Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

TURKU Länsinummi

Vierailija
04.03.2017 |

Minkälaista on asua TÄLLÄ HETKELLÄ Länsinummessa? Haluaisin kuulla lapsiperheen kokemuksia siellä asumisesta. Meillä ekaluokalle menevä lapsi ja haluaisin kokemusta sieltä perältä eli länsinummesta? menee kuulemma usein lapset bussilla kouluun. Pyörällä ja kävellenkin varmaan tarvittaessa. Onko kaduilla ahdistelijoita, hulluja?

Tarkoitus ostaa muutaman vuoden päästä omistusasunto länsikeskuksesta, joten haluan muuttaa lähelle. Vuokralla/asumisoikeus tarjolla vain kerrostaloja ja turhan kalliita asumisoikeusasuntoja. Tosin nekään poissuljettu, jos länsinummi kauheaa aluetta. Jos osaatte suositella vason asunnoista laureuksenkadun tai finberginkadun rivitaloja. Kumpaan kannattaa muuttaa? Laureuksenkadun yksikerroksiset vaaleat rivitalot siitä hyviä, koska lyhyempi matka liljalaaksoon ja sieltä luontoon. Yleinen leikkipuisto ja urheilukenttäkin taitaa olla lähellä. Finberginkadun tummat talot taas siitä parempia, että syrjässä, kaksi kerrosta ja metsä ympäröi. Olen kuullut alueella olevan häiriötä, mutta millä tavoin? Sijainti olisi täydellinen ja en ole kukkahattutäti vaan tottunut asumaan alueilla, joissa tapahtuu ja sattuu. Kuitenkin haluaisin lapselle turvallisen koulumatkan.

Asumisoikeusasuntoa katsellaan. Kokemuksia Hepokullan tai teräsrautelan koulusta kuulisin myös. Lapsi herkkä huonolle sisäilmalle.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun täällä päin ja kyllä noissa kaupungin omistamissa Laureuksenkadun kerrostaloissa näkyy sillon tällön poliisi- ja paloautoja pihalla, mutta eipä niitä levottomuuksia oikeen muuten huomaa.

Finnberginkadun asunnot vaikuttaa tosi ihanilta ja rauhallisilta, että ehkä kannattaa niitä harkita kuitenkin ennemmin :)

Ja sitten vielä Hepokullan koululle iso plussa, oon ite käyny sen, eikä siel ollu mitään kiusaamista yms.

Pointti oli se, et oon asunu täl alueella koko elämäni ja en voi muuta ku suositella! :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kaksi