Milloin oot viimeksi polttanut savukkeen?
Itse noin reilu puolituntia sitten.
Poltan satunnaisesti ehkä kerran kuussa.
Läheiseni eivät tiedä tästä, poltin joskus päivittäin vuosia, mutta nyt näin vanhempana ole vähentänyt aika minimiin.
Joskus vain tekee mieli.
Kommentit (36)
Marraskuussa taisi olla. Oiskohan tää kolmas kerta kun olen lopettanut. Nyt yritän takoa kallooni että mä en pysty siihen että polttaisin ihan vaan silloin tällöin. Se on joko-tai. Mutten joudun kärvistelemään kieltäymyksessä kunnes taas pääsee nikotiinista eroon.
Sama täällä. Esikoisen varpajaiset keväällä 1991.
2002 kesällä, ennen kuin tajusin olevani raskaana. 2003 kokeilin vielä kerran ottaa henkoset, ei maistunut vuoden tauon jälkeen.
31.7.2015. Poltin kuukauden verran puoli askia päivässä kun halusin koittaa miltä tuntuu nikotiiniriippuvuus, mutta en vieläkään tiedä miltä tuntuu kun "tekee mieli tupakkaa". Ei sellasta voi tehdä mieli, sama kun sanoisin että tekisi mieli naulata kämmen lauta-aitaan kiinni. Joka päivä, monta kertaa päivässä.
Jos mun joskus tekee mieli vetää palokaasuja henkeen, meen vetämään auton pakoputkesta henkoset niin pääsee tuollaisen käsittämättömän mielihalun lisäksi eroon samalla muistakin ongelmista.
Vierailija kirjoitti:
Sama täällä. Esikoisen varpajaiset keväällä 1991.
Ja tämä siis vastaus #21:lle.
Vappuna 2014 poltin elämäni ensimmäisen ja viimeisen savukkeen. Viimeisen siksi, että se oli niin mukavaa, että tiesin jääväni pahasti koukkuun jos jatkaisin. Vieläkin tekee usein mieli...
15.11.2015.
Sitä ennen satunnaisesti, minunkaan läheiset eivät tienneet polttamisesta. Helpottavaa, kun ei enää ole tarvinnut salailla.
31.12.1989 aloitin tupakkalakon, joka jäi pysyväksi.
Vierailija kirjoitti:
Viime lauantaina. Poltan aina kun käyn baarissa.
Sama. Oli kaverin synttärit viime lauantaina.
10.2.2017. Poltan 0-5 savuketta/kk ja oon luonu itselleni tällaisen tarinan että poltan vaimolta salaa ettei tulis ittelle liiaksi tavaksi. Ei varmaan rouva panisi oikeasti pahakseen kun satunnaisesti itsekin bilepolttaa. :D
Tupakkaa maistoin joskus kahdeksan vuotta sitten. Kannabista ehkä kolme vuotta sitten.
Se oli kesällä 1996. Sitä ennen syksy 88. Aika harvoin tulee poltettua!
Joskus 90-luvun alussa...