Kiira Korven ääni
Eikö ärsytä muita. En tiedä miksi mutta ärsyttää aika paljon. Onko se joku nasaali nenä-äänne vai mikä. Vähän puuromaista sössötystä.
Kommentit (26)
nykyään nuoret ja vähän vanhemmatkin naiset honottaa nasaalilla nokkaan. Monet 30 v täyttäneet naiset puhuvat kuin teinit. Sitä kälätystä, kiekumista ja nasaalimongerrusta saa kuulla lähes joka päivä kaupassa. Kovaan ääneen puhelimeen huudetaan. Tahtoo irrota paikat hampaista. Onneks oma muija puhuu hiljaa, rauhallisesti ja kuulostaa aikuiselta naiselta.
Ihan kaunis nainen mutta puhe muistuttaa jotenkin sellaista aasin hirnumista.
Mä en saa ikinä mitään selvää Kiiran puheesta. Ehkä vika on vain minussa.
Vierailija kirjoitti:
nykyään nuoret ja vähän vanhemmatkin naiset honottaa nasaalilla nokkaan.
Mistä se oikeastaan johtuu? Luulisi, että äänen nasaalisuus on kuitenkin sellainen ominaisuus, jota ei itse voi päättää.
Ei ollu tarkoitus mollata tai lytätä täysin Kiiraa. On kaunis, viehättävä ja ehkä älykäskin (taisi olla kympin tyttöjä) mutta kyllä julkisuudenhahmot on vapaata riistaa ja tämä palsta on aina oikea jonninjoutavuulsien pohtimiseen. On vaan persoonallinen ääni ja puhetapa joka ärsyttää ap:ta. Ja tosiaan, onko tuossa puhetavassa jotain ominaista nykyajan nuorille kun jonkinlainen lapsellinen sössötys taitaa olla aika yleistä nuorille naisille.
Kaunotar, jolla on kehno ulosanti ja ehkä turhan pitkät piuhat tv-kommentaattoriksi. Olen itse ihan samanlainen sönköttäjä, jos en ehdi miettiä, miten asiani muotoilen.