Musta olisi ihanaa kokata tai leipoa joillekin, mutta ei ole ketään ketä kutsua :(
Nytkin möllötän yksin. Pakastin on täynnä herkkuja joita olen leiponut, mutta en saa oikein yksin syödyksi. Minusta leipominen ja ruoanlaitto on ihanaa. Ja älkää pliis ottako tätä jonain kuittailuna teille jotka ette siitä tykkää! Olisi kiva kutsua kavereita kahville tai syömään, mutta minulla ei ole enää ketään. Muut pariutuivat, minä jäin yksin.
Kommentit (35)
Öh, no kutsu joku niistä pariutuneista ystävistä luoksesi? Kyllä seurustelevatkin kaipaa joskus vapaaillan puolisostaan ja kaverin seuraa.
Sovit nettitreffit ja parien treffien jälkeen pyydät kotiin kakulle! :-)
Missä päin asut? Mä voin tulla sun luo syömään pullaa ja juttelemaan!
T. N41 Turku
Vierailija kirjoitti:
Osaatko tehdä karjalanpiirakoita?
Osaan. Pakastimessa taitaa olla niitä pari pussia. Tykkään syödä aamupalaksi. Ja asun ihan Helsingissä.
Vierailija kirjoitti:
Sovit nettitreffit ja parien treffien jälkeen pyydät kotiin kakulle! :-)
Hah. Sillä taitaisi silloin olla ihan muut piirakat mielessä, kun mun marjapiiras. :( Ap
Menee jo säälittävyyden puolelle aika reippaasti, nyt on mittarit jo punaisen puolella :) Ei saatana. Haha. Joo. Kyllä se siitä.
Vierailija kirjoitti:
Samoin kävi minullekin.
N40
Olen pahoillani. Toivottavasti joskus löydämme jonkun, joka nauttii leivoksistamme.
Laita vaikka Axlin kuva keittiön pöydälle ja ala vatkata. :)
Vierailija kirjoitti:
Menee jo säälittävyyden puolelle aika reippaasti, nyt on mittarit jo punaisen puolella :) Ei saatana. Haha. Joo. Kyllä se siitä.
Tiedän, entä sitten? :)
Missä on nyt se, joka kaipasi reikää? :-D Ei vaan, sori! :-) Kuulostat tosi herttaiselta. Toivottavasti löydät jonkun kivan ystävän! Mulla vähän sama juttu, paitsi mä en jaksa leipoa enkä laittaa ruokaa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedän, entä sitten? :)
No, mitä tuohon nyt voi sanoa. Kukin taaplaa tyylillään :)
Vierailija kirjoitti:
Öh, no kutsu joku niistä pariutuneista ystävistä luoksesi? Kyllä seurustelevatkin kaipaa joskus vapaaillan puolisostaan ja kaverin seuraa.
Tai kutsuu ystävän puolisoineen.
Mäki voin tulla pullalle :) T. Länsi-suomi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osaan. Pakastimessa taitaa olla niitä pari pussia. Tykkään syödä aamupalaksi. Ja asun ihan Helsingissä.
Minä asun Vantaalla, mutta luulenpa, ettei tällaisen lähes kuuskymppisen mummelin seura ole se, mitä kaipaat :D
SPR:n ystäväpalvelu, kirkon diakoniatyöstäkin voisi kysellä (ei tarvitse olla mikään uskovainen)... yksinäisiä on paljon, samoin niitä joilla ei rahat tosiaankaan riitä johonkin leipomuksiin.
Tiedän useamman nelikymppisenä naisen, joka kaipaisi uusia ystäviä. Voisko tätä varten perustaa jonkun FB-ryhmän?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tervetuloa Turkuun! Pullien kanssa tai ilman. Voidaan käydä Turun linnassa tai vaan jokirannassa kävelyllä.
T. N41