Laita tähän terveiset kaipaamallesi ihmiselle
Kommentit (3565)
Edelleen J-P Alavudelta, en unohda sua koskaan <3 näyt menneen naimisiin, onnea!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vain pyytävä katseesi niin olen rinnallasi, eikä rakkaudestani puutu pisaraakaan....
Sori mutta olen varattu mies. En ole etsimässä uutta naista.
Mahdotonta oli ymmärtää että EI ollut sinulle!
Varatut ikävöi täällä kumppaneitaan 😂
Muruu, ima sugu neru. Watashi no utsukushī hachisunohana. 😙
JV rakastan sua niin että päähän sattuu.
Vierailija kirjoitti:
Ollaan kavereita? Kaikesta huolimatta... :)
Niin minäkin haluisin. Se lopettaminen sattui ihan hirveästi..itkettää koko ajan.
Vierailija kirjoitti:
Tsemppiä uuden rouvan etsintään. Muista käytöstavat! :)
Tintti/Kihis, tajuatko että sun takia nää ketjut sulkeutuu/menee lukkoon? Olet ihmissaastaa. Se aikaisempi ketju oli ihana kunnes aloit dominoida sitä, voisit jättää tämän ketjun rauhaan.
Sinä silloin vuonna 1989. Yhden illan juttu. Moikka. Taisi olla tampereella tai ehkä mikkelissä? Vai oliko fuerteventurassa?
Vierailija kirjoitti:
Ollaan kavereita? Kaikesta huolimatta... :)
Älä viitsi.
Kysyin taivaalta, tähdet vastasi.<3
Täytyisi vain saada se jotenkin sinun tietoosi..
Hah!! Täällä niin moni luulee että tuo kaveriviesti on just mulle:D
Mitä turhamaisuutta. Sori, se on ohi, mikä on ohi.
Jätä jo meidät muut rauhaan harhoistasi, kihis. Kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Jätä jo meidät muut rauhaan harhoistasi, kihis. Kiitos.
Well said. Modet, pieni pyyntö. Pitäkää tää ketju olemassa, mutta poistakaa negatiiviset viestit, jotka eivät kuulu ketjun aiheeseen. Ei ole oikein, että yksi ihminen pilaa koko ketjun harhoillaan.
Mä oon joskus ehdottanut ja ehdotan yhä että luotais terveisketjut maakunnittain. Eli jokaiselle maakunnalle omansa (ehkä jotkut pienemmät vierekkäiset maakunnat vois laittaa samaan ketjuun). Vois valita ketjun sen mukaan missä maakunnassa mielessä pyörivä henkilö asuu. Sitten terveiset menis varmemmin perille ja vain yhdessä ketjussa ois tuo yks hullu.
Vierailija kirjoitti:
Mä oon joskus ehdottanut ja ehdotan yhä että luotais terveisketjut maakunnittain. Eli jokaiselle maakunnalle omansa (ehkä jotkut pienemmät vierekkäiset maakunnat vois laittaa samaan ketjuun). Vois valita ketjun sen mukaan missä maakunnassa mielessä pyörivä henkilö asuu. Sitten terveiset menis varmemmin perille ja vain yhdessä ketjussa ois tuo yks hullu.
Nyt näyttäis että modet on poistanut hullun viestejä, kiitos modet! :) Olisko täällä aitoja kaipaajia? t. Nainen Uudeltamaalta, kaivaten Uudenmaan miestä
Turhaa aivan turhaaa.. lailatilaa
Sori mutta olen varattu mies. En ole etsimässä uutta naista.