Sanokaa teidän mielestänne yksi (1) kaunis naisen nimi TAI yksi (1) hieno miehen nimi, sitten peukutellaan!!
Peukku ylös= mieleinen nimi
Peukku alas= ei mieleinen nimi
ei molempia koska muuten vaikea peukutella jos toinen nimi miellyttää ja toinen ei, eli joko miehen tai naisen nimi.
Kommentit (453)
Vierailija kirjoitti:
Mä en ymmärrä mikä siinä on niin hirveetä, että suomalaisen sukunimen kanssa on jokin vieraampi etunimi? Siis oikeasti? Onko Suomi niin tuppukylä? Onhan maailma pullollaan monikulttuurisia perheitä ja kansainvälistä menoa.
Eihän siinä mitään pahaa olekaan, jos sille on jokin luonteva syy, sukujuuret tms. Mutta 100 % supisuomalaiset sukujuuret omaavalle tuntuu vähän hassulta antaa joku täysin ulkomaalainen nimi. Erikoisuuden tavoittelu, hienostelu tai wannabe-meininki tulee silloin ensimmäisenä mieleen.
Mielenkiintoisia nämä peukutukset kyllä. Tavallisille suomalaisille nimille tulee tolkuttomasti alapeukkuja. Pekka, Paavo, Markku ja Ilkka on vaan niiiiin out. Alexiini, Jasperiini, Minni-Liina, Hilleviina ja Jasminiini on vaan niin paljon spesiaalimman kuuloisia.
Vierailija kirjoitti:
Mä en ymmärrä mikä siinä on niin hirveetä, että suomalaisen sukunimen kanssa on jokin vieraampi etunimi? Siis oikeasti? Onko Suomi niin tuppukylä? Onhan maailma pullollaan monikulttuurisia perheitä ja kansainvälistä menoa.
Charlotte Möttönen vaan sekä näyttää että kuulostaa hölmöltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Charlotte Möttönen vaan sekä näyttää että kuulostaa hölmöltä.
Charlotte Möttönen kuulostaa upealta ja on foneettisestikin eksoottinen.
Olet vain liian rajoittunut ja tuomitseva.
Iida