JOULUNTÄHTÖSET viikkoon 12
Kommentit (55)
Täällä olisi yksi kuumeilija, joka tahtoisi mukaan jouluntähtösiin..
Nimim. Carlota
Asuinp. Oulu
Oma ja miehen ikä: 23 ja 22
Lapset: Poika 05/04
Jos nyt tärppäisi la olisi 8.12.
Olen seuraillut teitä tuolta taustalta ja nyt vihdoin uskaltauduin mukaan. Ehkäisy jätettiin pois tammikuussa, tänään menossa kp 21/27 ja jänskättää taas niin vietävästi. Kaikenmoisia tuntemuksia tässä yritän kuulostella, mutta kurja nuha-kuume iski jotenka ei saa oikein selkoa että mikä oire liittyy mihinkin..
Pikkujätti: Lämpöjä oon mittailut silloin tällöin ja aina ne on ollut 36,2-36,3 eli ei mun mielestä mitenkään erityisen korkeat...täytyy varmaan nyt vaan odotella mitä tämä päivä tuo tullessaan vai tuoko mitään ja varmaankin pari seuraavaa viikkoo kertoo sen onko nää nyt ollu väletta koko menkat. Vieläkin palelee välillä niin armottomasti mutta täytynee lisätä se noihin menkkaoireisiin varmaan
Äh, onpa nyt oma napa jutuissa vaan esillä!!sorge!
Tervetuloa carlota mukaan!
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
Monesta pinkasta tippuneena siirrän toiveet nyt joulun ihmeeseen! Ja sitä siis todella tarvitaan, siltä alkaa jo näyttää.
8. yrityskierto menossa, takana kilpparihäiriöitä, kolme kemiallista raskautta ja nyt viimeksi omituisen lyhyt kierto omituisen lyhyinen luteaalivaiheineen joten ens viikolla marssin hormonisairauksiin erikoistuneelle gynelle. Katsotaan saisko jotain selkoa asiaan vai käskeekö sekin vaan tunkemaan pipan täyteen jääpuikkoja! ;)
Mutta siinä siis minun tarinani pähkinänkuoressa, nyt yritän tähytä kuinka monta tuttua täältä joulupalleroisista oikein löytyykään! =D
piipaa kp 3/27
töissä on " nippaillu" mahasta vähän väliä, vähän sellainen tunne kuin menkat olisi tekemässä tuloaan mut silti ehkä hivenen erin tuntoinen... toivottavasti menkat ei ainakaan alkais... n.viikon päästä pitäs alkaa.. siis jos alkaa.
ja välillä on paineen tunne mahassa. vai kuvittelenkohan vain nää " oireet" toivottavasti en.... mut aika näyttää.ei vaan malttas enää oottaa mut pakko se on.
hirveesti plussa onnea aivan kaikille bd bd bd
Teretulemast uusille/ vanhoille tutuille! =) Piipaa, moi! =) Se tädin ryökälekö löysi sut... ? *murr* Mut lippu korkealla uuteen kiertoon!
Mähän uhkasin hakea testin jo eiliseksi, mut en -onneksi- hakenu. Ei täältä apteekeista saa oikein muita kuin apteekin omia ja niitä kalliita, joita ei raski täs vaihees tuhlata, kun ei ole edes menkat myöhässä. Mut meinasin huomiseksi metsästää jostain niitä liuskatestejä, jotka on yksittäispakattuja, n. 3 egee kappale. Muistatteko nimeä? Lilan/punainen paketti...? =)
Nyt tyttären kans kauppaan ja illaksi tekemään jotain hyvää ruokaa... Koti-ilta ja yhteinen aika perheen kera... =) Meillä melko harvinaista miehen harrastuksen vuoksi, mut sit on kyllä ihanaa kun on aikaa... =)
Iltapäivän jatkoja,
KJ25 kp 25/30
harmittaa kun oriolalta sais tosi halvalla tilattua niitä, mut ei kehdannu tilata,kun työkaverit ois sitten saanu tietää yrityksestä:P en muista paljonko ne siellä makso, mutta paljon edullisemmin kun apteekista.
Mä joudunkin sitten viikonlopuksi nettipimentoon... ja tekee varmasti hyvää. jos ei muistais tutkailla oireitaan niin tiheästi ;)
Mulla on nenä tulossa (silleen kuivasti) eli ei siis ole nuhaa. Mietinkin tässä oiskohan se oire ;D Kun olen kuullut puhuttavan nenän tukkoisuudesta alkuraskaudessa. No joo... löytyyhän noita oireita aina kun alkaa tutkailemaan.
Tänään tulee ylen teemalta uusinta siitä prisman dokkarista. Jäi nimittäin osaksi katsomatta, kun olin töissä. Tänään jää losti kattomatta, kun se dokkari tulee samaan aikaan...mut ihan pakko katsoa =)
jeps... tää alkas nyt pikkasen pakkailee reissua varten=)
Tein miehelle mukavan yllärin ku tulin koulusta. Mitään puhumatta vein sen makkariin. Ovis pitäis olla näinä päivinä, et pitää olla ahkerana ;)
Tää meidän linkkihän alkaa jo pidentyä, et alkaa porukka löytää itsensä tältä palstalta:) TERVETULOA vaan kaikki mukaan!
Kohtahan pitäis alkaa jo tullaki ensimmäisiä +++++plussia+++++
Mun pitää nyt lähtee jumppaan, joten en ehdi kummempia taas kirjottelee. Ens viikolla mulla alkaa sit tunnustelut, et oisinko raskaana :)
-Kaktus- kp 17/32
nimimerkki: Katriina04
asuinpaikka: Turku
oma ja miehen ikä: 24 ja 30
lapsia: 2/04
ehkäisy pois: 1/06
toivottu: 20.12
Joo eli nyt sittein vain odotellaan miten käy tällä kierrolla, aikaisemmin on kanssa ollut todella hyvät olot että tärppäisi mutta aina on joutunut pettymään:( .
Katriina 04 ja kp 9/27
Tervetuloa mukaan Carlota, piipaa00 ja Katriina04!! Meniköhän nikit oikein..
piipaa: Mustakin tuntuu et siirryn vaan pinosta toiseen ja " kaikilla" muilla tärppää... Välillä oikein masentaa! Heiniksissä jo taustailin ja elohiiristä tipuin kun tuli keskenmeno. No, onneksi täältä saa tukea ja piinailuseuraa!
T: Liliane, joka ovista odottelee..
tosin itse olen vaan ollu elo,syys,loka,marras ja nyt joulukuunpinossa :P eli pikkiriikkisen vähemmän kun te :) jotenkin tähän tottuu... Tosin tuossa elokuisessa en kerinny olemaan kuin pienen hetken, kun siirryin jo seuraavalle. Alkaa jo tuntumaan siltä, että minussa on jotain vikaa :(
kirjoitelkaahan ahkerasti... mä lähden ansaitulle viikonloppu reissulle ja palailen sunnuntaina katsomaan mitä täällä on turistu :) ja tietenkin niitä plussia voisi joku jo tänne tehdä ;)
Onko muuten ketään testailemassa alkuviikosta???? mä voisin nimittäin ehkä jo maanantaina tehdä testin (haamun toivossa ;) )... tai tiistaina.... oviksesta ois maanantaina jo varmaankin viikko... kai siitä vois jo pienen pieni haamu tulla :P Aconit huutaa mua tuolla kaapissa... koitan pysyä lujana ja en mene ottamaan testiä käteeni ennen ensiviikkoa :o)
DOODII tää lähtis peiton alle lämpimään ja haaveilemaan vauvasta :)
Heippa ja hyvät viikonloput kaikille. ++++++++säteitä++++++++
Eli hei vaan kaikki tutut ja tuntemattomat jouluvauvasta haaveilevat. Täti löysi minut tänä aamuna, olo on kaukana mahtavasta, mutta eiköhän se jo helpota huomiseksi. Toivon niin.
Oli niiin pitkä pino etten jaksanut lukea kaikkea, tuttuja nimimerkkejä näytti olevan. Suurin osa taitaa olla jo ovisajassa tai jopa piinaviikoilla. Meillä la-toive on joulukuun lopussa eli edessä tuntuu olevan taas ikuisuuden kestävät 2 viikkoa. Plussasäteitä ja ovisteluonnea toivottelen kaikille tasapuolisesti.
Vilijonkka kp1/27-38
Paljon voimia teille kellä ei ole tärpännyt useista yrityskierroista huolimatta! Ja tietty teillekkin, kellä vasta muutama pettymys takana. Ja teille kellä ei vielä yhtään pettymystä....eli kaikille.
Se kp1 on kyllä raastava päivä. Mutta pakkohan siitä on nousta. Halaus kaikille.
Mä en itse ole täällä palstalla kuumeillut kun vasta tätä kyseistä kiertoa. Oon siinä onnellisessa " asemassa" , että mä olen aika pian aina raskaaksi tullut ja kaksi lasta saanut. Jälkeenpäin olen tuosta yhdestä aika myöhäsillä viikoilla olleesta keskenmenosta ajatellut, että paljon se on mua positiivessa mielessä kasvattanut. Että monessakin suhteessa varmaan ollut mulle " hyvää" elämänkoulua. Ettei näitä asioita pidä itsestäänselvinä. Tai elämää yleensä. No, vähän sekavaa filosofointia...
Omaa napaa: kp25/25 tänään. Huh. Koitan oireita kuulostella. Pelkään että kuvittelen vaan niitä. Lämmöt oli aamulla 36.8. Eli eivät ole laskeneet. Mikä merkkais, että todennäkösesti ei alkais ainakaan huomenna viel menkat. Mutta voihan kierto olla vähän pidempi jostain syystä tälläkertaa. Pientä tressinpoikasta ilmassa...
Voisitteko takoa mulle päähän, etten liikaa nostattelisi toiveita??!!
pikkujätti
Huomenta!
TERVETULOA UUDET =)
Tein viikolla testin ja se näytti negaa. Tänään pitäs sitten tädin kurvata paikalle jos menee samoin ku viimeks... elikkäs kp23 täällä menossa.
En aio testa seuraavan kerran ku sitten joskus ens viikolla jos ei menkat ala.
Jotain kyselyä tais olla lasten ikäeroista, meille tulis 3v. ja 7v.
Oikein mukavaa viikonloppua kaikille ja toivottavasti tulee mahdollisimman monta plussaa jouluisille :)
Yötär
Hölmönähän mä sitten sen acon testin tein ja nega tuli no kp20 on että turhaa viellä sitä oli tehdä mutta kunhan halusin katsoa mitä sieltä tulee eikö tänään pitänyt joittekkin muittenkin tehdä testi vai muistanko väärin??
Pitää tehdä sitten uusi testi ensi viikonloppuna ellei täti sitten yllätä...
Onko täällä muita jotka on ajatellut ensi viikon lopulla testata?
On kyllä niin epäsäänöllinen tuo kierto että ei siitä oikeen mitään selkoa ota sen takia joutuu ehkäpä useaan otteeseen testata.
Mutta mä taidan tästä lähteä viikonlopun viettoon hyvää viikonloppua kaikille!
Carita kp20/24-38(59)
Mulla itellä oli just samantyyppiset menkat pari kiertoa sitten. Alkovat pari päivää etuajassa ja kestivät alle kaksi päivää. Vuoto oli normaalia niukempaa. Mä testasin kun se häiritsi mua. Nega tuli. Mutta välillä kuulee tälläsistä että tuleekin plussa. Että ei se mahotonta ole ollenkaan.
Mut se ainaki on positiivista tosiaan, että kierto lyhyt :) Ja pääsee pian yrittämään uudestaan. Itekki laskeskelin, että jos nyt ei tärppää, pysyn silti viel joulukuisissa.
Mä oon tässä kesken kierron alkanu noita aamulämpöjä mittaamaan. Nyt on viel pysyny 36.8-37 :ssa lukemat. Huomen aamulla jos tosta tippuvat niin lähes varmaa on et menkat alkaa normaalisti lauantaina. Vaikka siis en ole alkukierrosta mitannut, niin noi tänhetken lämmöt on selkeesti mun normaalilämpöä korkeemmat. Yleensä mulla lämpö mihin aikaa vuorokaudesta tahansa on just päälle 36. n. 36.2, illalla voi olla 36.4.
No, nyt meni jo aiheen vierestä...sori. Julitalle tsemppiä kuitenkin! Toivotaan, että ens kierto toden sanoo :)