Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Reidet hankaa tosi pahasti yhteen, hankala kävellä

Vierailija
04.03.2017 |

Mikähän auttaisi, tai siis millaiset housut ois parhaat?

165/90 ja suurinosa alavartalossa joten reittä löytyy. Housut 46 tai jopa 48

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

mussukka_ kirjoitti:

Cavilon suihkutettava iholaastari pelastaa hankaumista kärsivien päivän ensihätään. Saa apteekeista ainakin.

Kesällä talkki.

Vierailija
22/32 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi stiisus! Oot kyllä aika pallo!

LAIHDUTA!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset voi laiduttaa nyt? En keksi mitään muuta syytä kuin sen että sinulla on syöpä ja yrität säästellä kilojasi. Onko näin? Jos ei ole niin ruokavalio kuriin ja hyvää ruokaa kohtuullisesti napaan. 1200 kcal on hyvä määrä laihduttajalle eikä todellakaan tule nälkä jos syöt paljon kuituja ja proteiinia.

Vierailija
24/32 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä löytyy useampikin keskustelu täältä. Paras kangas on uimapukutyyppinen erittäin liukas ja laskeutuva. Niitä on myös muunkinmallisia kuin vain ihonmyötäisiä trikoita. Itsellä sellaiset leveälahkeiset jumppahousut (merkit voi ottaa pois) ovat aika ihanat, jopa viileät jalassa, jolloin reidet eivät pääse kuumuessaan edelleen lämpölaajentumaan. Ja samat vanhat kommentit laihduttamaan kehottaville: nuo läskitaskut reiden sisäsyrjässä eivät ole poistuneet suurenkaan laihtumisen yhteydessä. Itsellä kai lantio liian kapea suhteessa reisien tilavuuteen. Kaikki vaan eivät ole samanmuotoisia.

Vierailija
25/32 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama vaiva minullakin, vaikka ei painoa olekaan. Eli ei tämä vaiva aina ylipainosta johdu. Jonkinlaiset puuvillaiset puolilahkeelliset housut. Itse käytän ohkaisia puuvillaisia leggissejä. Luomupuuvillaa. Olen löytänyt ihan hyviä leggareita HenkkaMaukasta. Kaikki keinokuidut hiertävät ja hikoiluttavat pirusti. Löysät, ohuesta pellavakankaasta housut kesällä. Helteellä juurikin aikaisemmin inhoamani puuvillaiset mummopöksyt - mutta toimivat loistavasti. Kaikenlaisia ja -mallisia alusasuja saa hyvin varustelluista alusvaatekaupoista. Yksiselitteinen ohje: ei keinokuituja!

Vierailija
26/32 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läski

Vierailija
27/32 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uimapukukangas tai vieläkin ohuempi&liukkaampi kyllä on keinokuitua ja mielestäni paras. Jos ap osaat itse ommella, paras olisi vielä jos voisit itse ommella housut niin ettei sisäreisiin tulisi saumaa

Vierailija
28/32 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala käyttää hameita, ja laita vaseliinia väliin. Näytät myös luultavasti paljon paremmalta kuin kireissä housuissa.

Vierailija
29/32 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sisäreisien hankaaminen johtuu reisien ylenpalttisesta lihasmassasta. En käytä housuja juuri koskaan treenitilanteita lukuunottamatta. Silloin jalassa on Piruetin suplex- tai merylkankaasta valmisteut pökät, joiden kanssa kosteus ei jää muhimaan sisäreisiin ja joiden liukas kangas tuntuu iholla miellyttävältä. Muualla käytän hameiden ja mekkojen parina kiiltäväpintaisia, liukkaita sukkahousuja. Itselle sopivan mallin löytämiseen menee aikaa, mutta niiden kanssa kitkaa ja liikaa hankaamista ei tunnu tulevan. Peseydyn luonnollisesti päivittäin ja tarpeen mukaan sekä kosteutan jalkojen ihoa helposti imeytyvällä, kevyehköllä kosteusvoiteella joka päivä. Kesällä olen käyttänyt talkkia tilanteissa, joissa hankausta on luvassa erityisen paljon.

Vierailija
30/32 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on aina leggarit tai pyöräilysortsit tms. hameen tai housujen alla. Kun on kangas kangasta vasten, iho ei mene rikki.

Vierailija
31/32 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tästä löytyy useampikin keskustelu täältä. Paras kangas on uimapukutyyppinen erittäin liukas ja laskeutuva. Niitä on myös muunkinmallisia kuin vain ihonmyötäisiä trikoita. Itsellä sellaiset leveälahkeiset jumppahousut (merkit voi ottaa pois) ovat aika ihanat, jopa viileät jalassa, jolloin reidet eivät pääse kuumuessaan edelleen lämpölaajentumaan. Ja samat vanhat kommentit laihduttamaan kehottaville: nuo läskitaskut reiden sisäsyrjässä eivät ole poistuneet suurenkaan laihtumisen yhteydessä. Itsellä kai lantio liian kapea suhteessa reisien tilavuuteen. Kaikki vaan eivät ole samanmuotoisia.

Jep, minullakin on "imetysvarastot" ihan yläreisissä, sekä sisäpuolella, että sivuilla. Painoin ennen alle 50 kiloa ja siinäkin painossa oli pienet löllyrät. Mulle ei tule koskaan sitä reisivakoa.

Mutta suosittelen silti painonpudotusta + juoksutrikoita. Sellaiset liukkaat ja teknistä kangasta olevat ovat parhaat. Jos haluat kesällä hypellä paljain säärin, osta useammat ja leikkaat vaan kylmästi sopivan mittaiseksi.

Vierailija
32/32 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kävin shoppailemassa miesten osastola. Ostin ihon myötäiset shortsi malliset bokserit eli sen verta pitkälahkaiset että reider peitty.alee sai normi pikkarit ja ei enää reidet hinkannu

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi seitsemän