Miksi ihmeessä ihmiset hokevat "ei sun tarvi laihduttaa! ja "mistä kohdin sinun muka pitää laihtua?"
Ystäväni, mieheni, siskoni...
Koska faktahan kuitenkin on, että olen lihava. Läskit tursuvavat farkkujen vyötärönauhan yli ja selluliittireidet hyllyvät. Olen 165cm pitkä ja painan 66 kg, se ei todellakaan ole normaalipaino pituiselleni!
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän tuossa on kymmenen kiloa liikaa. Otat nyt itseäsi niskasta ja pudotat ne. Tuossa vaiheessa se on vielä helppoa. Toista se on sitten jos antaa painon nousta vaikka tuohon yhdeksäänkymppiin.
Pidät vain huolen, että paino ei enää lähde nousemaan.
90 kg >68 kg. Ei se toivotonta ole sieltäkään ;)
Aika alentavaa lässytystä. Niin kuin lapselle sanotaan että ei sun tarvitse tätä osata kun olet niin hyvä tuossa jne. Miksi ihmiset eivät osaa vain kannustaa?
Minulle ihmiset sqnoo että ei sun tartte laihduttaa vaikka en edes laihduta. Terveellisen ruokavalion noudattaminen käsitetään nykyään laihduttamiseksi.
AP on normaalipainon ylärajalla ja parin kilon päässä ylipainosta. Ja tuo paino ei kerro kaikkea, jos vyötärönympärys on 80 senttiä tai yli, hänen kannattaa ehdottomasti laihduttaa. Vaikka olisi "hoikassa indeksissä" ja vatsa silti 80 cm niin laihduttaa pitää. Kaikki riippuu kehotyypistä. Jos rasva tarttuu vatsaan, parempi olla hoikka. Kun taas päärynä voi olla painavampi, jos vaan kestää ne hyllyvät reidet ja pakaransa noin niinkuin esteettisessä mielessä. Olen itse päärynä, joten koen että saan sanoa näin ;)