Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

JOULUNTÄHTÖSET viikkoon 12

20.03.2006 |

Uuteen viikkoon! :)

Kommentit (55)

Vierailija
1/55 |
20.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin monen yksiviivaisen testin jälkeen ei voi kuin ihmetellä tätä onnea kun sai ovistikkuun näkyviin kaksi yhtä vahvaa viivaa. :)

Eipä onnistunut viime kierrossa edes ovistikkujen kanssa. Joten alkavaan viikkoon lähdetään iloisin ja toiveikkain mielin. Jännä juttu muuten, ihan vaan noin viime kuun " epäonnistumisten" takia ajattelin tikuttaa ovista tässä kierrossa heti kun tädistä pääsen, ja tänään kun vihdoin näkyy ne kaksi maagista viivaa niin onkin vasta kp 6. Aikaisin aikoo siis ovis tulla?

Noh, kiva kun ylipäätänsä tulee. :) Mitäs muiden alkavaan viikkoon?

Vierailija
2/55 |
20.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiertoa. Edellisessä kierross uskon olleen kp9-10. Nyt ehkä kp12-13.

Mäkin ajattelin ens kierrossa tikutella.

Eipä tänne kummempia. Alavatsassa painontunnetta ja vähän huonoa oloa. Mutta ei muita oireita saa irti edes kuvittelemalla :)

Mulla on ollut noita alavatsa tuntemuksia oviksesta lähtien. Vihloo, nippailee, särkee. Ja toi painon tunne. Heti aattelen, et jos onki jotain raskautta estävää tuolla munasarjoissa...Täytynee mennä gynelle jos ens kierto kipuilee samaan malliin.

kp21/26

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/55 |
20.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti alkuun kun vielä muistaa: Onnittelut raphaelle ovistviivoista! Seuraava etappi taitaa ollakin plussa tai 2 viivaa=)

Omaa: Täällä siis odotellaan torstaita jolloin tädin pitäisi tulla(Älä tule, pliis), mieli tekisi jo testata mutta mies oli sitä mieltä että odotellaan nyt rauhassa (helppoohan sillä on) Itse kuvittelen ties mitä oireita jatkuvasti. Ärsyttää kun jokaista mahannippausta huomioin! ja huvittavivta on että aloin palelemisen jo 3 päivää oviksen jälkeen joten täytyy sanoa että olen varmaan höpsähtämässä =).

Kurkussa on ollut muutaman päivän ajan hassu tunne ns. möykky joka ei lähde nieleksimällä pois(onkohan yskä tulossa?) ja palelen välillä edelleen. No , jälleen kerran on jäätävä odottelemaan mitä tuleman pitää......kaikille hyvää alkanutta viikkoa!!!(ja niitä plussatuulia meille kaikille)

Vierailija
4/55 |
20.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pienessä se on ihmisen onni. Ovistikun viivoissa. ;)

Hullua. Tunsin varmaan jotain vastaavaa viimeksi kun esikoisesta sain sen raskaustestin kaksi viivaa. Mutta tämä oviksen löytyminen antaa uutta toivoa tähän kakkosen yritykseen, on ainakin mahdollista että ovulaatio tapahtuu. Ja johan ne kymmenet tikut yhdellä viivalla alkoikin tympiä.

Kovasti plussatuulia teille jotka piinaillette tällä viikolla. Toivotaan, että pääsette kertomaan meille iloisia uutisia r.testin 2 viivasta piakkoin!

Vierailija
5/55 |
20.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raphaelle kiva kuulla että ovis löyty nyt ei muuta kun toivotaan että tärppää:)

Pikkujätille tuosta painontunteesta alavatsassa mulla on ollut tässä muutamia päiviä ihan sama juttu ja itse sen parhaiten huomaan jos makaan tuleekohan yleensä oviksen jälkee niin vai voiskohan se meinaa jotain muuta:)?? ainakin joillakin on ollut alkuraskaudessa painon tunnetta alavatsassa mutta eihän noista koskaan tiedä.

Tänään menossa kp16/24-38(59) vissiinkin kun tämä tilanteeni on hieman sekava tällä hetkellä niin en oikein ota selvää missä mennään tällä viikolla meinaan jossain vaiheessa testata että oliko se haamu viivanpaikka vai olisiko se mahdollisesti plussa toivossa on ainakin viellä hyvä elää:)

Ainut poikkeus viime kiertoon on se että viime kierrossa oli rinnat arat ja tässä kierrossa ei ainakaan viellä ole vaan ovat kipeet jos niihin koskee/puristaa.

anzq79 kiva huomata että olet tullut takasin pyörimään tänne meidän kanssa:)

Toivottavasti tämä viikko olisi plussa rikasta meille kaikille!

Vierailija
6/55 |
20.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

alkukierrosta kerkesin jo asennoitua siihen,että oviksen aikoihin mies on matkoilla. ovis päättikin siirtyä muutamalla päivällä ja tässä sitä taas jännäillään ;)

tilasin aconin testejä ja ajattelin testailla ensiviikon puolella ensimmäisen kerran. Pitkästä aikaa minulla on jotenkin erillainen tunne ja toiveet korkealla hedelmöittymisen suhteen. Mahan vihlomiset oli eilen melkoiset...oli suorastaan tuskaa olla töissä.

Miten pian yleensä oireet alkavat hedelmöittymisestä? voiko ne alkaa heti?

anzq 23/30(34)

Vierailija
7/55 |
20.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millos meinasit testailla uudelleen? ihan jännittää puolestasi.

Vierailija
8/55 |
20.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä itteään... Toki välillä hiipii ajatus mieleen...ja tuosta kuvotusolosta myös. Mutta täytyy pitää jalat tiukasti maanpinnalla. Toooosi helppoa...

Mulla on edellisissä raskauksissa ollut oireita jo viikkoa ennen kun menkat pitäs alkaa. Että siinä mielessä. Jos nää selvästi tästä vahvistuu, niin sanotaan, että kp 24 vois alkaa jo pikkasen uskoa raskauden mahikseen.

Jaksamista itse kullekkin näiden raskaus-sekoilujen kanssa :)

Ja Anzg, kiva kun olet taas kehissä! Mulla ollut noita alavatsa tuntemuksia, vihlomisia ym. oviksesta lähtien. Tiedä sitten onko mahdolliseen raskauteen liittyviä vai ihan jotain muuta.

Pikkujätti

Vierailija
9/55 |
20.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää toivoa parasta että oireet vihdoinkin viittaisi raskauteen:)

Tekisi mieli jo tänään testata apteekin testillä mutta sitten mietin jos sieltä taas nega tulisi niin sitten harmittaisi tosi paljon pitää nyt katsoa malttaako sitä kauempaa odottaa tulen kyllä sitten teille heti ilmoittamaan mihin päädyn ja jos testaan niin mikä oli tulos jännittää vaan hirmusesti ja samalla pelottaa!!

Vierailija
10/55 |
20.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

testaa jollakin herkällä testillä. Apteekissa ainakin on se aconin testi mihin pipetillä laitetaan virtsaa. Se ainakin näyttää aika varhaisessa vaiheessa alkaneen raskauden. Ystäväni testasi sillä reilusti ennen menkkoja ja sai plussan.

Vierailija
11/55 |
20.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

anzq79 kiitti vinkistä voisin joo katsoa josko sellaisen testin apteekista löytäisin:)

Vierailija
12/55 |
20.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa.. täti kurvasi viime keskiviikkona. Olinkin odotellut sitä JO 2KK!!

Enpä ole koskaan ollu noin onnellinen menkkojen alkamisesta. Nyt voi sitten alkaa laskemaan kp:ä..

Laskettuaika olis ( jos tärppää ) 20.12 eli samana päivänä ku mun synttärit. :) Ois aika jännää!

Nyt siis aika alussa mennään, kun menossa vasta kp 6/?. Todennäkösesti taustailen tässä muutaman viikon ja palaan sitten uudestaan asiaan kun tätin pitäis kurvata kylään.

Plussasäteitä kaikille!!

- lillamaar kp 6/?-

Vierailija
13/55 |
20.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Negahan sieltä tuli tein apteekin omalta testillä kun ei siellä sitä oikein muita ollut.

Harmittaa kyllä miksiköhän siihen liuska testiin sitten haamu tuli no se oli varmaan sitten viivanapaikka harmi ku niitä viivanpaikkoja pitää olla olemassa siinä kerkee varmaan monikin luula vaikka mitä..

No seuraavaksi testaan huhtikuun puolells jos on tarvetta.

Plussa säteitä teille muille toivotaan että teillä on parempi onni kuin mulla!

Vierailija
14/55 |
21.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli tietoja tässä:

Nim.merk: Kukka75

Asuinp. : Etelä-Pohjanmaa

Oma ja miehen ikä: 30 ja 32

Lapset: poika 12/01

Milloin eh. pois: 01/06

Toiv. LA: 8.12

Ovis oli ja meni tod. näköisesti jo viimme viikolla eli oli joko ma-ti ta ke-to ... hommailut jäi vaan su ja to päiville että saas nähdä onnistuuko... Mun kierto on ollut nyt luomuna kaksi kertaa eli 24 ja 26pv että saa nyt nähdä miten tämä kierto menee, mutta silloin kun poikaa yriteltiin niin kierto oli jotain 24-27pv luokkaa että varmaan mennään aika samoissa. Poika lähti aikoinaan heti kun ovis ajankohta selvisi testeillä.

Mä olen ehkä vähän " poikkeuksellinen" kun jos tämä kierto ei tuota tulosta (mikä ikävä kyllä on epätod. näköistä), mä en halua yrittää ollenkaan parina kiertona ollenkaan, ihan sen takia että en toivoisi enää toiselle lapselle joulukuun loppua syntymäajaksi kuten pojalla on 27.12 vaikka eihän sillä periaatteessa ole väliä mutta mä nyt jotenkin vaan ajattelen näin, vaikka en edes tiedä lähteekö toinen raskaus yhtä " helposti" kun ensimmäinen... toivottavasti en pahoita kenenkään mieltä tällä.

Sitten on ainakin aikaa tutkia itseä tarkemmin ja määritellä mikä olisi ovis ajankohta nykyään. Mutta ensi viikolla ti-ke tienoilla pitäisi laskujen mukaan " tädin" tulla että saa nähdä miten käy... viim. viikkoiset mahan nippailut/kivut senkun jatkuu vaikka ovis on mennyt jo mutta voi nämä olla vielä ns. " käynnistys kipuja" kun on vasta kolmas kierto luomuna.

Vierailija
15/55 |
21.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinhän se täti tuli kp 28(28-36)!!!!

eli siis eilen illalla alkoi menkat ja juuri kun olin niin varma että ne ei tule, mutta kaipa se on uskottava että palelut sun muut " oireet" ovat menkkaoireita. No, kierto kuitenkin lyheni ja seuraavasta kierrosta jos tärppi tulisi niin la olisi 25.12.2006.

Taidan pitää vähän taukoa ja palailen myöhemmin asiaan..........Kaikille teille hirmusesti parempaa onnea!!!

Vierailija
16/55 |
21.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[B]julitta:[/B] pahoittelut tädistä,mutta onnea uudelle kierrolle.

Täällä vaan istutaan mittari kainalossa ja katsellaan onko lämmöt kohollaan... ja olihan ne :) Toivottavasti aikamenisi nopsaa,niin pääsisi testailemaan. Tuli nimittäin aconin testit tänään postissa (2kpl) eli voitte olla varmoja,että testailen ajoissa:)

no mutta eipä tänne kummempia kuulu...postuu haaveilemaan vauvasta;)

-anzq-

Vierailija
17/55 |
21.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoittelut julitalle tädistä toivotaan ensi kertaan parempaa onnea!

Itsekkin äsken tilasin niitä acon10 testejä 2kpl ajattelin nyt seuraavaksi niitä kaikista herkimpiä kokeilla jos niihin sentään jotain tulisi:)

Tietääkö muuten teistä ketään tuleeko niihin aconeihin viivanpaikkaa??

Kun en enään jaksaisi nähdä noissa testeissä sitä viivanpaikkaa:)

Voisin sitten teidän kanssa sittenkin testailla perjantaina vaikka viimeksi eilen sanoin ihan muuta:)

Mutta kun ei sitä jotenkin malta vaan odottaa!

Niin ja myös aamulla mittasin lämmöt kun aamulla tärisin peiton alla niin tänään on kaikista korkein 37,6 verrattuna lähipäivän mittauksiin toivottavasti ei vaan ole mitään kipeeksi tulon merkkejä.

Carita kp17/24-38(59)

Vierailija
18/55 |
21.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä olen lueskellut noista testeistä, niin ei niihin pitäisi tulla. Itse ajattelin testata ensiviikon alussa ekan kerran. Toisaalta huonoja kokemuksia on noista aikasin testauksista...mut on vaan sellainen tunne,että on saatava tietää ennen loman alkua. Sullahan on lämmöt korkealla...kuulostaa todella lupaavalta. Itsellä lämmöt pyörii nyt 36.8-37 välillä. Normaalisti 36.2-36.4

-anzq kp 24/30(oviksen mukaan tulossa 34)

Vierailija
19/55 |
21.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun teksti tökkäs jonnekin bittiavaruuteen, ei tainnu tulla tänne....

Rupattelin tässä, että meinaan rohjeta testata jo huomenna ja kysyinkin, että onko se Acon10(?) vai mikä testi, joka näyttää mahdollisesti raskauden jo viikko oviksen jälkeen? Saako tuota testiä apteekista? Mitä muita herkkiä testejä on?

Malttamaton olen, mutta ovis oli viime ke ja kaikki touhut on menny täs kierros mukavasti, joten mitäpä jos kokeilis....

Sorry oma napa, mut tämä tältä erää....

KJ25 kp 23/25

Vierailija
20/55 |
21.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä acon10 testejä saa tilattua www.kotitestit.com niitä samoja ei taida apteekista saada mutta anzq79 tuolla kertoi aikasemmin mulle että jotakin herkkää acon testiä myös saa joistakin apteekeista mutta en siitä sen tarkemmin tiedä.