Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Avomies aikoo pitää tänään jatkot meillä

Vierailija
03.03.2017 |

Pakko avautua kun ärsyttää niin paljon. Meillä on ollut poikaystäväni kanssa (jonka kanssa muutettiin yhteen vähän aikaa sitten) viime aikoina jonkun verran erimielisyyksiä, niin en kehdannut suoralta kädeltä kieltää kun oli hyvällä tuulella äsken ja sanoi, että haluaa tuoda meille kavereita kun tulevat keikalta kotiin. Asutaan yksiössä niin en voi oikein paeta toiseen huoneeseenkaan :/ Olin ajatellut viettää illan ihan vain palstaillen, syöden pizzaa ja katsoen telkkua, mutta kai se on pakko alkaa itsekin tässä jotain viiniä juomaan ennen kuin lössi saapuu. Mihin aikaan mielestänne olisi ok sanoa, että nyt on aika pistää bileet päätökseen ellei vieraat vaikuta olevan lähdössä?

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

nainen37 kirjoitti:

Yhdyn edelliseen kommenttii. Tyttöystävää ei kyllä kohdella noin, että puoli viisi tullaan riehumaan jatkoille yksiöön. Törkeää käytöstä, poikakaveri vaihtoon.

Aika lyhyitä on kyllä täällä kirjoittavien ihmisten parisuhteet puolin ja toisin, jos tuon jälkeen erotaan ihan ilman ristiriitojen ratkomista :D

Olen samaa mieltä. Me ollaan miehen kanssa sovittu, että jatkoihin kysytään lupa ja jos toiselle ei käy, niin sitten ei järjestetä eikä siitä tarvitse olla kenenkään pahoillaan. Aika usein kuitenkin olemme olleet molemmat tahoillamme viihteellä, joten on yleensä positiivinen yllätys jos toinen on päättänyt järjestää jatkot. Usein meillä on kuitenkin jatkoilla enemmän sellainen rauhallinen kuin riehakas tunnelma. Itse en kyllä jaksa sitä jos kukaan jää yöksi, vaan häädän viimeistään yhdeksältä vieraat koteihinsa.

Vierailija
42/47 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis voi hitsi, te asutte oikein yksiössä, siis apua! Ihquuuuu!!! :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

nainen37 kirjoitti:

Yhdyn edelliseen kommenttii. Tyttöystävää ei kyllä kohdella noin, että puoli viisi tullaan riehumaan jatkoille yksiöön. Törkeää käytöstä, poikakaveri vaihtoon.

Aika lyhyitä on kyllä täällä kirjoittavien ihmisten parisuhteet puolin ja toisin, jos tuon jälkeen erotaan ihan ilman ristiriitojen ratkomista :D

Olen samaa mieltä. Me ollaan miehen kanssa sovittu, että jatkoihin kysytään lupa ja jos toiselle ei käy, niin sitten ei järjestetä eikä siitä tarvitse olla kenenkään pahoillaan. Aika usein kuitenkin olemme olleet molemmat tahoillamme viihteellä, joten on yleensä positiivinen yllätys jos toinen on päättänyt järjestää jatkot. Usein meillä on kuitenkin jatkoilla enemmän sellainen rauhallinen kuin riehakas tunnelma. Itse en kyllä jaksa sitä jos kukaan jää yöksi, vaan häädän viimeistään yhdeksältä vieraat koteihinsa.

Aamuyhdeksältäkö? Vai mihin aikaan teillä ne rauhalliset jatkot on?

Vierailija
44/47 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

nainen37 kirjoitti:

Aamuyhdeksältäkö? Vai mihin aikaan teillä ne rauhalliset jatkot on?

Niin, siis yleensä siinä klo 5-9 aikaan on jatkot.

Vierailija
45/47 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän innovatiivisempi miesvihaprovo tällä kertaa. Mut ei kuitenkaan jatkoon vaan naftit 0,5 / 5

En kyllä koe, että tämä on miesvihaa. Miksi ihmeessä parisuhteessa pitäisi naisen olla jokin pirttihirmu ja kieltää jatkot? Suhde on kuitenkin joustamistan sen miehenKIN tarpeisiin tai haluihin eikä aina toisinpäin niinkuin monen suhde on. Yhdet jatkot sillon tällöin ei maailmaa kaada, mutta se kaataa, jos aletaan sopimaan jotain ehdottomia kieltoja, koska nainen ei voi joustaa edes yhden yön unista.

Kyllä meille siis saa jatkoille tulla. Sitä tapahtuu ehkä kerran kaksi vuodessa. Meillä ei tosin ole yksiötä (ensimmäisen poikaystävän kanssa oli), joten yleensä sitten vaan nukun. Yksiössä pötköttelin sängyllä ja katselin läppäriltä leffoja. tottakai saan vastavuoroisesti mieheltä myös joustoa hänen omista haluistaan.

Vierailija
46/47 |
18.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko hauskat jatkot?

Vierailija
47/47 |
09.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten jatkot sujuivat?