Mitä mieltä nimestä Milo?
Viikon päästä olisi pojan ristiäiset ja ihastuin tuohon nimeen jo raskausaikana ja päätettiin antaa se pojalle. Nyt olenkin alkanut miettimään että pitäisikö sittenkin harkita vielä ja luultaisiinko poikaa aina r-vikaiseksi Miroksi jos annamme tuon nimen.. Totta kai itse teemme päätöksen enkä palstamammojen halun mukaan poikaani nimeä mutta haluaisin kuitenkin kuulla mielipiteitä kyseisestä nimestä.
Kommentit (34)
Minusta kiva nimi, joka toimii kansainvälisissäkin yhteyksissä. Terv Noah'n äiti
Itse aion antaa omalle mahdolliselle pojalle nimeksi Milon, jotta ei sekoitu tuohon Miroon. Tutkin joskus antiikin nimistöä ja päätin, että ehdottomasti nimi tulee sieltä.
Ja sukunimesi on Lötjönen, Möttönen, Tahvanainen tai vastaavaa. Tooooosi tyylikästä.
Tiedän yhden ihastuttavan Milo-pojan, mutta isänsä on maasta jossa nimi on tavallinen, ja ei kuulosta typerältä sukunimen kanssa.
Ärrävika tuosta tulee kyllä ekana mieleen.
Ärrävikaisen nimi. Ja sitkun lapsi viimein monen selityskerran jälkeen saa vastapuolen tajuamaan että tosiaankin on Milo eikä Miro, niin vastapuoli alkaa miettiä että ovatpa vanhemmat tyhmän nimen lapselleen antaneet
R- vikainen Milo?? Mitä vielä. Milo voi oppia ärrän vaikka 1vuotiaana. Tosi tyhmiä kommentteja. Kaikki ei tykkää. Anna nimi jos tykkäät. Mun mielestä ihana nimi. Työssäoppiminen oli päiväkodissa ja siellä 2v. Milo niin ihana poika, reipas ja iloinen ja se nauru 💕 rohkeasti nimi pojalle.
Yks vuotias mitää ärrää vielä osaa!
-tiedän mutta hermostuttaa tollane mutta niistä ei tarvitse välittää
Mutta jokaisella oma mielipide ja sitä voidaan kunnioittaa, mutta rajansa silläkin :)
Hyvää ja ihanaa naistenpäivää kaikille naisille ja tytöille 💕 🎂😄
Av:n nimikyselyjen vastaukset ovat aina tuttua tavaraa.:D Ensin alkoi yleistymään Mila nimi tytöillä (on muuten kaunis nimi), nyt on Milon vuoro.
Tulee mieleen Milo Ventimiglia. Kuuma mies.
Jostain syystä nimestä tuli mieleen Milosevic, se sotarikollinen. Ei kaikkein kivoin assosiaatio.
Kaunis nimi. Oli meilläkin harkinnassa, mutta päädyttiin miehen toiveesta sitten vähän perinteisempään.
Tylsää, kun nimenvalinnassa pitää ottaa huomioon kiusaamisaspekti. Ilmeisen selvästi kiusaaminen on vanhemmilta lähtöisin, koska lapsille nimet on vaan nimiä.
Koiran nimi