudolta?

Vierailija
19/26 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ap, mulla ihan samanlainen anoppi ja olen ollut miniä jo yli 40 vuotta. Ekat 30 vuotta luulin olevani vainoharhainen, kunnes anopin kontrolli petti ja kiusasi minua mieheni nähden ja vasta sen jälkeen mies on uskonut, että anoppi on ollut samanlainen aina.

Vanhanaikaisen kasvatuksen saaneena ei se mieskään ole suoran siitä äidilleen sanonut, mutta hyvä sekin, että uskoo nyt minua.

t.mummeli

Vierailija
20/26 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin huolissani omasta mielenterveydestäni - en anopin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yhdeksän