Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

UPS-yhtiö toimittaa tilaamani tavaran, mitä jos en ole kotona silloin??

Vierailija
04.03.2017 |

Lukee että toimitus on 9-17 aikana ja muutama työpäivä menee että tuote saapuu minulle. Mitä jos en ole kotona?? en mä nyt työssäkäyvänä ihmisenä voi kökkiä kotona odottamassa että milloin se tulee... töissä juurikin 9-17 joka päivä.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne soittaa etukäteen ja sopii kellonajan. yleensä pystyy toimittamaan vaikka sinne sun työpaikalle, jos haluat ottaa tavaran vastaan siellä.

Vierailija
2/5 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tuli edellisenä päivänä ilmoitus, että lähetys toimitetaan seuraavana päivänä sen ja sen ajan välillä. Jos ei toimitusaika sopinut, käskettiin ottamaan asiakaspalveluun yhteys (johonkin tiettyyn kellonaikaan mennessä päivänä jolloin on viestin saanut),  ja sopimaan uusi aika toimitukselle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle tuli edellisenä päivänä ilmoitus, että lähetys toimitetaan seuraavana päivänä sen ja sen ajan välillä. Jos ei toimitusaika sopinut, käskettiin ottamaan asiakaspalveluun yhteys (johonkin tiettyyn kellonaikaan mennessä päivänä jolloin on viestin saanut),  ja sopimaan uusi aika toimitukselle.

Lisään: Suomessahan ei UPS noita toimituksia itse tee vaan alihankkijat jotka on yleensä joustavia toimitusten kanssa.

Vierailija
4/5 |
12.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimitukset ovat aivan alihankkijasta kiinni. Varsinais - Suomessa  UPS:n kuriirit eivät soittele ja eivätkä  varmista millään lailla onko vastaanottaja paikalla.  Pyörähtävät ovella eivätkä osaa käyttää annettu ovi koodeja, sitten saatkin hetken päästä lukea sähköpostista, että toimitusta ei ole voitu toimittaa vaan se siirtyy eteenpäin.  Ja tätä kun sitten sattuu muutamia päiviä peräkkäin alkaa suoraan sanoen hatuttamaan.

Paikallinen DHL:n kuriiri on toista maata, soittaa aina ja sovitaan toimituksista ja se onnistuu vaikka torin kulmalla. Tulipahan kokeiltua UPSia ensimmäisen ja viimeisen kerran.

Vierailija
5/5 |
12.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikaan että yrittävät toimittaa pakettia soittamatta kotiisi joku päivä ja kas kummaa, et ole tietenkään kotona. Saapuu tekstari jossa pyydetään ilmottamaan aspaan uusi toivottu toimitusaika. Siinä yhteydessä kantsii vaihtaa toimitusosoitteeksi työpaikan osoite ja ajaksi työaikasi . Näin olet siellä missä pakettikin!

Muistasin että yrittävät toimittaa pakettia viikon ajan ja sitten palauttavat lähettäjälle. 100 varma en ole.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi yhdeksän