Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

-SYYSKEIJUT- maanantaihin :)

20.03.2006 |

Tässäpä meidän pinomme.

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
20.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies lähti töihin ja lapset hoitoon jo ennen klo 7. Muuten oisin itse vienyt lapset myöhemmin, mut toinen auto seisoo tunkkien varassa pihalla. Miehen piti eilen vaihtaa jarrupalat, mutta sille iski motivaation puute lumisateessa..

Meillä ne vaan jatkuu aamuheräilyt minuutilleen klo 5.30. Ihan uskomatonta. Sattukohan viikko sit sunnuntaina niin, et tyttö nukkui klo 6.30 asti, mutta se oli silloin se. No mieluummin mie laitan lapset nukkumaan vähän aikaisemmin illalla, vaikka heräävätkin aamulla aikasemmin.

Oma olo on ihan hyvä, mut iltaväsymys on tosi raskasta. Alamahaa taas jomottanut pari päivää. Varsinkin eilen, kun tyttö hyppäsi syliin ja tömähti just kohdun päälle. Auh! Liikkeitä luulen tuntevani aina ohimennen, mut sit sitä miettii, olikohan ne nyt niitä kuitenkaan. Pitääkin tänään koettaa urakalla bongata.

Se askelmittari onkin oiva vehje. Nyt neljättä päivää ja vasta eilen illalla saavutin vähimmäismäärän, 7000+ askelta/päivä. Jösses. Ja minä kun luulin liikkuvani tarpeeksi. No ei tietenkään pidä alkaa neuroottiseksi noiden askelien suhteen ;)

Ottaskohan aamutirsat :) -piias- rv 15 jo :D Kivakiva.

Vierailija
2/37 |
20.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=PaleVioletRed1]Viikonlopun pinossa on puhuttu vaatteista¿

Minä kävin lauantaina tampereella shoppaileen ja löysin parit housut ja paitoja. Vihaan niin paljon sitä ahtaissa sovituskopeissa pyöriskelyä että päätin että nyt ostan ne vaatteet mitä tartten ja ennen kesää en lähde vaatekauppoihin. Nyt saan siis pärjätä näillä:) Muutenkin se vaatteiden ostelu niin hankalaa kun täällä missä asun ei ole yhtään äitiysvaatekauppaa¿

Minua on aina ihmetyttänyt että miksi raskaana olevat naiset käyttää niitä typerän näköisiä farkkuhaaalareita. No nyt tietenkin ostin itsellenikin sellaiset. Hennesiltä löytyi sellaset täydellisesti minulle sopivat. Tosin vielä en viiti laittaa niitä jalkaan kun ne korostaa mahaa niin että raskaus näyttää olevan paljon pitemmällä kuin onkaan.

Periaatteessa minä voisin kyllä käyttää koko raskauden ajan normaaleja farkkujani. Kun käytän niin matalia että ne jää mahan alle. Ja sama juttu pikkuhousuissa. Mutta olen lihonut muutenkin kun mahasta nyt alkuraskauden aikana ja entiset housut puristaa lantiolta.

Uudet isommat rintsikat piti ostaa mutta en ostanut kun yhdet kun ajattelin että mistä sitä tietää miten nämä tissit vielä muuttuu¿.

Mulla on pahoinvointi vähän helpottanut. Onhan sitä vieläkin aamut ja illat mutta päivällä on jo vähän helpompaa. Töissä on kyllä vieläkin hankalaa mutta olen päättänyt että pärjään:)

[b]Millonkahan nämä alkuraskauden vaivat helpottaa...[/b] ois niin kiva pitkästä aikaa elää normaali päivä ja illalla oikeasti tehdä ja harrastaa jotain ja kattoa myöhään telkkaria ennen kun menee nukkumaan. Mä en kohta enää muista että sellastakin vois olla. Nyt on pakko mennä töiden jälkeen melkeen suoraan sänkyyn¿siinä seittemän aikaan viimestään minä olen sängyssä. Ärsyttävää.

Minulla ens viikolla neuvola¿ihana päästä kuuntelemaan sydänääniä. Jos ne nyt kuuluisi kun viimeksi ei¿.

Liikkeistä..minä olen aika varma että oon tuntenut niitä nyt kohta viikon ajan¿.niitä on tuntunut nyt joka päivä¿en usko että minun mielikuvitus pystyis kehitteleen niitä näin säännöllisesti:) Eli eiköhän se ole möykky joka jumppailee.

Kerttu rv 13+ [color=Pink][size=6]♥[/size]

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
20.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieman taukoa tullu nyt palstailussa, mutta yritetään taas tsempata :)

Hönttä: näin kyllä viestisi, mutta en saanut aikaiseksi vastata silloin. Brioja olen miettinyt yhtenä vaihtoehtona, mutta saako twineteissä työnnettyä lapsosia selkä menosuuntaan? Kun olen käsittänyt, että ei saisi. Se on toinen tärkeä kriteeri mulle sen kapeuden lisäksi. Olen sit katellu niitä double wawe (vai mites se nyt kirjotetaan) kärryjä, kun minusta niissä pystyy lykkimään selkä menosuuntaan. No täytyypi paneutua vielä asiaan.

Vaatteista: mamma vaatteista. Mulla on tällä hetkellä 3 housut, joista yhdet hyvät, yhdet kohtalaiset ja yhdet huonot. Joten housujen osto eessä. Paitoja mulla on muutama, mutta pitää vielä t-paitoja hankkia. Aattelin ostaa " isojen tyttöjen" mallistosta omaa kokoa isomman tai sitte h&m:stä. Mulla on sama ongelma kuin Kertulla. Täältä ei löydy mammavaatteita ja en tykkää sovituskopeista. Mutta täytyy kai ens tai sitä seuraavassa kuussa ottaa irtiotto miehestä ja pojasta ja lähteä shoppaileen :)

Omaa (.): Olossa ei kummempia. Oireita ei juuri ole. Väsymystä ja jaksammattomuutta. En kyllä ymmärrä miten te jo tunnette niin hyvin liikkeitä. Itse olen ehkä muutaman kerran tuntenut jotain mikä voisi olla vauvan liikkeitä, mutta varmaksi ei tosiaan voi sanoa. No esikoisestakin tunsin vasta 19 viikon tietämillä.

Nyt haisulin pyllynpesuun!

Oona, poika 1-v ja sintti 13+1 [color=deeppink][size=5]♥

Vierailija
4/37 |
20.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta vaan täältäkin. Pikkaisen näyttäisi ilma paremmalta kuin eilen mutta yön aikana on tullut lunta aivan älyttömästi. Näyttää taas kuin olisi keskitalvea vaikka niin keväiseltä jo näytti viime viikolla.

Minäkin katselin viikonloppuna jo hameita mutta en minäkään vielä sortunut ostamaan. Ainaki alkuun ajattelin ostaa ihan tavallisen malliston hameita, koska nyt muodissa olevat hameet ovat siitä kivan mallisia että sopivat ainakin alkuun vauvamasullekin. Ne salsa-hameet ovat aivat ihania. :) Ja osassa kun on vyötärön kohta tehty sopivasti trikoosta, niin varmasti on ok alkuun kasvavalle masullekin. Ostaa vaan hieman normaalia kokoa suuremman.

Tänä aamuna kun heräsin, niin pitkästä aikaa oli sellainen etova olo. Pari lasillista tuoremehua ja kummasti jo olo helpottui. Ja väsymys on vaivana edelleen. Toivottavasti pian menisi ohi, kun mullakin sitä saamattomuutta on havaittavissa välillä aivan liikaa.

Mutta nyt työn askareisiin. Mukavaa alkanutta viikkoa!

T: Anmari rv 13+2

Vierailija
5/37 |
20.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerttu, kerropa nyt, että miltä ne farkkuhaalarit nyt sitten tuntuu :-). Olen nimittäin miettinyt aivan samaa kuin sinä, että mikä niissä farkkuhaalareissa on raskausaikana niin ihanaa. Itse en ole koskaan kokeillut ja ehkä ne näyttäis tällaisen lyhyen pätkän päällä aika hassulta. Mulla on farkkuhaalarit ollut viimeksi 12-vuotiaana ;-).

Äsken soitin just neuvolaan. Menen varmaan tänään iltapäivällä sydänääniä kuunteluttamaan, kun ei niitä liikkeitä vaan tunnu. Viimeksi olen tuntenut selvän muksauksen rv13+. Sydänäänet kuului kyllä viime viikolla, mutta mieltä vaan vaivaa, kun ei tunnu ne liikkeet.

Mulla on pahoinvointi jo helpottanut oikeastaan kokonaan. Sillon vaan jos maha pääsee ihan tyhjäksi, kuten äsken, niin tulee pahaolo. Hirvittää ihan ajatella, kun mulla on huomenaamulla klo 7.45 meno sokerirasitukseen (BMI 26, joten se ainoa syy). 12 tuntia pitää olla syömättä ja juomatta ennen rasitusta. Tuleekohan mulla yrjö huomenaamulla, kun maha on aivan tyhjä... Tuleepahan koettua tuo sokerirasituskin. Koskaan aikaisemmin en ole käynyt.

Tässäpä tärkeimmät. Mukavaa alkanutta viikkoa kaikille!

neronja rv16+1

Vierailija
6/37 |
20.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oonalle vielä rattaista,että ei noissa twineteissä,uudemmissakaan,taida saada työntöaisojen suuntaa vaihdettua. Siinä kuomussa on kyllä semmonen luukku,josta näkee hyvin sinne naperoihin,mutta lapset katselee siis kulkusuuntaan. Että jos haluut nimenomaan semmoset,joissa voi vaihtaa työntösuuntaa,niin sit nää ei oo" sun rattaat" .

Mie oon ihan myytyä naista nyt,ku appiukko kyseli,että millä ihmeellä sää saat pidettyä ittes nuin hoikkana ;)) Se äijä osaa näköjään kiskoo oikeesta narusta...mies naureskeli mulle,että siitäs sait,ku aina oon sanomas,että tympii,ku alkaa heti kilot karttua ku alkaa oottamaan vaavia.Mie kyllä yritin väittää,et appiukko vaan halus saaha miniän tyytyväiseks,että kyllähän minä nyt peilistä näen sen mitä näen...

Kurjaa,kun tulikin uus talvi,vaikka parempi kait se tässävaiheessa on kuin toukokuussa toi lumimyräkkä. Ja peittypähän ne pahimmat kurakotkin pihasta,niin ei nuo murenat pääse niihin itteään sotkemaan. Että ei auta ku nauttia nyt talvesta,kun ei kerran sitä kevättä kuulu.

Masu kyllä jatkaa ahkeraa kasvuaan,eipä tarvi enää kuvitella,että onnistuis piilotella raskautta keltään. No,esitellään sit masua,kun kerta se itteään tunkee esille ;)

Muksaa viikonalkua kaikille keijuille!!!

H&murut ja Jesse 16+6

Vierailija
7/37 |
20.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, onneksi tätä maanantaita piristi neuvolassa käynti. Oli uusi neuvolatäti, vähän jäykähkö, mutta asiallisen tuntuinen. Sydänäänet löytyivät, vaikka ensin vähän ehdin jo huolestua, kun niin ylhäältä etsiskeli.

Olen ihmetellyt, kun kukaan ei töissä huomaa masua, mutta eilen, kun kriittisesti kotona vatsaa katselin, niin eihän se nyt hyvänen aika vielä niin iso ole. On lähes hoikka olo ;-) Taitaa turvotus olla helpottamaan päin.

Vaatteista: Ylimahan mammahousut on minulla käytössä. Sovitin " mahanalusmallejakin" , mutta niissä oli jotenkin alaston olo. En tiedä, miltä ylimahan housut tuntuvat kesällä, kun olen aikaisemmin aina odottanut talvella. Ostin jo housuja kesäksikin, kun mukavat sattuivat kohdalle. Tuntuu, että tässä raskaudessa kukkaron nyörit eivät ole niin tiukalla. Johtunee varmaan mahdollisesta viimeisestä raskaudesta, vaikka mistäpä sitä tietää... Odotan vain, että vauvelin sukupuoli selviäisi vk 20 rakenneultrassa, jotta pääsisi ostelemaan sopivan värisiä vauvan vaatteita - ihan kuin niitä ei olisi ennestään tarpeeksi. Melkein kaikki pikkuvaatteet ovat vielä tallella, kun tämä vauva on ollut niin pitkään haaveissa.

fullmoon 15+0 - yesss!

Vierailija
8/37 |
20.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikonloppu meni mummulassa ja se alkoikin tosi mielenkiintoisesti, kun huomasin, että tyttöjen vaatekassi oli jäänyt kotiin! No, selvittiin kuitenkin, piti tehdä pieni reissu paikalliseen vaatekauppaan ja loppuja lainattiin mummulasta ja siskonpojalta.

Mulla on nyt kolmatta päivää jalka huonossa kunnossa, joku hermo vissiin jumittaa. Täytyy kysellä jumppaohjeita, jos sen sillä sais kuntoon. Eilen en meinannut päästä autosta ulos, kun olin istunut pari tuntia mummulasta kotiin :/ Ei naurata, kun välillä meinaa mennä jalka alta ja välillä vihloo niin lujaa, että melkein itkettää.

No perjantaina on vihdoin kauan odotettu rakenneultra, pääsee kurkkimaan pikkuista. Äitiä potkitaan aina välillä ja masu on aika hulppean kokoinen :)

Farkkuhaalareita kammoan minäkin ja ikinä en päälleni laita. Jo senkin takia, että mun kropan malli ei niihin sovi ja rumatkin ne mielestäni on ;D

Mutta nyt purkamaan viikonlopun laukkuja ja siivoilemaan sotkuja. Mukavaa uutta viikkoa keijuille!

Porenn ja Pimpula rv 16

Vierailija
9/37 |
20.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sain nukuttua melkein 10 tuntia pitkästä aikaa. unirytmi on taas aika myöhäinen, mutta saan vissiin uudelleen flunssan niin jotenkin unetti niin kauheasti. ja unet ovat jotain ihan kummallisia juttuja.. (:

olin vanhempien luona yötä, täälllä on lattiaremontti niin kissat naukuvat ihmeissään ja kulkevat edestakaisin, hivenen hermostuttavaa. kauhea koiraikävä, koiravanhus piti lopettaa joulukuun alussa ja nyt jotenkin tuntuu ihan vajavaiselta vieläkin. no, muuten on kyllä tosi pirteä ja onnellinen olo!

reilun viikon ajan vatsa-asukki on jotenkin tuntunut todellisemmalta ja läheisemmältä, vaikka edelleen on kummallinen olo takiaan. olen varmaan onnekas kun pahoinvointi ja muu kehon reistailu on miltei poissa, toistaiseksi, kop kop vain.. kunhan flunssa ei äityisi kovin pahaksi.

tuntuipa hassulta, kun viikonloppuna oltiin kuuntelemassa kun tuleva isä lauloi, ja vatsasta tuntui liikettä. on sitä muutenkin viikon sisään tuntunut, mutta tuli ihan sellainen olo että aavistiko se jotenkin kuka laulaa. uskomattoman tuntuista että se jo erottaisi äänen niin hyvin, ehkä teki mieli muuten vain kikkailla kun koko päivän oli ollut omissa touhuissaan eikä tuntunut kutitteluja.

osaatteko suositella netistä jotain sivua jolta löytyisi mielenkiintoisia nimiä? en ole nyt lähiviikkoina haeskellut, mutta aikaisemmin löysin aika heikosti. en varmaan keksinyt sopivaa hakusanaa, tuli aika huonoja tuloksia. nimigeneraattorit tuntuivat liian passiiviselta vaihtoehdolta, enkä tohtisi laittaa koneen ehdottamaa nimeä.

tulipa pitkä höpötys.

kaunista maanantaipäivää! :)

rv 13+6

Vierailija
10/37 |
20.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenkin ollut taas muutaman päivän poissa, viikonloppu mökillä jne.

Liikkeitä olen bongannut viikonloppuna muutamia kertoja, aika harvakseltaan kyllä vielä tulevat. Minähän puhuin silloin jo viikkoja sitten että ihan kun tuntuisi liikkeitä, mutta ne olivat kyllä jotain ihan muuta. Mutta nyt ei, näistä tuntemuksista ei voi erehtyä. Tosin esim. eilen en tainnut tuntea juuri mitään, enkä vielä tänääkään, mutta pe ja la illalla tunsin ihan varmasti. Ei kyllä sekään ole kivaa kun yhtenä päivänä liikkeet tuntee ja sitten taas seuraavana ei, heti liikkeettömänä päivänä alkaa mielikuvitus lentää..

Muuten olo on aika ok, tänä aamuna lensi kyllä taas oksennus hampaiden pesun yhteydessä, mutta suurempaa pahoinvointia ei kyllä enää ole. Paljosta makeasta saan kyllä itselleni helposti ällön olon.

Uutena harmina onkin sitten päänsäryt. Melkein joka päivä särkee jossain vaiheessa päätä, esim. eilen illalla kun menin nukkumaan, ja aamulla alkoi taas.

Rakenneultraa odotan kuin hullu puuroa, 13.4 olisi aika. Ja sitten se seerumiseula verikoe... ääk, sen tulos jännittää.

Missähän vaiheessa tässä uskaltaa oikeasti alkaa nauttia raskaudesta, nyt tuntuu että koko ajan on uusi jännitettävä asia. Aika kuluttavaa.

Tinah 16+1

ihanaa, taas uusi viikko!

Vierailija
11/37 |
20.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=DarkOrange1]Sovittelin viikonloppuna kaikki mahdolliset äitiysfarkut mitä liikkeistä löysin mutta todella huonolta tuntui valikoima. Kaikki jotenkin hassun mallisia. Mutta sitten laitoin ihan vitsillä ne haalarit jalkaan ja ne yllättäen istui mulle tosi hyvin. En siis ostanut niitä sen takia että ne haalarit vaan sen takia että ne oli hyvännäköiset ja mukavat päällä! Suosittelen sovittaan.

Aion kävellä ylpeästi mammahaalareissani:)

Se vaan että niissä takapuolen vyölenkit hassun korkealla ja aion laskea niitä reilusti alaspäin¿minkähän takia kaikki äitiyshousut jotka jää maha alle on kuitenkin selästä tosi korkeat¿näyttää hassulta pitää vyötä kun edestä matalalla ja takaa nousee niin paljon.

Kerttu¿

Vierailija
12/37 |
20.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös tänään ole se päivä? Pohjosessa on ihana aurinkopäivä, mutta meillä ei päästä siitä nauttimaan muuta kuin näköaistilla, kun poika on kuumeessa kotona. Katselee tuossa Muumeja.

Onko kellään muulla vielä maha ruvennut olemaan tiellä tietyissä asennoissa? Huomasin eilen ulkona, että tiukahkojen toppahousujen kanssa ainakaan ei auta enää kumarrella miten sattuu, alamahassa tuntuu ikävältä, jos sitä vasten puristuu joku. Pojan kanssa remutessa, vaikka pukiessakin saa jo miettiä, ja polttopuita kantaessa. Miten tämäkin on olevinaan niin suuri yllätys, vaikka viimeksi oli luonnollisestikin sama juttu mahan kasvaessa...ihmeellistä, miten ekan raskauden tuntemukset on jo unohtanut, vaikkei siitä ole kuin 2,5v.

Liikkeitä tunnen edelleen harvakseltaan. Te, jotka ette tunne, älkää nyt ihmeessä vielä hätäilkö! Juuri jostain opuksesta luin, että ensimmäistä odottavat tuntee tavallisesti viikoilla 18-22 ja uudelleen synnyttäjät joskus muutamaa viikkoa aiemmin. Eli pikemminkin on ihmeellistä, kuinka moni meistä tuntee jo näin aikaisin. Esikoiselta tunsin viikolla 18 tai 19.

Njoammil, jolla tänään rv tasan 17

Vierailija
13/37 |
20.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me odotetaan kovasti keskiviikon ultraa. Toivottavasti sukupuoli näkyisi jo..

Pieni vinkki niille, joilla on migreeniä/päänsärkyä ja jotka ei vielä ole tästä kuulleet: Kannattaa kokeilla espressoa, johon on sekoitettu sitruunaa joukkoon. Maistuu aivan kamalalle, mutta auttaa päänsärkyyn. Toinen keino päästä migreenistä ilman tabletteja on hieroa piparminttuöljyä otsaan. Tähän käy myös tiikeribalsami, siinä kun on piparminttuöljyä. Mulla on silloin tällöin todella voimakkaita migreenejä, joihin pitää sitten ottaa useita buranoita, että auttaa. En olisi ikinä uskonut, että sen saa pois ilman lääkkeitä, mutta niin vain nämä vinkit lauantaina auttoi kun paha migreenikohtaus tuli.

Nyt kun kevät tuli, niin kissat ovat innostuneet metsästämään hiiriä. Eilen toivat taas sellaisen olohuoneeseen ja minä juoksin pitkin asuntoa desinfiointipullon kanssa. Ei kiva. Ja nyt huomasin, että tuolla pihalla lojuu kuollut hiiri kissan oven edessä. Viime kesänä ei ollut tällästä ongelmaa, jotenkiin kissat ovat nyt niin innostuneet pitkän talven jälkeen, että tuovat kaikki saaliit näytille. Inhottavaa.

Minä en ole tuntenut vielä yhtään liikkeitä, vaikka kovasti yritän niitä löytää. Varmaan se istukka on edessä, keskiviikkona selviää sekin.

Nyt pitäisi minun äkkiä päättää mitä teen tämän särkyisän hampaan kanssa.. Siis joko pitää yrittää saada aika hampaan poistoon vielä tälle viikolle tai sitten joudun tekemään suomenreissun tämän hampaan kanssa, tuli sitten millaset säryt. Enkä yhtään kyllä haluis sinne hammaslääkäriin mennä...

Seirana 15 +3

Vierailija
14/37 |
20.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen mennyt siitä mistä aita on matalin eli ostanut mooonta numeroa liian isoja sloggeja, jotka menee reilusti mahan yli. Näin alkuraskaudesta passaa vielä hyvin lantiomallisetkin, mutta viimeksi alkoi jossain vaiheessa ahistaa kaikki kuminauhat mahan alueella, eli ainoa vaihtoehto oli alkkarit, jotka todella peitti koko kummun. Siihen vielä tukivyö päälle, niin a vot. Järin seksikäs olo ei ehkä ollut, mutta vastapainoksi pidin sitten ja pidän nytkin hyviä ja hyvännäköisiä liivejä!

Sukkahousuja joudun joka tapauksessa ostamaan pituuteni takia isoimpia mitä tavan kaupoista löytyy, ja niistä riittää sitten mahan päällekin kunnon kaistale. Ja onneksi tällä ajoituksella loppuraskaus meneekin aika kevyellä vaatetuksella (noh, riippuu Pohjolan kesäsäistä).

Vierailija
15/37 |
20.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on huomenna kauan odotettu ja pelätty np-ultra, ja oli pakko tulla jakamaan paniikkia teidän kanssanne.

Vauvasta ei ole vielä mitään havaintoja ennen tätä, joten jännitys on melkoinen. Itse niskaturvotustutkimusta en ole ehtinyt edes ajatella, kun pelkään vain, että kohdusta ei löydykään mitään.

Sanomatta selvä, että liikkeitä ei ole vielä tuntunut, enkä ole vielä osannut odotellakaan, vaikka kakkonen on kyseessä. Maha on ehkä pikkiriikkisen kasvanut. Illalla se on varsinainen pallonpuolikas, mutta se on turvotusta, koska aamuun mennessä se on litistynyt. ;) Melko " kireitä" mammahousuja olen kuitenkin jo käyttänyt, koska kaikenlainen kevytkin puristus alavatsassa tuntuu inhalta.

Eipä tässä ihmeempiä varmaan. Aurinkoista päivää vietetään töiden parissa ja jännäystunnelmissa. Toivon, että huomisen jälkeen pääsen nautiskelemaan raskaudesta täysin rinnoin.

13+0

Vierailija
16/37 |
20.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitikin vielä kysäistä onko teillä muilla supisteluja ollenkaan ja jos on niin miten paljon ja minkälaisia?

Itselläni on sellaisia " kiristyssupistuksia" melkein joka päivä, ne eivät siis satu mutta huomaa että vatsa/kohdun seutu kiristyy. Muistan tuon tuntemuksen edellisestä raskaudesta mutta vasta joskus rv 25 jälkeen. Vauva syntyikin silloin 4 vko etuajassa, esikoisen ajoilta en tuollaista muista.

Vierailija
17/37 |
20.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli perjantaina häät ja olimme viikonlopun Oulun Edenissä häämatkala. Oli ihanaa :)

Paha olo vaivaa välillä, mutta muuten menee kivasti!

13+0

Vierailija
18/37 |
20.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

onnkin ollut useamman viikon teillä tietymättömillä. Nyt tulin pitkästä aikaa taas lukemaan tänne palstalle. Tänään kun ei oikein gradunkirjoitus ota sujuakseen - mua jännittää huomisen ultra niin kovasti!

Vierailija
19/37 |
20.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heissan vaan täältäkin,

Tultiin juuri ulkoilemasta pojan kanssa, ihana auringon paiste, mutta kamala tuuli.

En mäkään löytänyt kivoja housuja vkl:na. Mutta onneksi on tulossa kesä, että ainakin hameita pitäisi löytyä. Viime raskaudessa olin Egyptissä viikoilla 27-29 ja hameilla sielläkin painoin menemään. Nyt ollaan lähdössä Espanjaan toukokuun lopussa. Onko muut suunnitelleet etelän matkoja täksi kesäksi?

Joku kyseli supistuksista, mutta ei mulla ainakaan vielä ole ollut. Esikoista odottaessakin oli tosi myöhään vasta. Sellaista pientä liitoskipua ollut alapäässä, mutta ei muuta.

Mulla on särkenyt vasenta silmää nyt viikonpäivät, joten täytyy varata silmälääkärille aika, että mistä kiikastaa. Raskauden aikanahan voi tuo näkö heiketä, jos olisi sitä, eikä mitään pahempaa.

Flunssa onneksi helpottamaan päin.

Haleja keijuille!

inkuli ja masumönkijä 14+5

Vierailija
20/37 |
20.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin äsken kävelemässä tunnin lenkin ja kylläpä tuli hiki. Kotiin päin tullessa oli kamala vastatuuli. Nyt syön mansikoita, joita kaivelin pakastimen pohjalta.

Mulla on ensi viikolla synttärit ja iski pieni ikäkriisi ;) Niin ne vuodet kuluu, lapset kasvaa ja itse vanhenee! Vastahan tyttökin oli ihan vauva ja nyt jo vajaa 2v taapero.. Ja onko pojan syntymästä jo ylí 4v??? Mitä ilmeisimmin.. Huhhuh :)

Kävin tytön kummin luona lauantaina ja sain kunnian penkoa äitiyspakkausta. Tosi ihania, pakko kai se on itekin ottaa pakkaus, että pääsee ihastelemaan. Hänellä oli siis vuoden -05 pakkaus. Ja vatsaa komeasti rv 30 edestä! Vau.

-piias- rv 15