Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä tiedät, että olet väsynyt? Kerro kokemuksesi.

Vierailija
03.03.2017 |

Mä aloitan, tää tapahtui just äsken mulle:

Laitoin uunin päälle.

Pellille laitoin hornetit ja pellin uuniin. (Tai niin luulin tehneeni.)

20 minuutin kuluttua menin avaamaan uunin luukun ja koko pelti oli kadonnut. Olin hämilläni, missä ihmeessä pelti voi olla?! Juurihan olin sen uunin laittanut.

Sitten avasin uunin alaluukun ja kappas, siellähän hornetit olivat raakana.

Vähän väsynyt, kun ei saa nukuttua sitten millään.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nukahtanut eteisen lattialle kotiin tullessa kesken riisumisen. Mies vähän säikähti, kun itse tullessaan hetkeä myöhemmin kotiin löysi minut siitä makaamasta. 

Vierailija
22/23 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh mitä juttuja :O

Ite kerran vastasin puhelimeen ja katoin, että siellä sisko soittelee ja vastasin tyylii jotai et "Oi minun siskoni, mitäs oot tänää sekoillu?" siellä olikin pomo, outo tilanne :D Sisko Milja, pomo Minna, meneehän noi nyt vähä sekasi, ainaki väsyneenä :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä säilytetään talouspapereita keittiön yläkaapissa. Otin sieltä yhden rullan ja repäisin palan. Sitten hetken päästä mies ihmetteli, että missä talouspaperirulla on kun teline on ihan tyhjä. Ja rupesi ottamaan rullaa sieltä yläkaapista. Mä rupesin sanomaan, että älä nyt sieltä enää ota ku mä otin jo rullan sieltä.

No rupesin etsimään sitä rullaa pöydiltä, niin ei sitä löytynytkään mistään. Mä olinkin epähuomiossa laittanut sen takaisin sinne yläkaappiin ja vielä siihen muovipakkauksen sisään. 😳