Suosittele reppua opiskelijalle
Kommentit (27)
Haalean lohenpunainen tai sinapinkeltainen Kånken niin näytät samanlaiselta wannabe-hipsteriltä kuin kaikki muutkin. Ja mieluiten Camelbak juomapullo sinne reppuun niin avot!
Yliopistossa pitää olla tyylikäs salkku, repun kantajat nauretaan sieltä pihalle.
Suosittelen sellaista hieman perusmallia isompaa Fjällrävenin Kånkenia, jossa on "selkää vasten" läppärille sopiva erillinen vetoketjullinen tasku. Olen itse ollut tyytyväinen, reppu riittävän tilava, mutta sopivan kompakti kaupunkielämään. :)
Mulla on Herschelin reppu ja olen tyytyväinen. Ollut jo n. 3 vuotta, kestää. Tuo toimii hyvin myös ns. viikonloppureppuna, mahtuu kamat hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Haalean lohenpunainen tai sinapinkeltainen Kånken niin näytät samanlaiselta wannabe-hipsteriltä kuin kaikki muutkin. Ja mieluiten Camelbak juomapullo sinne reppuun niin avot!
Kånkenin selkähihnat eivät näytä mukavilta tai tukevilta. Camelback juomapullo ei taida sopia Kånkenin ahtaaseen taskuun.
Katu-uskottavalle Kånken, ehdottomasti!
Älä nyt ainakaan osta sitä hirveän rumaa Kånkenia. En voi ymmärtää miten se voi olla millään tavalla nätti kenenkään mielestä.
Jos haluaa sellaisen mihin mahtuu hätätilassa vaikka mappi, niin ostaisin Targusin repun. Sen kanssa on mukava matkustaa. Mutta jos ei tule kovaan käyttöön, niin noin pienelle kannettavalle ostaa vain se pehmuste ympärille ja laittaa sinne laukkuun mitä normaalisti käyttää.
Känken on vitun kova ja rahaa vielä muuhunkin.
Verkkokauppa myy satunnaisesti läppärireppuja. Itse ostin sellaisen ja olen tyytyväinen.
Fjällrävenin reppuja ei suositella pestäväksi; vesi- tai kuivapesua ei suositella. Vanha erimerkkinen reppuni on kestänyt vuosia vaikka on käynyt pesukoneessa useita kertoja.
Itselläni on Marimekon Eppu-reppu ja Toimi-laukku. Kumpaankin menee kannettava, kirjoja ja kansio oikein näpsäkästi.
https://www.stadiumoutlet.fi/varusteet/reput/234255101/helly-hansen.so-…
Tähän olen ollut tyytyväinen.
Vierailija kirjoitti:
Suosittelen sellaista hieman perusmallia isompaa Fjällrävenin Kånkenia, jossa on "selkää vasten" läppärille sopiva erillinen vetoketjullinen tasku. Olen itse ollut tyytyväinen, reppu riittävän tilava, mutta sopivan kompakti kaupunkielämään. :)
Onko repussa nahkainen kantohihna ja nahkasomisteet? Onko kyseistä reppua saatavissa eri väreinä? Musta reppu on varmaankin oikea pölynkerääjä.
Vierailija kirjoitti:
Älä nyt ainakaan osta sitä hirveän rumaa Kånkenia. En voi ymmärtää miten se voi olla millään tavalla nätti kenenkään mielestä.
Jotkut ostavat Kånkenin sen käytännöllisyyden vuoksi, eivät siksi että se olisi kaunis.
Vierailija kirjoitti:
https://www.stadiumoutlet.fi/varusteet/reput/234255101/helly-hansen.so-…
Tähän olen ollut tyytyväinen.
Kiitos linkistä, sivusto muuten hyvä mutta voiko reppuja huonommin esitellä, ei ole kuvia sisältä tai videoita.
Voisit nyt aloittaa kertomalla esimerkiksi minkä kokoinen kannettava tietokoneesi on.