Mikä on sun 100 metrin juoksun ennätys?
Muistaakseni 15,3 lukiossa. Myötätuuli sallitun rajoissa. :)
Kommentit (52)
Olen nyt 57-vuotias mies. Juoksin 18-vuotiaana 11:32 sähköajanotolla. Oli sivulajini. Päälajissani tein parempia tuloksia.
Vierailija kirjoitti:
Olen nyt 57-vuotias mies. Juoksin 18-vuotiaana 11:32 sähköajanotolla. Oli sivulajini. Päälajissani tein parempia tuloksia.
Mikä oli päälajisi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
13,57 lukiossa 90-luvulla, nyt 47v nainen
Miten tuommoista voi muistaa?
M 54 v.
Urheilin aktiivisesti ja se oli kauden parhaani.
Jotain 17 sekuntin pintaan taisi yläkoulussa liikkatunnilla olla.
T. Nykyinen voimanostajanainen
16 vuotiaana 14 sekunnin pintaan se oli, jonka seurauksena revähti takareisi sen jälkeen en ole kokeillut, maraton on kyllä mennyt alle 2.30 joten olen enempi kestävyys tyyppiä.
Ylä asteella juoksin 100m aikaan 9,68 sek.
Opettaja sanoi että se on hyvä aika jo ja olin silloin 15v.
Saman ikäisenä kuin ap kipittelin ikinä lajia harjoittelematta hieman alle 13 sekkaa, muistaakseni tarkalleen 12,8 sekkaa. Hiekalla juostiin ja liikunnanopettaja kellotti, ehkä tosta olisi lähtenyt vajaa sekka pois jos kunnon alusta olisi ollut.
Jossain 15 sekunnin tienoilla. Tuntui hitaalta kun nopein taisi juosta jotain 13 alkavaa. Ehkä ne pari tupakkataukoa olisi pitänyt jättää väliin sillä kertaa.
Mulla on aika huono mutta se stnan nkri joka kävi panemassa mun vaimoa niin se meni varmaan alle 8 sekunnin kun ammuin haulikolla molemmat piiput perään.
Jorma Pohjoskarjalast
Vierailija kirjoitti:
16 vuotiaana 14 sekunnin pintaan se oli, jonka seurauksena revähti takareisi sen jälkeen en ole kokeillut, maraton on kyllä mennyt alle 2.30 joten olen enempi kestävyys tyyppiä.
Olen sitä tyyppiä joka ei juokse nopeasti eikä hitaasti. Uinnissa olin kyllä kärkeä luokalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä oli päälajisi?
Käteenveto
50 minuuttia. Amppari käy välillä tsekkaamassa. Oikea ampiainen aiheuttaa kyllä sellaisen spurtin et naisten maailmanennätys on vaarassa uusiutua. Metriä ennen pumppu pettää.
Vierailija kirjoitti:
Sivarissa 13,1. Käsiajalla tietysti.
Okei, mutta entäs se satasen juoksu?
Vierailija kirjoitti:
Commodore 64 Decathlonissa 110 aidat taisi olla pikkaisen päälle 13 sekuntia.
Tuo oli kunnon joystickin tuhoamispeli. 1500 metrin juoksu oli kovaa vemputusta.
En tiedä mutta voittaisin sm-kultaa naisten 100m juoksussa crocsit jalassa.
M36