Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi mies laittaa roskat tiskialtaaseen, eikä sen alapuolella kaapissa olevaan roskikseen?

Vierailija
04.03.2017 |

Liian vaikeaa avata se ovi?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska roskiskeiju siirtää ne sitten siitä. Samoin kuin ovikeiju käy sulkemassa kaapien ovet ja pyykkikeiju kerää pyykit lattialta.

Vierailija
2/14 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on sama systeemi. Jos miehelle huomauttaa asiasta, se kyllä heittää roskat altaasta roskiin ja joka kerta menee tiskialtaantulppa mukana. Sitä on sitten kiva kaivella roskiksesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä on se riski, että roskis saattaakin olla täysi ja mies joutuisi ottamaan täyden pussin pois ja laittamaan tyhjän tilalle. Kauhean vaivalloista ja aikaa vievää.

Meillä on siis sama ongelma ja mies on muutaman kerran huomauttanut, että roskat pitäisi viedä, kun sinne ei mahdu enää mitään. Ne huomautukset on ollut minulle, mies ei jostain syystä saa sitä hoidettua.

Vierailija
4/14 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä teen noin jos roskapussi on täynnä enkä jaksa vaihtaa sitä. Tiedän että ei olis kova homma, mutta välillä on vaan patalaiska olo.

Vierailija
5/14 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi turhaan tehdä asioita, jotka voi jättää vaimon tehtäväksi?

Vierailija
6/14 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmiset laittavat astiat yleensä tiskialtaaseen, eikä tiskipöydälle, jos niitä nyt on pakko kyläillessään pöydältä viedä? Siellä ne on sitten haitolla lillumassa.

Vierailija
7/14 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna sen laittaa ne roskat tiskialtaaseen, mutta älä sinä siirrä niitä sieltä pois. Annat niiden olla vaikka puoli vuotta paikoillaan, kyllä se oppi sitten perille menee...

Vierailija
8/14 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti ja isä ovat hänet sellaiseksi kasvattaneet. Älä tee samaa virhettä oman jälkikasvusi kanssa.

Vierailija
9/14 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä laitan avatun jauhelihapaketin tiskipöydälle, kuorin siihen sipulit. Myöhemmin laitan siihen appelsiinin kuoret, jossain vaiheessa ehkä seuraavana päivänä heitän koko komeuden roskiin. En tiedä miksi?

Vierailija
10/14 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä laitan avatun jauhelihapaketin tiskipöydälle, kuorin siihen sipulit. Myöhemmin laitan siihen appelsiinin kuoret, jossain vaiheessa ehkä seuraavana päivänä heitän koko komeuden roskiin. En tiedä miksi?

Minä jätän maitopurkit. Niihin mahtuu paljon roskaa ja talouspapereita, kun painaa tiiviiksi.

Opin kai jo lapsuudessa, tosin yleensä oli joku hillopurkki pöydällä, josta roskat sitten vietiin ulos. Ja sitten jonnekin kuoppaan jossa joskus poltettiin, ei järjestettyä jätteenkuljetusta ollut tuolloin. Ja vieläkään toki ei ole sen kummempaa lajittelua, se on se yksi pönttö kun ei ole varaa maksaa.

Vierailija
11/14 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kysymys.. olen miettinyt samaa. Tai miksi kaupan muovikassin tyhjennettyään ei saa sitä nostettua sille kuuluvaan paikkaan vaan ne jättää joko lattialle tai pöydälle riippuen siitä missä on muovikassin tyhjentänyt. Meillä on siis muovikassikeiju. Samaten jugurttipurkkikeiju, lattianpesukeiju, pyykkikeiju ja yleinen piikakeiju. Onneksi mies sentään roskat vie ulos kunhan ovat valmiiksi suljetuissa pusseissa ulko-oven vieressä. Ei minulla sinänsä olisi mitään sitä vastaan että huolehdin kodin perussiivouksesta melkein kokonaan koska olen kotona ja hän töissä, mutta kun minun pitää ensin siivota hänen sotkunsa ennenkuin voin aloittaa varsinaisia siivoushommia. Ja tullessaan kotiin sama juttu toistuu En minä nyt sentään mikään palvelija ole. Kyllä aikuisen miehen pitäisi osata siivota omat jälkensä.

Vierailija
12/14 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liian vaikeaa avata se ovi?

Laittakaa jätetynnyri keittiön nurkkaan, sellanen johon sopii 150 litran jätesäkki. Helppoa heittää roskat sinne yhdellä ranneliikkeellä eikä tartte olla koko ajan tyhjentelemässä niinku noita nykyajan pieniä näpertelyroskiksia. Itse olen tätä menetelmää soveltanut jo vuosia.

Vierailija
13/14 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi lisäännytte kehitysvammaisen tasolla olevien lapsimiesten kanssa?

Vierailija
14/14 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä nainen tekee tuota.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi neljä