Onko 30-50v kristittyjä naisia enää olemassa Suomessa?
Kommentit (20)
No tuskin ne ainakaan tällä palstalla on.
On. Tunnen itseni lisäksi ainakin kolme.
Vierailija kirjoitti:
Kielletäänkö säännöissä palstan käyttö kristityiltä?
Vierailija kirjoitti:
On. Tunnen itseni lisäksi ainakin kolme.
Oletteko Mäkinen/Askola/Sadinmaa linjan kristittyjä vai jotain muuta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kielletäänkö säännöissä palstan käyttö kristityiltä?
Ei kun niillä on muuta tekemistä kun roikkua täällä.
On niitä vielä... Neitokaisilla vaan on kovat vaatimukset miehen suhteen. Yksikin babtistilahkolainen lähti Norjaan töihin ja oli siellä 1,5 v. Tuli vihaisena takaisin, kun ei kukaan rikas norjalainen rakastunutkaan hemaisevaan koukkunokkaan.... Itse kertoi muuttaneensa takaisin, koska "Norjassa terveydenhuolto oli niin jälkijunassa".... Mikähän se oikea syy on? :)
Vierailija kirjoitti:
Mihin tarvitset tätä tietoa?
Tunnustelen kannattaako enää yrittää etsiä seuraa vai laittaa hanskat naulaan. Ateistin kanssa tuskin tulisin kovin hyvin toimeen. Tai no, avaisihan se kenties oven säännölliselle sovintoseksille.
Toivottavasti ei, eikä muunkaan ikäisiä.
Täytyyhän niitä olla. Minä kyllä olen naimisissa. Mutta oon niin tavallinen, että täytyy samanlaisia vapaanakin olla.
Niin ap... Kiinnostaisiko 48-v nainen Pirkanmaalta vai ei? Ihan nätti olen ja usko tärkein asia vaikka en missään seurakunnassa vielä käykään. Miestä ja kultaa vailla olisin. Paljon pahaa kokenut mutta hyvä ihminen täällä odottaisi..
Vierailija kirjoitti:
Annatpa todella lämpimän ja avoimen kuvan itsestäsi ja samalla muista (oletan) ei-kristityistä.
Kaikki 30-50-vuotiaat kristilliseen seurakuntaan kuuluvat naiset ovat kristittyjä. Ap tais tarkoittaa hihhuleita, mikä on asia erikseen.
Tämä ei ole mikään treffipalsta. Ilmoitin asiattomaksi.
Minne katosi yksityissairaalasta löytynyt körttiaviomies? Miksi se piti poistaa? Ja miksi myös se että alussa juteltiin kissoista ja oltiin kissasähköpostilistalla? :D Onko täällä joku vähän vainoharhainen vai mitä???
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Annatpa todella lämpimän ja avoimen kuvan itsestäsi ja samalla muista (oletan) ei-kristityistä.
Nuo on niitä joilla ei ole minkäänlaisia elämänarvoja eikä mitää sisältöä elämässä.
Sääliksi käy.
Kyllä kristittyjä ja muitakin fiksuja naisia on, eivät vaan pyöri täällä eikä juuri muillakaan palstoilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kiinnosta pätkänkään vertaa minkälaisen kuvan joku minusta muodostaa internetin vessapalstalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuo on niitä joilla ei ole minkäänlaisia elämänarvoja eikä mitää sisältöä elämässä.
Sääliksi käy.
Kyllä kristittyjä ja muitakin fiksuja naisia on, eivät vaan pyöri täällä eikä juuri muillakaan palstoilla.
Mielikuvitusolentoihin uskovien ei ihan kauheasti kannattaisi sääliä muita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sääliksi käy.
Kyllä kristittyjä ja muitakin fiksuja naisia on, eivät vaan pyöri täällä eikä juuri muillakaan palstoilla.Mielikuvitusolentoihin uskovien ei ihan kauheasti kannattaisi sääliä muita.
Hanki elämä itsellesi.
On, mutta ei niin paljon, kun 1800-luvulla.