Tunnen pientä "mielihyvää", kun suurinosa on lievästi ylipainoisia
En siis tietenkään sano tätä ikinä ääneen tai arvostele ystäviä heidän painosta, mutta oon huomannut että kaveri-/opiskelu-/ja työpiireissä aika moni ikäisenä
I on lievästi ylipainoinen, tai jopa reilusti ylipainon puolella.
Hoikkia on selvä vähemmistö.
Anonyymisti kehtaan myöntää, että tuntuu hyvältä olla edelleen hoikka ja sporttinen, vaikka suurinosa samanikäisistä alkaa paisumaan.
Kommentit (25)
Ihan sairasta. Ja itse oon aina ollut hoikka. Kaikki hoikat eivät ole luonnehäiriöisiä.
Minä taas olen erittäin lihava, pelkän peruskoulun suorittanut ja senkin huonoilla arvosanoilla. Suurta mielihyvää saan, kun näen ja tiedän, että hoikat ja pitkällekkin koulutetut ihmiset hienoissa viroissaan tienaavat huomattavasti itseäni vähemmän:)
Vierailija kirjoitti:
Mulla sama :D Ite tosin oon siinä mielessä ilkeä että yritän lihottaa ihmisiä. Tänäänkin vein omatekoisia korvapuusteja ja juustokakkua kaverille ja hyvin upposi. Sain vieläpä kehuja kuinka kiva oon kun aina leivon kaikkee hyvää
Et oo kyllä ihan terve.
Päässä vikaa. Teitä on paljon. Ja kyllä, me laihat ja lihavat puhutaan tein mielenterveysongelmista ja tarpeesta nostaa omaa itsetuntoa vertaamalla omaa persettä tiisten perseisiin. Mielenterveyden ongelmia on jollain tapaa kompensoitava, jos omat saavutukset ja älykkyys ei mihinkään riitä.
Huh. Onneks en oo laiha niin ei tarvii vaivata päätään pinnallisilla ajatuksilla.
Vierailija kirjoitti:
Mulla sama :D Ite tosin oon siinä mielessä ilkeä että yritän lihottaa ihmisiä. Tänäänkin vein omatekoisia korvapuusteja ja juustokakkua kaverille ja hyvin upposi. Sain vieläpä kehuja kuinka kiva oon kun aina leivon kaikkee hyvää
Lol, tuo tänne vaan, en liho silti mut säästyy omat rahat ;)
Vierailija kirjoitti:
Minä taas olen erittäin lihava, pelkän peruskoulun suorittanut ja senkin huonoilla arvosanoilla. Suurta mielihyvää saan, kun näen ja tiedän, että hoikat ja pitkällekkin koulutetut ihmiset hienoissa viroissaan tienaavat huomattavasti itseäni vähemmän:)
Rahalla ei ole mitään merkitystä jos on ruma läski.
Vierailija kirjoitti:
Päässä vikaa. Teitä on paljon. Ja kyllä, me laihat ja lihavat puhutaan tein mielenterveysongelmista ja tarpeesta nostaa omaa itsetuntoa vertaamalla omaa persettä tiisten perseisiin. Mielenterveyden ongelmia on jollain tapaa kompensoitava, jos omat saavutukset ja älykkyys ei mihinkään riitä.
Minusta se on kyllä ihan normaalia verrata itseään muihin niin ettei sano sitä ääneen. Aivan varmasti sinäkin vertaat itseäsi tapaamiisii ihmisiin..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rahalla ei ole mitään merkitystä jos on ruma läski.
Ulkonäöllä ei ole mitään merkitystä jos on mielenvikainen:)
Haha, tuo lihotuskikkahan on hyvä. Paras tapa parantaa asemaansa organisaatiossa on lihottaa työkaverit epäterveiksi tuomalla mutakakkua ja juustokakkua tarjolle. Sitten työkaverit ovat jatkuvasti kärttyisiä, epäedustavia ja saikulla, joten he eivät ainakaan etene urallaan. Täytyy ottaa käyttöön.
Mulla on paino noussut muutaman kilon viimeisen 15 vuoden aikana ja sanoisin, etta olen tosi tyytyvainen tahan! Ennen jaksoin ahdistua jatkuvasti, jos vatsa pompotti ja vaatteet kiristi. Nyt on paljon kivempaa, kun en enaa vahtaa syomisiani samaan tahtiin. Liikun ihan kuin ennenkin.
Itsellani toki auttoi tuon kanssa se, etta ajattelin millainen naisen vartalo on minusta kaunein. Ja kylla, pidan vahan pyoreampia tai lievasti ylipainoisia vartaloita kauneimpina. Tykkaan, etta naisella on muotoja ja pyoreytta. Eika tuo miehenikaan nakojaan pista pahakseen...
Itse olen neljissä kymmenissä ja huomaan että hoikay ovat yli 10 v vanhemmat näköisiä kuin lievästi ylipainoiset joihin itsekin kuulun, olen paljon nuoremman näköinen kuin hoikat ystäväni ja sama pätee muihin pulleampiin. Olen kuitenkin hyvässä kunnossa, käyn salilla 4-5 kertaa viikossa enkä ole lihava mutta laiha en haluaisi olla koska en halua näyttää päivääkään vanhemmalta mitä olen. Kamala seurata laihojen valitusta ja taistelua ryppyjä vastaan.
Tunnen pientä mielihyvää kun vastaan tulee tekstejä, joissa sanotaan kuinka suuri osa on ylipainoisia. "Oikeassa" elämässä taas tuntuu että kaikki ovat minua hoikempia tai ainakin paremmassa kunnossa. Suorastaan ihmettelen missä se suuri ylipainoisten enemmistö on.
Mulla on kiitettävästi ylipainoa ja jopa tällä palstalla on mun kropan sanottu olevan kaunis, jota syvästi ihmettelen. Tokikaan sama määrä ylipainoa ei näyttäisi näin "hyvältä" 10-20cm lyhyemmässä kropassa.
Nyt kolmessa kuukaudessa paino on tippunut 7kg, joten ehkä mä kesään mennessä olen normaalipainossa. 
Vierailija kirjoitti:
Tunnen pientä mielihyvää kun vastaan tulee tekstejä, joissa sanotaan kuinka suuri osa on ylipainoisia. "Oikeassa" elämässä taas tuntuu että kaikki ovat minua hoikempia tai ainakin paremmassa kunnossa. Suorastaan ihmettelen missä se suuri ylipainoisten enemmistö on.
Onpa erikoista, kun tilastojen mukaan yli puolet suomalaisista aikuisista on ylipainoisia ja lihavia joka viides.
Minä taas olen puolestaan erittäin tyytyväinen siihen että pystyn nykyään keskittymän johonkin ihan muuhun kuin kalorien laskemiseen ja jatkuvaan pakkoliikuntaan. Meni suuri osa nuoruudesta hukkaan noiden kahden puuhan parissa. Nykyään ei siis haittaa olenkaan lievä ylipaino kun miettii miten paljon kaikkea järkevää olen saanut nykyään aikaan.