LASTEN SUUSTA raskausaikana ;)
Millaisia kommentteja ootte saaneet lapsilta (omilta tai muiden) odottaessanne vauvaa?
Tässä pari omaa juttua:
Veljeni oli 4v, kun kerroimme äitini kanssa minun mahassa olevan vauvan (esikoinen). Veli sanoi ensin: " Minä en sitä ainakaan hoida, eihän minulla ole edes tuttia eikä tuttipulloa" . Koetettiin sitten valaista, miten mukavia vauvat ovat. " Minä en sitä hoida! Minun ei tarvitse hankita niin paljon rahaa!" Vastasi veli ja marssi äkäisesti pois paikalta :D
Oma poikani 4v kuuli yksi päivä, kun pierasin.. Juttu meni sitten näin: " Äiti, sie pierasit!" . Myönsin. " Se vauva pieras siun mahassa" , poika tuumi ja minä sanoin, ettei vauvat piereksi mahassa. " Kylläpäs, sisko, pierasitko sie kun olit äitin mahassa?" Sisko 1v8kk huusi " Joo!" , johon poika sitten voitonriemuisena " äiti, siinäs kuulit, kyllä ne vauvat piereksii mahassa" .
:) -piias- rv 15
Kommentit (22)
Meidän esikoinen (1,5v) ei vielä kovin hyvin noteeraa vauvaa, vaikka on yritetty sanoa, että äidin massussa on vauva. Tänään aamulla pukeutuessani tyttö katsoi massua ja totesi " pavvo" (=pallo) ja perään että " heittää" . Sanoin siihen, ettei sitä voi oikein heittää, niin tokaisi, että " pokkaa" (=potkaista). Kyllä hymyilytti. :)
Miehen työkaverin 3-vuotias poika oli sanonut odottavalle äidilleen, että vauvan on paras sitten olla tyttö, sillä hän haluaa olla edelleen maailman mukavin poika. =)
Sirius
Tyttäreni oli reilut 2,5 vuotias kun veljeni kävi kylässä raskaana olevan avovaimonsa kanssa. Kysyttiin tytöltä että mikähän siellä tädin mahassa mahtaa olla, tyttö katseli mahaa ja nosti paitaa, tuumasi sitten että; " peppu" !