Avomies aikoo pitää tänään jatkot meillä
Pakko avautua kun ärsyttää niin paljon. Meillä on ollut poikaystäväni kanssa (jonka kanssa muutettiin yhteen vähän aikaa sitten) viime aikoina jonkun verran erimielisyyksiä, niin en kehdannut suoralta kädeltä kieltää kun oli hyvällä tuulella äsken ja sanoi, että haluaa tuoda meille kavereita kun tulevat keikalta kotiin. Asutaan yksiössä niin en voi oikein paeta toiseen huoneeseenkaan :/ Olin ajatellut viettää illan ihan vain palstaillen, syöden pizzaa ja katsoen telkkua, mutta kai se on pakko alkaa itsekin tässä jotain viiniä juomaan ennen kuin lössi saapuu. Mihin aikaan mielestänne olisi ok sanoa, että nyt on aika pistää bileet päätökseen ellei vieraat vaikuta olevan lähdössä?
Kommentit (47)
Vierailija kirjoitti:
Pyydä ne etkoille, ja juota jokaiselle viinaa sen verran että pääsevät vielä juuri baariin sisälle.
Hyvä idis mutta ne on jo jossain baarissa :D -ap
Vierailija kirjoitti:
Kerrostalossa (ja rivarissakin) on hiljaisuus aamuyöllä, ei silloin voi tulla rellestämään. Häädönkö haluatte?
Asutaan Kalliossa niin täällä on vähän eläväisempää. Meillä on ollut jatkoja aiemminkin, naapureilla myös. -ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikään ei ole kivempaa, kuin herätä puoli viideltä baarista saapuvien naapureiden rymyämiseen.
No ehkä vielä mukavampaa on, että ne kännääjät tulee sun asuntoon, joka on yksiö. Ja ap on vielä suunnitellut leipovansa niille. Voi jeesus. Mikä teitä nuoria naisia vaivaa? Olette ihan ovimattoja. Tiedän kuulostavani ihan ikälopulta, mutta ei kyllä minun nuoruudessani tuollainen olisi tullut kuuloonkaan. Tyttöystävä keikalle mukaan, jos suunnitellaan jatkoja pariskunnan kämppään.
Ei kiitos, en voi sietää hevimetallia :) Vaikka sitähän sitä sitten joutuu täälläkin kuuntelemaan. En nyt vain haluaisi vaikuttaa miltään pirttihirmulta, joten mietin että jotenkin olisi voinut vähän varautua mutta ehkä se on turhaa kun en ole oikein sillä tuulella. Mietin, että alan itse juoda vasta kolmelta, ettei ala alkoholi väsyttämään ennen vieraiden tuloa.
Nuoren naisen pahin pelko on vaikuttaa pirttihirmulta. Että tervetuloa vain känniääliöt meidän yksiöön aamulla puoli viisi. Tuohan on aivan kohtuutonta. Nyt on kyllä kotikasvatuksessa mennyt jotain ja pahasti pieleen. Nainen ei ole pirttihirmu jos ei halua laumaa kännisiä hevareita yksiöönsä jatkoille aamuyöstä. Äitisi olisi pitänyt sinulle kertoa tämä.
Vierailija kirjoitti:
Pakko avautua kun ärsyttää niin paljon. Meillä on ollut poikaystäväni kanssa (jonka kanssa muutettiin yhteen vähän aikaa sitten) viime aikoina jonkun verran erimielisyyksiä, niin en kehdannut suoralta kädeltä kieltää kun oli hyvällä tuulella äsken ja sanoi, että haluaa tuoda meille kavereita kun tulevat keikalta kotiin. Asutaan yksiössä niin en voi oikein paeta toiseen huoneeseenkaan :/ Olin ajatellut viettää illan ihan vain palstaillen, syöden pizzaa ja katsoen telkkua, mutta kai se on pakko alkaa itsekin tässä jotain viiniä juomaan ennen kuin lössi saapuu. Mihin aikaan mielestänne olisi ok sanoa, että nyt on aika pistää bileet päätökseen ellei vieraat vaikuta olevan lähdössä?
Bileet on aika pistää päätökseen kun poliisit ovat ovella.
Hahahahaa täähän ihan sikahauska :D Jatkot klo 4:30 kerrostaloyksiössä. Vaikkakin olisi Kalliossa vähän eläväisempää.. Ja tyttöystävä pikkupäissään odottamassa. Mä en kestä tätä. Ap, et voi syyttää ketään muuta kuin itseäsi tästä nyt. Kuka oikeasti suostuu tollaseen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä ihmettä minä luin??? Nyt kyllä kiinnostaa että minkä ikäisiä olette? 18-v.?
Eivät tulusi meille jatkoille, ei vaikka ois kuinnka ollut erimielisyyksiä.
Ööö no mä olen 29 ja poikaystävä 33. -ap
33-vuotias poika. Joopa joo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä ihmettä minä luin??? Nyt kyllä kiinnostaa että minkä ikäisiä olette? 18-v.?
Minkä ikäinen itse olet? Minun poikaystäväni on 42 ja olen itse 30. En osaisi kuvitellakaan sanovani häntä "miesytäväksi" tms. sehän kuulostaisi ihan keski-ikäiseltä.
Tommosta se elämä jännämiesten kanssa on.
Lähtisin hotelliin. Ensi kerralla sanoisin, etten välitä vieraista. P.S. Ei vaikuta kovin kypsältä kolmikymppiseltä tuo avopuolisosi.
Onhan se tietty miehenkin koti...
Miksi sä sitä viiniä juot?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäinen itse olet? Minun poikaystäväni on 42 ja olen itse 30. En osaisi kuvitellakaan sanovani häntä "miesytäväksi" tms. sehän kuulostaisi ihan keski-ikäiseltä.
Minkä ikäisenä aiot ruveta kutsumaan (jo nyt hyvinkin keski-ikäistä) poikaystävääsi miesystäväksi?
Vierailija kirjoitti:
Lähtisin hotelliin. Ensi kerralla sanoisin, etten välitä vieraista. P.S. Ei vaikuta kovin kypsältä kolmikymppiseltä tuo avopuolisosi.
Niin, hauskan pitäminen silloin tällöin on hyvin hyvin epäkypsää.
Kuulostaa kyllä pahasti siltä että poikaystäväsi viettää edelleen sinkkuelämää ja ottaa sinusta vain rusinat pullasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäisenä aiot ruveta kutsumaan (jo nyt hyvinkin keski-ikäistä) poikaystävääsi miesystäväksi?
Sitten kun siltä tuntuu, mutta tuskin nyt ihan lähitulevaisuudessa.
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa kyllä pahasti siltä että poikaystäväsi viettää edelleen sinkkuelämää ja ottaa sinusta vain rusinat pullasta.
sinkkuelämää jos käy kavereiden kanssa keikalla? olen ajatellut että palstalla on nykyään vain 15v poikia mutta eksyy tänne välillä joku mummokin näköjään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, hauskan pitäminen silloin tällöin on hyvin hyvin epäkypsää.
Saa sitä hauskaa pitää mutta ei toisen yöunien ja kotirauhan kustannuksella.
Viettää iltaa palstaillen??? Ihan kuin joku harrastus. Vai onko? Ei kai?? Toivottavasti ei! Huh
nainen37 kirjoitti:
Yhdyn edelliseen kommenttii. Tyttöystävää ei kyllä kohdella noin, että puoli viisi tullaan riehumaan jatkoille yksiöön. Törkeää käytöstä, poikakaveri vaihtoon.
Aika lyhyitä on kyllä täällä kirjoittavien ihmisten parisuhteet puolin ja toisin, jos tuon jälkeen erotaan ihan ilman ristiriitojen ratkomista :D
Vähän innovatiivisempi miesvihaprovo tällä kertaa. Mut ei kuitenkaan jatkoon vaan naftit 0,5 / 5