Mikä on parasta suklaata?
Itse pidän eniten Fazerin vaaleasta maitosuklaasta. Se on niin samettisen pehmeää ja muutenkin. Sitä myytiin kai joskus patukkanakin, muistaako joku muu?
Maraboun suklaa on myös tosi hyvää ja niissä parasta on makulevyt. Lempparini on Marabou Daim ja Mint Krokant. Se uusi Oreo filled on aika jännä, mutta erittäin hyvä sekin. En tiedä, luokitellaanko suklaaksi, mutta Dumle on myös lempparia.
Kommentit (45)
fazerit on huonompia. Marabow ja royal;)
Tietyt belgialaiset konvehdit on herkkuja, mutta niitä saa huonosti Suomesta ja ovat täällä sikahintaisia. Kotimaisista Fazerin Salted Caramel ja Pähkinä-Rusina on on parhaita.
Kyllä. kirjoitti:
Viimeksi paras oli kuin kaikki jäi hiljaiseksi ja ne oli hiljaa hyvästä suklaasta. Toisella kerralla he halusivat ensimmäisen kerran kappas vaan uudestaan nyt kolmannella kerralla he saavat parhaiten miten he osaavat tämän kirjoituksen ensimmäisestä kerrasta miten he koskaan eivät ole nähneet ennen tai räjäytän silmäni sinun naaman edessä vitun paskan otsikon kirjoittaja äidinnussija, raiskaaja, idiootti ja turhake.
Sun lääkitys ei ole kyllä kunnossa.
Ennen olisin vastannut Fazerin sininen. Nyt on kauhea suklaatyhjiö, kun en ole samanveroista suklaata löytänyt.
Mun mielestä tuo sininen ei maistu samalta kuin ennen ja nykyään en tykkää siitä lainkaan. Tiedä sitten, onko mun makuaisti muuttunut vai suklaa...
Fazerin sininen kai.
MUTTA tietääkö kukaan mistä saisi Milky Way Midnight Dark -suklaapatukkaa Helsingissä? En yhtään muista mistä sellaisen yhden kerran ostin ja se oli ihan mielettömän hyvää (samettista!!). Oliko se joku kausituote, jota ei enää myydä? Olen kiertänyt useita kauppoja enkä vaan löydä.
Leaderin punaiset marjat raakasuklaa!!! mm jo yks pala riittää
Mää luen näitä ihan kuola valuen. Peukku ylös jos sun alko tekee mieli suklaata.
Vierailija kirjoitti:
Mää luen näitä ihan kuola valuen. Peukku ylös jos sun alko tekee mieli suklaata.
Onneksi huomenna on mun herkkupäivä. Kauppa, here I come!
🤤🍫
Lindtit, Fazerin punainen ja lontoonrae.
Maraboun kuplatoffeesuklaa
Fazerina
Kinder
Maraboun mansikkasuklaa oli super hyvää myös, harmi kun ei enää myydä...
Kyllä se Fazerin sininen on. Tosin ei ole enää yhtä hyvää kuin ennen, mutta en osaa sanoa, mikä vialla. Tykkään kyllä Fasun vadelmatäytteisistä pikkupatukoistakin. Niihin on tyytyminen, kun ei aina voi ostaa isoa sinistä. Marabou on ollut aina liian sokerista. Ruotsalaiset on sellaisia.
Lidlissäkin on aika hyviä suklaita montakin, niitä täytteisiä.
Parasta voisi nykyään olla käsintehdyt konvehdit, sveitsiläiset, belgialaiset yms.. Mutta kun niitä ostaa harvoin, ei aina tiedä, mikä kolahtaa. Joukossa on aina huonojakin yhdistelmiä.
Ja nyt on menossa paasto. Miksiköhän minä tähän aloin vastailemaan? Apuaaa.... Porkkanaa!!!
Fazerin sininen ja Maraboun appelsiini (nyt en kyllä ole löytänyt kaupoista) ja Mint krokant. Myös pähkinäsuklaat ovat hyviä esim. Lidlin se joku 40snt pähkinäsuklaa (vihreä 100g).
Tietääkseni fazerin punasessa käytetään maitojauhetta kun taas sinisessä käytetään ihan oikeaa maitoa mistä johtuu parempi maku. :)
Maraboun perus- Daim- ja Japp-versiot. Ja Fazerin sininen Crunchy caramel & sea salt-patukka!
Firklöverin pähkinäsuklaa, ihan mieletön, jää koukkuun ja syö koko suklaan kerralla niin että heilahtaa :)
Patukka puolelta Geishat eri versioina ja Fami on myös herkkua.
Tumma suklaa missä inkivääriä tai seasalt joukossa, hifistelyyn vain. Mättöön fazerit. Marabout ja milkat liian makeita ja ällöjä. Riisisuklaa kun haluaa keventää.