Noniin. Miten isketään kaverimies?
Kertokaa miten onnistun tässä. Ollaan pitkän aikaa flirttailtu toisillemme (ellen ihan omiani tulkitse), tullaan kivasti juttuun ja niin poispäin. Alkaa olla aika iskeä kiinni, koska alan tosissani olla ihastunut.
Miten teen tämän? Kerron sanallisesti tunteistani? Juotan känniin ja isken kiinni? Hä? Olen tehokas sössimään kaikki miesjuttuni ja tämän haluaisin hoitaa hyvin.
Kommentit (20)
Oletko ihan satavarma että tunne on molemminpuolinen? Ja mistä asioista niin päättelet?
Oma kokemus opetti et "varmoja merkkejä" ei kannata sokeesti uskoa, niitä helposti tulkitsee niin kuin haluaisi asian olevan. Parempi pysyä vaan kavereina. Mies kyllä tekee siirron, jos oikeesti haluaa sitä.
Epäilen että olet ylipainoinen joten turha vaivautua. Ei se sinun kanssasi suhdetta halua.
Ap, olet oksettava. Ja älä ala ahdistella mun miestä. Kyllä, hänellä on jo naisseuraa.
Vierailija kirjoitti:
Aloin vaivihkaa silittämään kaverimiestä yksissä juhlissa. Tehosi.
Kissoja ja koiria silitellään, ei ihmisiä. Itse olisin juossut kaltaistasi pervoa pakoon.
Etköhän sössi tuotakin tavalla tai toisella. Älä edes vaivaudu.
Kerrankin nainen haluaa tehdä aloitteen niin palstan miehet ja naiset painaa jarrua.
Minä laittaisin viestin, että eikö olekin kivaa kun ollaan kahdestaan ja jos toinen tuntee samoin, niin tutustutaanko rauhassa paremmin. Viestin siksi, että jos ei tunnekaan samoin, niin siinä on molemmilla tilaisuus perääntyä rauhassa.
Vierailija kirjoitti:
Oletko ihan satavarma että tunne on molemminpuolinen? Ja mistä asioista niin päättelet?
En ole satavarma. Mutta hän on usein heittänyt aika suoraakin juttua. Olen puhunut niistä jutuista kaverini kanssa, joka on useasti todennut että toi äijä on ihastunut suhun. No ainahan on mahdollista, ettei ole, mutta en usko että ihan täysin kavereitakaan tässä ollaan.
Olen naamasta nätti, hän on mua kehunutkin joskus. Hoikkakin. Ollaan luonteiltamme tosi samanlaisia ja ymmärretään toisiamme.
Kahdenkeskinen tilaisuus tulee todennäköisesti piakkoin, mutta ai että on vaikeaa tehdä yhtäkkiä mitään. Miten? Alan hiplata vai? Hyökkään suutelemaan? :D ei kuulosta oikein toimivalta. Joku netflix&chill voisi toimia.
Mä laitoin 11 vuotta sitten mies puoliselle ystävälleni viestin: Taidan olla vähän ihastunut suhun... Sitä ennen oli ollut vaan flirttailua. Naimisissa ollaan ja kaks ihanaa lasta :) Kannatan siis suoraa puhetta tai sitten viestittelyä! :)
Entä jos se mies ei halua mitään suhdetta sun kanssa? Kannattaisi vaan pitää mölyt mahassa. Jos mies sattuu jostain syystä olemaan herkkis, niin se kyllä juoksee aika helvetin kauas, jos alat lähestyä. Kyllä se mies tekee aloitteen, jos haluaa olla sun kanssa.
M34
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole satavarma. Mutta hän on usein heittänyt aika suoraakin juttua. Olen puhunut niistä jutuista kaverini kanssa, joka on useasti todennut että toi äijä on ihastunut suhun. No ainahan on mahdollista, ettei ole, mutta en usko että ihan täysin kavereitakaan tässä ollaan.
Olen naamasta nätti, hän on mua kehunutkin joskus. Hoikkakin. Ollaan luonteiltamme tosi samanlaisia ja ymmärretään toisiamme.
Kahdenkeskinen tilaisuus tulee todennäköisesti piakkoin, mutta ai että on vaikeaa tehdä yhtäkkiä mitään. Miten? Alan hiplata vai? Hyökkään suutelemaan? :D ei kuulosta oikein toimivalta. Joku netflix&chill voisi toimia.
Kuulostaa tutulta. Vastaavassa tilanteessa olin ja ei sitten kumpikaan kuitenkaan tehnyt aloitetta. Nyt tiedän ettei vastapuolella ollut tunteita mua kohtaan, on muutenkin täysin kykenemätön sitoutumaan. Ja oon tosi onnellinen etten ainakaan itse tehnyt aloitetta, koska noloa se mulle ois ollut. Jos haluat kokeilla, niin ehkä jotenkin huumorin varjolla yrittäisin.
Vierailija kirjoitti:
Entä jos se mies ei halua mitään suhdetta sun kanssa? Kannattaisi vaan pitää mölyt mahassa. Jos mies sattuu jostain syystä olemaan herkkis, niin se kyllä juoksee aika helvetin kauas, jos alat lähestyä. Kyllä se mies tekee aloitteen, jos haluaa olla sun kanssa.
M34
Samaa mieltä. Ja en sellasta miestä kyl haluakaan joka ei pysty tekemään alotetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa tutulta. Vastaavassa tilanteessa olin ja ei sitten kumpikaan kuitenkaan tehnyt aloitetta. Nyt tiedän ettei vastapuolella ollut tunteita mua kohtaan, on muutenkin täysin kykenemätön sitoutumaan. Ja oon tosi onnellinen etten ainakaan itse tehnyt aloitetta, koska noloa se mulle ois ollut. Jos haluat kokeilla, niin ehkä jotenkin huumorin varjolla yrittäisin.
Olisi se kohtuuttoman noloa, jos nainen saisi pakit. Miehenhän se kuuluu tulla nolatuksi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi se kohtuuttoman noloa, jos nainen saisi pakit. Miehenhän se kuuluu tulla nolatuksi!
Nyt taisi kolahtaa johonkin pakit saaneeseen mieheen :) En tarkoittanut että miehen kuuluisi tulla nolatuksi, vaan että omassa tilanteessa olisi ollut joka tapauksessa jatkossa hankalaa jos jutusta ei olisi tullut mitään ja olisimme kuitenkin joutuneet olemaan tekemisissä.
Miehet, miten te päättelette että kaverinainen on kiinnostunut?
Varmoja merkkejä ei kannata etsiä eikä uskoa. Kyllä nainen tekee aloitteen jos haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt taisi kolahtaa johonkin pakit saaneeseen mieheen :) En tarkoittanut että miehen kuuluisi tulla nolatuksi, vaan että omassa tilanteessa olisi ollut joka tapauksessa jatkossa hankalaa jos jutusta ei olisi tullut mitään ja olisimme kuitenkin joutuneet olemaan tekemisissä.
Miehet, miten te päättelette että kaverinainen on kiinnostunut?
Päättelen sen siitä että hän sanoo olevansa kiinnostunut. Myös sanaton suusta-suuhun menetelmä on riittävän selvä viesti. Kaikki muu on tulkittavissa "vain ystävällisyydeksi".
Nainen ei sano suoraan vaan vihjailee, toiset miehet ymmärtää, toiset ei :-)
Vierailija kirjoitti:
Nainen ei sano suoraan vaan vihjailee, toiset miehet ymmärtää, toiset ei :-)
Ei ole kaverinaisen kohdalla riskin arvoista.
Riippuu aika paljon ulkonäöstäsikin. Jos olet hoikka, ja sinulla on pitkät sääret, hyvä peppu, tiimalasivartalo, isot tissit, kauniit kasvot ja pitkät hiukset, niin sitten ei muuta, kuin isket kiinni vain. Mies tuskin kieltäytyy, jos olet ulkonäöltäsi tuota luokkaa, mitä luettelin. Jos mies on ujompi, voi mennä vähän hämilleen ja tarvita vähän aikaa sulatella asiaa, mutta kyllä sekin luultavasti lopulta suostuu, kunhan on ensin päässyt sinuksi ajatuksiensa kanssa. :)
Jos taas et täytä ulkonäöllisesti tuota listaa, eli jäät kauemmaksi kaikista noista asioista, niin silloin sinun on lämmiteltävä miestä hellävaraisemmin ja huomattavasti pidempään.