Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia lääkäristä Eero Varila?

19.03.2006 |

Olen siirtymässä kyseisen lääkärin potilaaksi Tampereen väestöliitolle.

Voisitteko kertoa kokemuksianne kyseisiestä lääkäristä!

Onko mukava? Onko saanut hyviä tuloksia aikaan? Kaikki tieto kiinostaa!

Kiitos!

*rantahiekka*

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
20.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halusin nostaa viestiä, koska itselläni on sama tilanne.

Huomenna alkaa hoidot siellä ja jännittää. Onko kenelläkään mitään kokemuksia kyseisestä lääkäristä?

Vierailija
2/6 |
20.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahdollisesti olemme myös menossa hänen hoidettavakseen jatkossa, koska olemme juuri muuttaneet Oulusta Treelle! Oulun VL:ssa häntä ainakin suositeltiin kovasti.

Teidän kokemukset hänestä kiinnostaa myös!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
20.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei rakkaat ystavat.

Muistelin juuri etta olen kaynyt joskus 13 vuotta sitten kyseisen laakarin vastaanotolla, ainakaan silloin ei vastaanotto ollut mikaan miellyttava, mutta nyt pitaa myos muistaa etta normaalisti kavin Tinkasen Helenan vastaanotolla mutta jostain syysta jouduin yhden vastaanoton kaymaan nuorena tyttona Varilan vastaanotolla. Ja mikali muistan oikein kyseisen henkilon, han oli jo tosi vanha jo silloin...mutta kokenut. Mutta jos minun pitaisi uudelleen menna, miettisin varmasti kahteenkertaan. Alkaa kuitenkaan pelastyko, monet naiset pitivat Varilasta, ehka se olen vain mina joka ei ollut ihan positiivisella mielella.

Tsemppia vastaanotolle ja avoimin mielin. Tehkaa oma mielipide!

Vierailija
4/6 |
20.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme mieheni kanssa olleet Varilan asiakkaina puolisen vuotta eikä minulla ole hänestä kuin pelkkää hyvää sanottavaa.

Rauhallinen, totuudenmukainen, kannustava ja ammattitaitoinen.

Onnea hoitoihin, toivottavasti teillä onnistaa pian!

Vierailija
5/6 |
20.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei,

Koskaan aikaisemmin en ole tänne kirjoitellutkaan, lukenut palstaa sitäkin useammin. Meillä lapsettomuutta ( ja matkalla yhden lapsen saaminen ) vuodesta 2000. Esikoisen saimme 2003 ja nyt pikku kakkosta toivottu kaksi vuotta tuloksetta. Ongelma on minussa ja se on perustavaa laatua oleva, joten biologisen pikku- kakkosen saaminen jäänee haaveeksi. Ainokaistamme voinee pitää suoranaisena ihmeenä, ainakin meille se on tietysti sellainen. Hoidoissa olemme olleet koko ajan Varilalla ja en voi kuin täydestä sydämestäni lämpimästi suositella. Hän on lämminsydäminen, avoin, aito ja kokenut lääkäri. Ikää hieman päälle 50 ja ikäisekseen todella tyylikäs, nuorekas ja charmantti, ei missään nimessä mikään ikäloppu.

Olen joutunut näiden asioiden puitteissa käymään muutamaan otteeseen toisilla lääkäreillä ja kyllä voin sanoa, että joka kerta olen mennyt " riemusta pomppien " jälleen Varilan vastaanotolle. Me mieheni kanssa pidämme hänestä valtavasti.. nämähän ovat tietysti näitä iankaikkisia makuasioita. Tsemppiä tulevaan kaikille!

Vierailija
6/6 |
20.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan ihana lääkäri. Kävin v. 2003 hänen vastaanotollaan AVA-klinikalla, jossa hän silloin toimi. Hän on mielestäni erittäin asiantunteva, hienotunteinen, mukava ja empaattinen ihminen. Hänellä on iän tuomaa viisautta, eikä hän todellakaan ole vielä eläkeikää lähellä. Oikea ihminen oikeassa ammatissa. Voin suositella lämpimästi.

Olisin mennyt AVA:lle jälleen hänen vastaanotolleen, mutta hän todellakin on nykyään ainoastaan Väestöliitossa. Saattaa olla, että vaihdankin hoitopaikkaa nyt.

Onnea hoitoihin !

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kolme