Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kellään kokemuksia pukeutumisneuvojista?

Vierailija
03.03.2017 |

Tarkoitan sellaista palvelua, minkä voi ajanvarauksella tilata stockalta tai sokokselta tai haloselta tms. Niitä kauppojen omia pukeutumisneuvojia. Onko nuo oikeasti hyviä vai ajanhukkaa? Ja osaako ne valita oikeasti istuvia vaatteita? Ongelmani on epätyypilliset mittasuhteet, ja siksi on vaikea ostaa vaatteita, ja ajattelin että ehkä nuo neuvojat osaisi auttaa.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osuin huonolle sellaiselle. Sain niin huonosti istuvia että omaan tyyliisi sopimattomia sinisiä jakkupukuja, että olin aivan ymmälläni. Jakkupukukaverini hakee vaatteet aina pukeutumisneuvojalta. Ystävälläni on hyvä ajaton maku itsellään, mutta pukeutumisneuvojan kanssa ostosreissut hoituu nopeasti. Eli saa vanhanajan palvelua.

Vierailija
2/3 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osuin huonolle sellaiselle. Sain niin huonosti istuvia että omaan tyyliisi sopimattomia sinisiä jakkupukuja, että olin aivan ymmälläni. Jakkupukukaverini hakee vaatteet aina pukeutumisneuvojalta. Ystävälläni on hyvä ajaton maku itsellään, mutta pukeutumisneuvojan kanssa ostosreissut hoituu nopeasti. Eli saa vanhanajan palvelua.

Juuri tuota pelkään että se valitsisi ihan epäsopivia. Oliko kyseessä stocka?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin pari vuotta sitten Sokoksen pukeutumisneuvojalta ja oli hyvä kokemus. Kaikki vaatteet, jotka toi, istuivat tosi hyvin. Selkeästi tunsi eri vaatemerkkien mitat ja tiesi, mitkä sopivat minulle. Toi kokeiltavaksi vaatteita, joita en olisi itse rekistä valinnut mutta jotka olivatkin tosi kivoja päällä ja aika paljon ostinkin niistä sovitetuista vaatteista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän neljä