Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kehitysvammainen serkkuni 15v laittanut vanhojen miesten pyynnöstä vähäpukeisia kuvia nettiin - apua!

Vierailija
03.03.2017 |

Tämän tytön vanhemmat ja perhe ovat hyvin uskovaisia ja en tiedä uskaltaisinko kertoa tämän tytön vanhemmille vai en. Todennäköisesti serkku saisi ainakin fyysisen rangaistuksen teostaan, kuten heillä on tapana. Olen yrittänyt puhua serkulle, mutta hän sanoo vaan, etten minä voi häntä määrätä kun en ole itsekään vielä aikuinen. (olen 16v) Mitä tehdä?

Ps. Vain asiallisia vastauksia

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua! Kai täällä on aikuisia? :(

Vierailija
2/16 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitko kertoa vanhemmillesi ja keskustella heidän kanssa asiasta? 

He voisivat keskustella serkkusi vanhempien kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis johonkin ihan julkiselle sivulle?

Vierailija
4/16 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Instagramiin ja sitten ihan webbikameran kautta näyttelee itseään näille miehille. Serkku on minulle tärkeä enkä halua hänelle mitään kamalaa tapahtuvan.

Ap

Vierailija
5/16 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tiedät tuon webkamerajutun? Oletko itse esittänyt miestä hänelle vai?

Vierailija
6/16 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Instagramiin ja sitten ihan webbikameran kautta näyttelee itseään näille miehille. Serkku on minulle tärkeä enkä halua hänelle mitään kamalaa tapahtuvan.

Ap

Juttele vanhemmillesi tai jollekin muulle luotettavalle aikuiselle. Sitten voitte tehdä rikosilmoituksen näistä miehistä.

Vierailija
7/16 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei, inha tilanne. Jotain puuttumista tuo kuitenkin vaatii, serkkusi on vielä nuori ja kehitysvammaisuus tekee hänestä vielä haavoittuvamman. Pystyisitkö puhumaan omille vanhemmillesi tai jollekin muulle luotettavalle aikuiselle asiasta? Nämä sitten osaisivat ehkä sanoa parhaiten mitä kautta edetä. Tärkeintä oisi nyt saada serkkusi lopettamaan tuo ja heti, ennenkuin mitään ikävää ehtii tapahtua.

Vierailija
8/16 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä tiedät tuon webkamerajutun? Oletko itse esittänyt miestä hänelle vai?

Minä itse olen vielä kokematon miesten/poikien kanssa missään suhteessa ja serkku rehenteli minulle että näin saadaan miesten huomio, ja näytti mitä tekee.

Ap

Vierailija
9/16 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisit ilmoittaa suoraan lastensuojeluun. Kerro että tiedät ruumiillisesta kurituksesta ja että haluaisit auttaa serkkua, muttet uskalla ilman aikuista.

Vierailija
10/16 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitko puhua omille vanhemmillesi?

Vierailija
11/16 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anna linkkiä niihin serkkusi kuviin, ihan vaan että voidaan varmistaa ovatko ne kuvat todella sopimattomia...

T.Mies

HÄPEÄISIT!

Vierailija
12/16 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lastensuojeluilmoitus seksuaalisesta hyväksikäytöstä ja ruumiillisesta kurituksesta, ja rikosilmoitus poliisille myös.

Lasten ruumiillinen kuritus on laissa kiellettä 1.1.1984, että ei pitäis tulla vanhemmille yllätyksenä jos heillekin tulee seuraamuksia.

Vierailija
13/16 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttaisko nettipoliisi? Eikös instagramiin voi ilmoittaa asiattomat kuvat?

Vierailija
14/16 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten kehitysvammainen osaa käyttää webbikameraa ja vielä opettaa nuorempaansa. En usko. 

Vierailija
15/16 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä nimimerkki ig?

Vierailija
16/16 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten kehitysvammainen osaa käyttää webbikameraa ja vielä opettaa nuorempaansa. En usko. 

Usko pois, että keharikin voi olla jollain alueella ihan nokkela. Oma 14- kv- lapseni on netinkäytössä ja muussakin tekniikassa aika taitava, mutta sosiaaliset taidot ja päättelykyky (esim. syy- seuraussuhteet) ovat alle kouluikäisen tasoa.

Aivan var,asti ap:n viesti on oikea, ja muuten kehitysvammaisia tyttöjö valitettavasti käytetään seksuaalisesti hyväksi. Hienoa, ap, että olet huolissasi serkustasi. Saatat pelastaa hänet karmealta kohtalolta, jos otat yhteyttä poliisiin tai sosiaalivirkailijaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kuusi