Mitä hyvää ruokaa tekisin halvalla?
Mielellään 2,50€ annos, voi olla 5€ jos riittää kahdeksi päiväksi (kahteen päivälliseen yhdelle). Olen kaikkiruokainen, mutta tänään ei salaattia eikä keittoja.
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotakin energiapitoista: riisiä, makaronia. Kastike ja pääraaka-aine.
Ravintoakin pitäisi olla, ei pelkkiä kaloreita. Riisiä ja makaronia ei kannata syödä.
Noo, kuuleppa sie. Lissäät kuules siihen oikein rapsakan salaatin kylkiäiseks ni jo on sinulla siinä oikein ravitseva ja maukas ateria.
No kuuleppa sie ite. Siitä salaatista niitä ravinteita ei kaikkia saa.
No mitä sä nyt haluat sitte tunkee sinne sekaan?
Lihaa ja rasvaa
Riisiä linssikastikkeella, lisänä reilu annos uunijuureksia. Alle eurolla saa mahan täyteen ja ruokaa jää ylikin.
Vierailija kirjoitti:
Peruna-juures-makkarakeitto
Ap ei halunnut/halua keittoa.
Tomaattipohjainen linssikeitto, mukana mm. porkkanaa, purjoa, sipulia, valkosipulia ja reilusti sulatejuustoa.
Cittarissa oli porsaan lapa 1,99€/kilo - siitä pulled porkia 6-8 hengelle. Lisukkeeksi itsetehty coleslaw ja paistetut perunat. Hintaa annokselle tulee alle 50cnt. Ei itsetehty ruoka ole välttämättä kallista
Vierailija kirjoitti:
Mä just tein valkosipuliperuna-savupalvikinkkusuikalelaatikkoa. Mukaan joukkoon parsaa ja kermaa. Munamaitokin käy. Ripaus juustoraastetta päälle. Huomenna lämmitettynä varmaan vielä maukkaampaa.
Parsaa?
Muutenkin melko mielenkiintoinen sekotus
2,5€/annos tekee jo ihan mitä tahansa paitsi sisäfilepihvejä! Ei taida meillä olla yhtään ruokaa johon menee noin paljon rahaa?? Tässä vähän listaa:
hernekeitto
tonnaripasta
sipulipihvi/pasticada
kalakeitto
patapaisti
makaronilaatikko
tortillat
lihapullat
rosmariinipossu/possunnoisetit
merimiespihvi
makkarakeitto
hapankaali ja bratwurst/nakit ja ranskalaiset
possua ja uunijuureksia
paahdettu juureskeitto
mureke ( liha tai kasvis)
lohipihvit/uunilohi
lasagne
kaalilaatikko
munakkaat
pulled pork
perunamoussaka
kasvissose/maissi/tomaatti/myskikeitto
raviolit salvia e burro/pesto
makkarakastike
kananoisetit/ Igorin kana
carbonara
stroganoff/stifado
bolognese
kesäkeitto
feta-kikhernepihvit
kasvispihvit
axoa
häränhäntäpata
tuorekasviswokkia ja kanaa/possua
gnocchi alla trapanese
chili sin carne
vegebolognese
kukkakaalicurry
falafelit ja jugurttikastike
tomaattirisotolla täytetyt paprikat
Jos kaapist löyty vaikka kasvisten jämiä niin uunimunakas? tungen itse siihen kaiken ylimääräisen aina kaapksta, eaim. Linssikastikkeen jämät ja hiukan nahistuneet kasvikset. Seuraksi vaikka lohkoperunoita.
Itse leivotut lämpimät sämpylät, mukana juuresraastetta. Ei tarvi kuin voita päälle ja lasi kylmää itsetehtyä viinimarjamehua. Avot, mikä iltapala.