Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko jättää 14 v yksin yhdeksi yöksi?

Vierailija
03.03.2017 |

Kyse 14 v tytöstä, joka on kiltti ja luotettava ja omatoiminen. Nyt on niin, että menen toimenpiteeseen toiseen kaupunkiin jonne tarvitsen saattajan (oma mies lähtee) ja on pieni mahdollisuus, että joudun jäämään yöksi sairaalaan. Tyttö sanoo, että ei halua Mummoa tai ketään muutakaan meille. Saako siis lapsen jättää yöksi yksin?

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietenkin tuon ikäisen voi jättää yksin yöksi kotiin. Minä kylläkin ihmettelen, että miksei se mies tule yöksi kotiin, jos sinä jäät sairaalaan? Hotelliinko se menee?

Minä en ihmettele, ettei mies lähe ajamaan 600km kotio ja taas aamulla aja 600km hakemaan vaimoa sairaalasta ja 600km taas kotio. Haloo... :D

Missä pitää Suomessa asua, että sairaalaan on 600 km yhteen suuntaan?

Monessakin paikassa, ei kaikki asu siellä kehä kolmosen sisäpuolella! Niin, pidä sinä turpasi kiinni!

No en todellakaan pidä, koska kukaan ei oikeasti joudu lähtemään 600 km:n päähän sairaalaan. Edes Oulusta Helsinkiin ei ole noin pitkä matka. Edes Suomen pohjoisimmasta kunnasta Utsjoelta ei ole yli 600 km Oulun yliopistolliseen keskussairaalaan.

Haista paska! Mitä sinä tiedät elämästä Lapissa saatanan zuvakki? Miksi valehtelet näistä etäisyyksistä?

En minä valehtele etäisyyksisrä, tarkistin ne atk:lta välimatkaaivustolta.

Vierailija
42/49 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et voi jättää. Tyttö järjestää kuitenkin jättimäiset orgiat ja aamulla kotiin palattuasi talo on täynnä sammuneita, neitsyytensä menettäneitä kasiluokkalaisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoa että kaikki on sitä mieltä että voi jättää. Omassa kaveripiirissäni on nuorempana ollut tyypillistä, että yksin kotiin sai jäädä vasta about 16-17 vuotiaana. Itsekin olen ollut 15-16v pari vuotta vanhemman isoveljen kanssa kaksin kotona, mutta ikinä en olisi saanut lupaa jäädä 14-vuotiaana yksin yöksi kotiin... Kerran kun vanhemmat olivat yhden yön poissa, kun olin 14 vuotias ja menin naapuriin parhaan kaverin luokse yöksi.

Silloinkin kun olin ekoja kertoja yksin kotona, kutsuin aina pari kaveria kylään, koska isossa talossa oli pelottava olla yksin. Ehkä minä ja lähipiirini olemme sitten erikoista sakkia...? Asutaan pk-seudulla. 

Vierailija
44/49 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen jättänyt 14-vuotiaan yöksi ihan vaan kun se itse halusi. Mun mielestä tuo on ihan luonteva ja hyvä ikä alkaa harjoitella tuon verran pärjäämistä.

Kyllä se hyvin menee, ei tarvitse yhtään miettiä. Sano vaikka vielä jollekin tutulle naapurille.

Tai kysy haluaako kaverin yökylään.

Vierailija
45/49 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietenkin tuon ikäisen voi jättää yksin yöksi kotiin. Minä kylläkin ihmettelen, että miksei se mies tule yöksi kotiin, jos sinä jäät sairaalaan? Hotelliinko se menee?

Minä en ihmettele, ettei mies lähe ajamaan 600km kotio ja taas aamulla aja 600km hakemaan vaimoa sairaalasta ja 600km taas kotio. Haloo... :D

Missä pitää Suomessa asua, että sairaalaan on 600 km yhteen suuntaan?

Monessakin paikassa, ei kaikki asu siellä kehä kolmosen sisäpuolella! Niin, pidä sinä turpasi kiinni!

No en todellakaan pidä, koska kukaan ei oikeasti joudu lähtemään 600 km:n päähän sairaalaan. Edes Oulusta Helsinkiin ei ole noin pitkä matka. Edes Suomen pohjoisimmasta kunnasta Utsjoelta ei ole yli 600 km Oulun yliopistolliseen keskussairaalaan.

Haista paska! Mitä sinä tiedät elämästä Lapissa saatanan zuvakki? Miksi valehtelet näistä etäisyyksistä?

En minä valehtele etäisyyksisrä, tarkistin ne atk:lta välimatkaaivustolta.

Oletpa ovela! Kävitkö oikein mitalla mittaamassa nuo etäisyydet? Miksi syyttelet muita valehtelusta?

Vierailija
46/49 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähdettekö ap samalla kyydillä kotoa, vai menetkö edeltä ja mies tulee perässä?

Vierailija
47/49 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun minut tai kaverit jätettiin yläasteikäisinä yksin kotiin niin kotibileethän siitä syntyi. Aika hassua että 14v olisi muka liian pieni olemaan yksin kotona :D

Vierailija
48/49 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä olis ollut bileet, jos  lapseni  olisi saanut olla yksin kotona yötä. Eikä sithänestää silloin olisi uskonut. Hirvittävän kiltin oloinen tyttö ja totuus ihan muuta kun alkoin paljastumaan. En jättäisi. Mummo sinne nyt vaan.

Vierailija
49/49 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pissaa housuissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kahdeksan