Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko oikein vetää Kasmir axelin touhuihin mukaan

03.03.2017 |

Kasmis potkittiin ulos tanssii tähtien kanssa, koska oli katsonut axelin whatsuppi viestejä. Minun mieli pide on ainakin se, että jos kaveri mulle näyttelee panokavereitaan, niin en minä sillon kyllä ole rikollinen.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roinatan kirjoitti:

Ei tuo ole se pointti. Ihan sama onko kasmis runkannu materiaalille vai ei. Ei hän sitä ole kummiskaan kuvannut.

Mistä sinä tiedät mitä se tyyppi on tehnyt. Jos on katsellut salaa kuvattua materiaalia ja varsinkin runkannut sille, ihan yhtä likainen paskiainen kuin Axl, paitsi Axl on ollut paikalla, tuo on katsellut salaa. Axl syyllistyi kuvaamiseen ja sai ansionsa mukaan.

Jos Kasmirista ei tykätä tuon jälkeen, ei hänestä tykätä. Se on hänen murheensa, ei meidän. Itse on ollut katsomassa, ei me sitä olla laitettu ruudun ääreen.

Vierailija
22/28 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ihan järjetöntä. Minusta hullua jo se että lapsen hyväksikäytöstä saa saman verran ehdollista kun axelin touhuista o.O

Mites 30 lapsen hyväksikäytöstä?

No nimenomaan, se että lapsen törkeästä seksuaalisesta hyväksikäytöstä tulisi edes jotain 5 vuotta ehdotonta. Mutta eiiii, se menee samaan sarjaan kun axelin videoinnit. Vähän niin kuin samaa sarjaa. Teet mitä tahansa seksuaalista niin saman tyylinen tuomio.

Missasit pointin. Jos 30 eri lasta hyväksikäyttää niin tuomio on muuten ihan varmasti se 5 vuotta ehdotonta tai ylikin. Jos Axl olisi kuvannut vain kerran hän olisi selvinnyt sakoilla ja pienillä korvauksilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasmir ei ole tainnut pitää outona sitä, että Axl jakaa panovideoita työtiedotus rinkiin. Eivät ole pitäneet saairaana touhuna salakuvausta. Koko ringin jäsenet ovat syyllisiä. Tälläinen toiminta olisi pitänyt lopettaa. Axl tarvitsee terapiaa, mutta ei ole ringissä touhun hyväksyneet sen terveempiä.

Vierailija
24/28 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ihan järjetöntä. Minusta hullua jo se että lapsen hyväksikäytöstä saa saman verran ehdollista kun axelin touhuista o.O

En tullut ajatelleeksi tätä puolta asiasta.

Just joo, entä jos olisi käyttänyt hyväksi yli 30 lasta. Tyhmä.

Vierailija
25/28 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko noita kurppia raahattu väkisin kuvattavaksi vai mistä moinen itku. Mahtaa se tietysti harmittaa kun oma ammattitaidottomuus sänkypuuhissa päätyy julkisuuteen. Onko ihan pakko päästää jokainen joka ymmärtää kysyä pöksyihinsä, kyllä ihmisellä pitää olla itselläänkin jotain vastuuta teoistaan.

Vierailija
26/28 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasmir on luimu, joka luikkii vasta sitten todistamaan, ku käry käy. Jos on nytvalmis siveyden sipulina todistamaan Axlia vastaan, miksei käräyttänyt jo ennen käryä?

Vierailija
27/28 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mites 30 lapsen hyväksikäytöstä?

No nimenomaan, se että lapsen törkeästä seksuaalisesta hyväksikäytöstä tulisi edes jotain 5 vuotta ehdotonta. Mutta eiiii, se menee samaan sarjaan kun axelin videoinnit. Vähän niin kuin samaa sarjaa. Teet mitä tahansa seksuaalista niin saman tyylinen tuomio.

Missasit pointin. Jos 30 eri lasta hyväksikäyttää niin tuomio on muuten ihan varmasti se 5 vuotta ehdotonta tai ylikin. Jos Axl olisi kuvannut vain kerran hän olisi selvinnyt sakoilla ja pienillä korvauksilla.

Ongelmahan ei ole siinä että Axln tuomio olisi mitenkään liikaa, vaan noista hyväksikäyttötuomioista (lasten) saadaan liian pienet tuomiot. En ymmärrä tuota että vertaillaan Axln tuomioita muihin ns "vakavempiin" ja valitetaan tuomion pituutta. Axln tuomio on vähintään kohtuullinen, on ihan eri asia se mitä muista rikoksista tuomitaan.

Vierailija
28/28 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko juttu oli suomenruotsalaisten juutalaisten suurinta tiedon manipulointia informaatio sotaa vastaan koska kytkökset ovat niin ällöttävän ihmisen kuplassa niin ketään ei mahda edes korjata tilannetta sekä se on ällöttävää.

Minulla olisi tietoa asian korjaamiseksi mutta kappas vain heräsin tuhannen väsyneenä vaikka nukuin pommin varmasti täydellisesti.

Ehkä asia pitää vain unohtaa mutta näillä keillä on tämä äidinnussijan taipumus omassa kuplassa eivät lopeta ejakuloimista äitinsä vittuun ja he kiusaavat ilman lopettamista jatkuvasti kuin pikkutytöt ketkä ovat kasvaneet feminismi håmå kommuunissa. Osaatko korjata? Tämä IT-ala on jatkuva. Minun mielestä yksi pommi tuhoaisi kaiken niin meilläkin olisi parempi olla, koska minä ainakaan en tykkää IT alasta. Onneksi meillä on InfinitiivisenTyönteon eli IT-alan pikkutyttöjä feminismi kytköksiin minua ei kiitos kiinnosta tavalla. Toisekseen tämä on totta ja suomenruotsalaiset ovat maapallon myrkkyä. Jos olet eri mieltä niin ota minut töihisi ja heitä itsesi mereen epeli.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kahdeksan