Milloin oot viimeksi polttanut savukkeen?
Itse noin reilu puolituntia sitten.
Poltan satunnaisesti ehkä kerran kuussa.
Läheiseni eivät tiedä tästä, poltin joskus päivittäin vuosia, mutta nyt näin vanhempana ole vähentänyt aika minimiin.
Joskus vain tekee mieli.
Kommentit (36)
5 min sitte.
T. Yritän parhaan mukaan lopettaa :(
Poltan onneksi vain enää n. 3-5 tupakkaa päivässä ennen meni aski! 😃
Joskus viime vuonna. Kaipaan sitä sosiaalista tupakkahetkeä mutta ei ole enää ketään jonka kanssa ottaa satunnaisia sauhuja.
VR:n entisissä tupakkakopeissa oli kyllä tunnelmaa. :)
Viime keväänä
Vieläkin tekee usein mieli 😕
Eilen aamulla. Poltin aiemmin melkein askin tai jopa askin päivässä. Joitain viikkoja sitten aloin vähentämään ja poltin 0-5 päivässä. Nyt lopetin kun eilen meni vika askista. Jos tulee tarve annan itselleni luvan enkä ole ehdoton asian suhteen vaan ajattelen että jokainen polttamaton tupakka on hyväksi
Jotain 4 vuotta sitten, jos sähkötupakkaa ei lasketa.
Polttanut 35 vuotta, viimeks elokuussa. Olen vihdoin pitkän harjoittelun tuloksena päässyt siihen, että voin polttaa milloin vaan ja lopettaa milloin vaan.
Reilut kolme viikkoa sitten. Poltan vain silloin kun käyn baarissa.
Viime yönä. Poltan ainoastaan kännissä.
Ehkä n. 3kk sitten.
Poltan satunnaisesti, yleensä askillisen loppuun. Olen tehnyt tätä jo vuoden mieheltä salaa.
27.11.2001
Äitini hautajaisten jälkeen. Äiti kuoli keuhkosyöpään 47-vuotiaana ja siihen loppui minun tupakointini.
Kolmisen viikkoa sitten kun kävin baarissa. Olen vain bilepolttaja, en käy baareissakaan useasti.
"Tavallisen" tupakan viime viikon torstaina, sähkötupakkia juuri nyt.
En ole koskaan polttanut koko tupakkaa, mutta ehkäpä noin kymmenen vuotta sitten viimeksi otin pienet henkoset.
Olisiko noin kolme minuuttia sitten.
Uudenvuodenaattona klo 23.55 vuonna 1976 . Päätimme hankkia vauvan ja lopettaa tupakanpolton. " Vauva" täyttää tänä vuonna 40-vuotta ja pikkuveljet 34 ja 32.
Vierailija kirjoitti:
Itse noin reilu puolituntia sitten.
Poltan satunnaisesti ehkä kerran kuussa.
Läheiseni eivät tiedä tästä, poltin joskus päivittäin vuosia, mutta nyt näin vanhempana ole vähentänyt aika minimiin.Joskus vain tekee mieli.
Tänään iltapäivällä selvittyäni erityisen hirveästä työpäivästä.Poltan myös satunnaisesti,seuran vuoksi ja hermosavuja.
Kun nuolin pimppaa. Oli pakko saada se maku pois suusta.
Viime lauantaina. Poltan aina kun käyn baarissa.