Stara-Kasmir onkin Smithin yksi uhreista!
Kommentit (909)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kävin kuuntelemassa ton Hank Solon söpö biisin. Kukahan näitä sanoittaa. No jPuhutaan söpöydestä ja karkin ostosta. Käykääpä kuuntelemassa. Mitä ajatuksia teissä herättää?
Pedofilia. Se on muuten aivan jäätävän paska ja huono biisi.
Mulle tuli huonot vibat jo siitä Sannin Vahinko-biisistä. Mitähän kaikkea on tän jutun takana? Luulen että vasta jäävuoren huippu on löytynyt, pinnan alla lisää. Toivottavasti mun vaistot on väärässä.
Siinä Sannin biisissä mm lauletaan tyynyjuttelusta.
Pillow talk= Juttelua seksiaktin jälkeen.
Että mitähän vittua?
Todella törkeetä yhdistää tuollaisia sanoituksia kuulijakunnalle joka on ala- ja yläasteikäisiä lapsia.
Lisäksi siinä vielä kannustetaan käyttämään alkoholia, jos ei juttu muuten lennä.
Onko tämä soveliasta lasten- ja varhaisnuorten musiikkia?
Eli nämä kaikki on kaikki on saman levy-yhtiön porukoita? En ole aiemmin tutustunut kenenkään noiden musiikkiin, mutta eikö ole outoa, että tulee tälläisiä kohuja samalta levy-yhtiön jäseniltä. Sanni, Hank, Kasmir ja onko se Axl?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kävin kuuntelemassa ton Hank Solon söpö biisin. Kukahan näitä sanoittaa. No jPuhutaan söpöydestä ja karkin ostosta. Käykääpä kuuntelemassa. Mitä ajatuksia teissä herättää?
Mulle tuli huonot vibat jo siitä Sannin Vahinko-biisistä. Mitähän kaikkea on tän jutun takana? Luulen että vasta jäävuoren huippu on löytynyt, pinnan alla lisää. Toivottavasti mun vaistot on väärässä.
Että mitähän vittua?
Todella törkeetä yhdistää tuollaisia sanoituksia kuulijakunnalle joka on ala- ja yläasteikäisiä lapsia.
Lisäksi siinä vielä kannustetaan käyttämään alkoholia, jos ei juttu muuten lennä.
Sannihan nimenomaan halusi pois siitä lasten suosikkiartisti n imagosta. Lohjan Rantajameissakin nimenomaan halusi esiintyä ns aikuisten tapahtumassa, eikä perhetapahtumassa.
Eli ihan tietoista imagon muutosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Että mitähän vittua?
Sannihan nimenomaan halusi pois siitä lasten suosikkiartisti n imagosta. Lohjan Rantajameissakin nimenomaan halusi esiintyä ns aikuisten tapahtumassa, eikä perhetapahtumassa.
No imagon muutos ei ihan ole mennyt putkeen. Ainakaan musiikkivideo kohun myötä.
Nyt kaikkien kannattaa pyytää Julkisen sanan neuvostolta selvitystä Jocka Träsckbackan Stara-kirjoituksesta.
Media joutuu näemmä pikkuhiljaa korjaamaan uutisointiaan tässä asiassa: Hesari on korjannut eilen klo 22.07 Kasmirin radiosoittoa koskevaa uutistaan, koskapa siinä alun perin väitettiin Axl:n postanneen useita videoita ja kuvia. Todellisuudessahan niitä oli kumpiakin tasan yksi:
Voi vittu osa teistä on vajakkeja. Niin kuin monesti on kirjoitettu, tutkintamatskusta paljastuu, ettei esim. Hank Solo ollut lähettänyt yhtäkään lehdissä julkaistua viestiä ryhmäkeskusteluun. Silti hänet on täällä ja omilla fb-sivuillaan leimattu ällöttäväksi rikolliseksi runkkariksi. Ja koska sekään ei riitä, niin leimataampa Hank vielä PEDOFIILIKSI yhden biisin takia. En itsekään voi sietää kyseistä renkutusta ja vinkubiisiä, mutta en mä nyt sitä pedofiliaan osaa yhdistää! Leimataanko samantien myös Aqua ja Barbie Girl pedofialian keulakuviksi, kun laulu on muutettu söpösti kimittäväksi ja siinähän, herranjumala, käytetään "vertauskuvina" lasten leluja!! Siis aikuisille tehdyssä kappaleessa!
Ja joillain on selkeästi vikaa myös luetunymmärtämisessä, kun täällä EDELLEEN väännellään ja käännellään mukahauskasti, että "joo yhdessä videossa on varmaan ollut monta naista kun vaan muka yksi video ja monta tuomiota". Videoita oli useita, AXL:N OMISSA TIEDOSTOISSA. Videoita oli yksi JAETTUNA RYHMÄSSÄ. Kukaan ei ole väittänyt, että videoita olisi kokonaisuudessaan ollut vaan yksi!
Axl:n teko oli todella julma, ja omasta mielestäni tuomio olisi saanut olla kovempikin! Myös näiden haippirinkiläisten osuus on vähintään kyseenalainen, ja se, ettei asiaa heidän toimestaan viety eteenpäin on paheksuttavaa, mutta joku raja sentään! Täällä jo leimataan ihmisiä faktana runkkari pedoiksi, ja tehdään hallaa toisten uralle ja elämäntyölle, vaikkei todisteita syyllisyydestä mihinkään ole! Myös teidän kaltaiset ihmiset oksettaa mua, hävetkää!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Että mitähän vittua?
No imagon muutos ei ihan ole mennyt putkeen. Ainakaan musiikkivideo kohun myötä.
Siihen en ota kantaan kun en ole huomannut ees kohua, mutta siis linjan hakeminen on ollut tietoista, ei vahinko.
Ainakin hän todisti oikeudessa jolla oli merkitystä uhrien kannalta. Hän teki tietenkin sen oman uransa tähden, mutta on kunnioitettavampi kuin nämä muut haippiringin jäsenet jotka eivät sitä tehneet.
Vierailija kirjoitti:
Mitä muita biisejä sillä on? Paska sydän?
Hankilla? Aika montakin, Smak teki aikanaan kaksi vai kolme levyä.
Vierailija kirjoitti:
Ainakin hän todisti oikeudessa jolla oli merkitystä uhrien kannalta. Hän teki tietenkin sen oman uransa tähden, mutta on kunnioitettavampi kuin nämä muut haippiringin jäsenet jotka eivät sitä tehneet.
Kasmir oli siellä oikeudenkäynnissä, koska hän oli asianomistaja ELI alx oli kuvannut kasmirista seksivideon, jonka oli jakanut haippiringin keskustelussa. Jos ette usko staraa, niin kannattaa varmaan ite tilata oikeudenmateriaalit niin voitte sieltä sitten lukea kannattaako uskoa vai ei. Miksi stara tekisi tuollaisen jutun, jossa siteeraa käräjäoikeuden papereita, jotka voidaan tarkistaa ja katsoa puhuiko totta?!?
Vierailija kirjoitti:
Voi vittu osa teistä on vajakkeja. Niin kuin monesti on kirjoitettu, tutkintamatskusta paljastuu, ettei esim. Hank Solo ollut lähettänyt yhtäkään lehdissä julkaistua viestiä ryhmäkeskusteluun. Silti hänet on täällä ja omilla fb-sivuillaan leimattu ällöttäväksi rikolliseksi runkkariksi. Ja koska sekään ei riitä, niin leimataampa Hank vielä PEDOFIILIKSI yhden biisin takia. En itsekään voi sietää kyseistä renkutusta ja vinkubiisiä, mutta en mä nyt sitä pedofiliaan osaa yhdistää! Leimataanko samantien myös Aqua ja Barbie Girl pedofialian keulakuviksi, kun laulu on muutettu söpösti kimittäväksi ja siinähän, herranjumala, käytetään "vertauskuvina" lasten leluja!! Siis aikuisille tehdyssä kappaleessa!
Ja joillain on selkeästi vikaa myös luetunymmärtämisessä, kun täällä EDELLEEN väännellään ja käännellään mukahauskasti, että "joo yhdessä videossa on varmaan ollut monta naista kun vaan muka yksi video ja monta tuomiota". Videoita oli useita, AXL:N OMISSA TIEDOSTOISSA. Videoita oli yksi JAETTUNA RYHMÄSSÄ. Kukaan ei ole väittänyt, että videoita olisi kokonaisuudessaan ollut vaan yksi!
Axl:n teko oli todella julma, ja omasta mielestäni tuomio olisi saanut olla kovempikin! Myös näiden haippirinkiläisten osuus on vähintään kyseenalainen, ja se, ettei asiaa heidän toimestaan viety eteenpäin on paheksuttavaa, mutta joku raja sentään! Täällä jo leimataan ihmisiä faktana runkkari pedoiksi, ja tehdään hallaa toisten uralle ja elämäntyölle, vaikkei todisteita syyllisyydestä mihinkään ole! Myös teidän kaltaiset ihmiset oksettaa mua, hävetkää!
No miksi siitä Sannin biisistä tuli sanomista, kun lapset taustalla lauloi? Eikö se pitäisi olla ok.
Vierailija kirjoitti:
Nyt kaikkien kannattaa pyytää Julkisen sanan neuvostolta selvitystä Jocka Träsckbackan Stara-kirjoituksesta.
ahahahhahhaha. Heti kun joku toimittaja on tehnyt TYÖNSÄ ja lukenut julkiset pöytäkirjat läpi, niin siitä pitäisi jo ilmoittaa JSN:lle? Tai no miksi ei, jos Jocka Nimihirviö saisi vaikka jonkun palkinnon hyvin tehdystä duunistaan.
Valot päälle nyt. Hesarissa on tajuttu sama kuin Starassa. Vanhaa artikkelia muutettiin jo ja huolella tehtyyn pohjaduuniin perustuva juttu on lehdessä ensi viikolla. Lyödäänkö vetoa, että Iltalehden retostelun jälkeen paniikissa Kasmirin hyllyttäneet radiopäälliköt pyytelevät pian hattu kourassa anteeksi?
Ja Axl ansaitsee kovemman tuomion, sellaisen joka opettaa nöyryyttä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kasmir oli siellä oikeudenkäynnissä, koska hän oli asianomistaja ELI alx oli kuvannut kasmirista seksivideon, jonka oli jakanut haippiringin keskustelussa. Jos ette usko staraa, niin kannattaa varmaan ite tilata oikeudenmateriaalit niin voitte sieltä sitten lukea kannattaako uskoa vai ei. Miksi stara tekisi tuollaisen jutun, jossa siteeraa käräjäoikeuden papereita, jotka voidaan tarkistaa ja katsoa puhuiko totta?!?
Kasmir ei ollut asianomistaja.
Kasmir oli todistaja.
Millään en jaksa koko ketjua lukea, pääsin ehkä sivulle 26. Mutta täällä on ihmetelty sitä, että jos kerran Kasmir on myös uhri, niin miksei nostanut asiasta haloota. Niin miksei? No miettikääs vaikka koulukiusattuja. eivät aina kerro kiusaamisesta kenellekkään tai lievemmissä tapauksissa saattavat jopa naureskella kiusaajien mukana, vaikka sisimmässä oma tuntemus olisi jotain ihan muuta. Uskoisin, että Kasmiria on hävettänyt ja nolottanut ja siksi on painanut asian villasella, yrittänyt ottaa leikin ja huumorin kautta. Mistä sen tietää, miltä asia on oikeasti hänestä tuntunut.
Käyttäjä4520 kirjoitti:
Jos Suomen oikeuslaitos tai kukaan mahdollisestikaan asianomainen ei koe mitään aihetta nostaa Kasmiria kohtaan minkäänlaista syytettä niin onhan tämä tilanne ja AV-palstan mummojen
lynkkaus jotain aivan järkyttävää.
Minun kavereiden pitää ainakin saada kuvailla bongoja salaa ja naureskella niille. Jos joku sanoo jotain siihen, se on hei lynkkaus.
Vierailija kirjoitti:
Miksi Iina Kuustonen kyselee Axlilta runkkumatskusta juutuubissa?
Näitä vastaavia on aika paljon. Laki ei velvoita ketään kertomaan tällaisista Axeleista poliisille, ei siis vaikka tietäisi tällaisesta hyvin vahingollisesta toiminnasta, jolla tuhotaan monta elämää.
On vaikea todistaa kuka tiesi mitä, mutta laittakaa näitä nimiä tulemaan jos tallenne löytyy. Ainakin "matskusta" ovat kyselleet julkisesti siis Iina Kuustonen ja se hauskojen kotivideoiden Sampo Marjomaa vai mikä olikaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Että mitähän vittua?
ai ai niinkö rumaa tekstiä. Ei ollenkaan soveliasta. Lapset laulaa Robinin sydämestä puuttuu palanen mutta ei kai ne laula Sannin mitä ittua....mihin tämä maa on menossa.voi aikoja. Herra anna anteeksi.
Niin oikeesti, miksi hauskoissa kotivideoissa kysyttiin Axlin omista kotivideoista? Ootteko kattonu tuon pätkän, jäätävää.