Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ihmeessä ihmiset hokevat "ei sun tarvi laihduttaa! ja "mistä kohdin sinun muka pitää laihtua?"

Vierailija
04.03.2017 |

Ystäväni, mieheni, siskoni...

Koska faktahan kuitenkin on, että olen lihava. Läskit tursuvavat farkkujen vyötärönauhan yli ja selluliittireidet hyllyvät. Olen 165cm pitkä ja painan 66 kg, se ei todellakaan ole normaalipaino pituiselleni!

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No varmaan siksi, että sinulle tulisi hyvä mieli? Mutta jos itse koet laihdutuksen tarpeelliseksi, tee niin. Ei tuo sinun paino mitenkään hirveän iso kyllä ole, painoindeksi jää alle 25:n eli varsinaisesta ylipainosta ei ole kyse.

Vierailija
2/24 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin tiedät että kyseessä on normaalipaino. Läskit tursuavat liian pienistä tai vääränmallisista farkuista.

Voin myös kertoa, että minulla oli selluliittiä kun painoin 45kg, olen saman pituinen kuin sinä.

Rupee reenaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaatteet ovat oikeaa kokoa , esim. nyt päällä koon 42 farkut joissa vielä joustoa ja koon M toppi, mutta silti tursuan todella rumasti ulos asustani!  Tuntuu, että ei yhtään sovi mikään ihonmyötäisempi vaate vaan pitäisi olla joku miehen L-koon villapaita ja  verkkarit :(

A.p

Vierailija
4/24 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan sinulla väärän malliset vaatteet?

Vierailija
5/24 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin veikkaan, että aloittajalla on aivan väärän mallisia vaatteita, ehkä väärän kokoisiakin. Oikean mallisista ja kokoisista vaatteista ei tursua. Esimerkiksi vyötärön ja lantion suhde ei todellakaan ole kaikilla sama, mutta muotivaaterekissä on kamppeet tehty yleensä tehdy sille yhdelle ja samalle suhdeluvulle. Kokeile ainakin vaihtaa vaatemerkkiä, ongelma saattaa helpottaa sillä. Ylipainoinen et nimittäin todellakaan ole, jos sinulla on yhtään lihasta ja rintaa.

Vierailija
6/24 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tursusin ja olin pömppömahainen silloinkin kun olin enempi bmi normaalipainon alku kuin loppupäässä koska minulla ei ollut yhtään lihaskuntoa joten olin löysä luiru. Ajattelin nyt alkaa käydä salilla kiinteytyäkseni sen sijaan että vain vähentäisin kilojeni määrää; sama määrä rasvaa ja lihasta näyttävät ihan eriltä.

Vierailija
7/24 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onkohan sinulla väärän malliset vaatteet?

En usko. Kaikissa farkuissani on ns. normaali vyötärö, en pidä matalasta. paidat ovat ihan tavallisia Ginan, Henkkamaukan jne perusmallisia  toppeja ja trikoopaitoja.  Kesällä suosin maksimekkoja. En siis lyllerrä tuolla lantiofarkut ja croptop päällä!

A.p

Vierailija
8/24 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se sitten kumma että tursuat vaatteistasi, minäkään en tursua vaikka kukaan ei sano että minun ei tarvitse laihduttaa.

163/93

Vierailija
9/24 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän tuossa on kymmenen kiloa liikaa. Otat nyt itseäsi niskasta ja pudotat ne. Tuossa vaiheessa se on vielä helppoa. Toista se on sitten jos antaa painon nousta vaikka tuohon yhdeksäänkymppiin.

Pidät vain huolen, että paino ei enää lähde nousemaan.

Vierailija
10/24 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos asia sinua vaivaa, niin kannattaa alkaa treenaamaan lihasta. Se voisi auttaa. Jos tarpeeksi ahkerasti treenaat niin tuloksia saattaa näkyä jo vuoden päästä. Mikäli et halua liikkua, niin hyväksy ittesi sitten sellaisena kuin olet ja ota kehut positiivisena vastaan.

Vierailija
11/24 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo tuo on niin ärsyttävää. Vaatteet päällä näyttää ihan ihmiseltä, mutta kun ottaa ne vaatteet pois niin oikeasti voi olla todella löysä. Mulla melkein samat mitat ja lihasta ei juurikaan. Kyllä tästä se 10kg läskiä lähtisi kun vain jaksaisi katsoa mitä syö.

Vierailija
12/24 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsekin tiedät että kyseessä on normaalipaino. Läskit tursuavat liian pienistä tai vääränmallisista farkuista.

Voin myös kertoa, että minulla oli selluliittiä kun painoin 45kg, olen saman pituinen kuin sinä.

Rupee reenaa!

Läskit tursuavat, kun läskiä on. Ihan sama minkälaiset ovat vaatteet. Ei se läski vähene, vaikka olisi aina alasti.

Vierailija
13/24 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän sama. Tiedostan olevani hoikka, mutta jos puhun pömppämahastani, ihmiset alkavat kauhistella. Siitä huolimatta vaikka mainitsisin samalla, että pitäisi treenata tai mahdollisesti saada rasvaprosenttia pienemmäksi. 

Vierailija
14/24 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä ihmiset sanovat noin ollakseen kohteliaita. Usen itse on myös paljon kriittisempi itseään kohtaan. Tuskin muut edes huomaavat mitään pursuavia läskejä tai selluliitteja :)

Minä olen hoikka (bmi 21) ja mielestäni minultakin pursuilee vaikka mitkä läskit. Olisiko kuitenkin kyse oman kehon hyväksymisestä kuin laihduttamisen tarpeesta? Jos oikeasti ahdistaa niin tee jotain! Aloita treenaamaan :)

Vierailija
15/24 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paino sanoo loppujen lopuksi aika vähän. Jos on vain hyvin vähän lihaksia, se läski kyllä tekee sellaisen tursuavaisen lookin, vaikkei olisikaan ylipainoa, vaan olisi normaalipainon ylärajoilla. Entä jos alkaisit treenata? Se voisi tuoda ulkonäköösi ihan toisenlaisen muutoksen kuin laihdutus. Tulisi ryhtiä, jäntevyyttä ja solakkuutta sinne, jossa nyt tuntuu sitä pursuilemista olevan.

Vierailija
16/24 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sen itse tuntee jos on olo tukala ja liikaa läskiä. En ymmärrä sitä myöskään miksi pitää muiden juuri noita ap;n mainitsemia fraaseja viljellä. Mulle sanottiin aivan samalla tavalla, olen ap:n pituinen ja "lihavimmillani" noissa samoissa kiloissa ja olo oli hirveä ja lähipiiri vastusti laihduttamistani. En tiedä mikä moiseen taustalla, kateus ja tuska oman saamattomuuden tiedostamisesta jos toinen todellakin laihtuu ja näyttää hyvältä ja hyvinvoivalta vaiko vain pelkkä kohteliaisuus, tökerö yritys koittaa saada toinen tuntemaan olonsa paremmaksi väittämällä sopivan painoiseksi vaikka selkeästi rasva roikkuu.

Vierailija
17/24 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paino sanoo loppujen lopuksi aika vähän. Jos on vain hyvin vähän lihaksia, se läski kyllä tekee sellaisen tursuavaisen lookin, vaikkei olisikaan ylipainoa, vaan olisi normaalipainon ylärajoilla. Entä jos alkaisit treenata? Se voisi tuoda ulkonäköösi ihan toisenlaisen muutoksen kuin laihdutus. Tulisi ryhtiä, jäntevyyttä ja solakkuutta sinne, jossa nyt tuntuu sitä pursuilemista olevan.

Tässä koko ketjun älykkäin vastaus. +100 000 000 yläpeukkua.

Vierailija
18/24 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä. Ei se paino vaan kehonkoostumus.

Vierailija
19/24 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne lihakset erotu, jos päällä on rasvaa. Esim. vatsalihakset eivät kertakaikkiaan näy, jos keho kerää rasvan helposti vyörätölle. Uuma saattaa vaan näyttääkin jopa "paksulta", vaikka alla on vahvat ja hyvät lihakset.

Itse olen sitä mieltä, että ensin tiputetaan rasvat pois ja sitten treenataan lihasta. Ja sitten se tärkein: pidetään paino asetetuissa raameissa!

Vierailija
20/24 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluavat että olet lihava niinkuin hekin :) laihduta vaan, mutta älä puhu siitä muille. Jos tyrkyttää herkkuja sanot että voit tänään jotenkin huonosti.