Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiira Korven ääni

Vierailija
04.03.2017 |

Eikö ärsytä muita. En tiedä miksi mutta ärsyttää aika paljon. Onko se joku nasaali nenä-äänne vai mikä. Vähän puuromaista sössötystä.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunotar, jolla on kehno ulosanti ja ehkä turhan pitkät piuhat tv-kommentaattoriksi. Olen itse ihan samanlainen sönköttäjä, jos en ehdi miettiä, miten asiani muotoilen.

Vierailija
22/26 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

nykyään nuoret ja vähän vanhemmatkin naiset honottaa nasaalilla nokkaan. Monet 30 v täyttäneet naiset puhuvat kuin teinit. Sitä kälätystä, kiekumista ja nasaalimongerrusta saa kuulla lähes joka päivä kaupassa. Kovaan ääneen puhelimeen huudetaan. Tahtoo irrota paikat hampaista. Onneks oma muija puhuu hiljaa, rauhallisesti ja kuulostaa aikuiselta naiselta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kaunis nainen mutta puhe muistuttaa jotenkin sellaista aasin hirnumista.

Vierailija
24/26 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en saa ikinä mitään selvää Kiiran puheesta. Ehkä vika on vain minussa.

Vierailija
25/26 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

nykyään nuoret ja vähän vanhemmatkin naiset honottaa nasaalilla nokkaan.

Mistä se oikeastaan johtuu? Luulisi, että äänen nasaalisuus on kuitenkin sellainen ominaisuus, jota ei itse voi päättää.

Vierailija
26/26 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollu tarkoitus mollata tai lytätä täysin Kiiraa. On kaunis, viehättävä ja ehkä älykäskin (taisi olla kympin tyttöjä) mutta kyllä julkisuudenhahmot on vapaata riistaa ja tämä palsta on aina oikea jonninjoutavuulsien pohtimiseen. On vaan persoonallinen ääni ja puhetapa joka ärsyttää ap:ta. Ja tosiaan, onko tuossa puhetavassa jotain ominaista nykyajan nuorille kun jonkinlainen lapsellinen sössötys taitaa olla aika yleistä nuorille naisille.