Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Vauvakuume, synnytys ja taaperot
Ovulaatiosta 5 päivää, selkää ja vatsaa jomottelee oikein kunnolla,
27.12.2008 |
ihan menkkamaisia kipuja. Voiskohan kyseessä olla kiinnittymiskivut? Toiveikkaana täällä olen...
Mulla kyllä kaksi raskautta takana, mutta aina tämä oireiden tarkkailu on yhtä jännittävää...
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Vauvakuume, synnytys ja taaperot
Voipi olla!
Minulla samanlaisia oireita nyt kp 28 ja oireita ollut viikon. Olen toista kertaa raskaana. Joten voi minullaki oireet olla siihen suuntaan viittaavat.. kuka tietää. Kohta tietää raskaustesti B-)