Onko hiusten värjäily wt?
Kommentit (35)
Vierailija kirjoitti:
Musta tasapaksu väri yhdistettynä vaaleaan juurikasvuun on wt.
Tämä on enemmänkin rock eikä wt. Vähän sama kuin miehellä maiharit.
Ihan sama, onko wt vai ei. Talven ajan hiukset olleet piilossa pipossa. Kevään tullen on ihanaa käydä kampaajalla ja vaalentaa juurikasvu. Kesällä kaipaan blonditukkaani auringon kanssa kimaltamaan. Surffitukka.
Iän ja stressin myötä harmaantunut tukka masentaa itseäni, joten värjään luonnonväriseksi. Ei kiinnosta mitä muut ajattelee harmaan peitosta.
Suurin osa värjätyistä hiuksista on wt.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on lähiöpunainen?
Mahonginpunainen.
Riippuu siitä mitä valkoisella roskaväellä tarkoitetaan. On mautonta värjätä hiuksiaan epäluonnollisella värillä, mutta myös osa keskiluokkaan kuuluvista tekee niin. Luonnottomasti saa värjätä, jos molemmat värit on luonnollisia ja värjäys on tehty taidokkaasti ja juuri oikealla tavalla.
Mua ei kiinnosta lainkaan olenko jonkun teinin tai teinin tasoisen määrittelemä wt vai en. Piehtaroikaa vaan niissä omissa piireissänne muita pikkusieluisesti tuomiten :D Olette mulle ilmaa. Ai niin, ja en itse värjää hiuksiani.
Vierailija kirjoitti:
Mua ei kiinnosta lainkaan olenko jonkun teinin tai teinin tasoisen määrittelemä wt vai en. Piehtaroikaa vaan niissä omissa piireissänne muita pikkusieluisesti tuomiten :D Olette mulle ilmaa. Ai niin, ja en itse värjää hiuksiani.
Avasit kumminkin keskustelun!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Avasit kumminkin keskustelun!
En?
Totta!