Jos saisit 10 000 euroa kuukaudessa palkkaa tekemällä ihan mitä tahansa työtä, minkä työn valitsisit?
Työ ei voi siis olla kotiäiti tai muu vastaava, vaan ihan oikea työpaikka.
Kommentit (109)
Sohvan koeajaja/laiskiaisen korviken eläintarhaan.
Kirjoittaisin ja kuvittaisin lastenkirjoja
Kaksi vaihtoehtoa: kansanedustaja tai naisten pillukarvojen trimmaaja. Molemmat yhtä kiinnostavia.
Arkkitehti. Tosin näillä piirustus"lahjoilla" kukaan ei palkkaisi edes 100e/kk :D:D
Varmaan tekisin nykyistä työtäni ainakin aluksi. Toki voisin myös perustaa vaikka verkkokaupan, jossa myytäisiin pinkkejä kaulapantoja lemmikkimarsuille.
Mä konsultoisin. Ihan mitä vaan!
Teoriassa tiedän kaiken niin hyvin. Lastenkasvatuksesta yritysmaailmaan! Ai niin, tietysti myös jalkapallojoukkueet olisi asiakkaina, senkin pelin osaan katsomosta käsin paljon paremmin.
Jossakin museoalan töissä :) Tai historiantutkijana.
Oi, mitä päiväunelmia!
Nykyään olen vain talouspäällikkö enkä tienaa kuin nippa nappa puolet tuosta. Periaatteessa minulla olisi (vanhentunut) koulutus noihin unelmatöihinkin. Mutta olen varma, että en niitä saisi edes ilmaiseksi/harjoittelijana, kun käytännössä koko työurani olen ollut ihan erilaisissa töissä...
sisustusuunnittelija, arkkitehti tai tanssiope
Museointendentti, oluen/viinin valmistaja, hortonomi.
Psykologian tai neurotieteen tutkija.
Eikös nuoret miehet haluais gigoloiksi? Tuo pillukarvojen trimmaajako tyytyisi katselemaan?
Ehkä sellainen RAY:n pelihuoneen valvojatyyppi, mieluiten jossain automarketissa mihin juopot ei eksy. Mitä ne edes tekee työkseen? Ei niillä ainakaan kovin kiireistä näytä olevan. Hyvin voisin siellä istuskella ja katsoa ettei teinit tule pelaamaan.
Joku matkailuun liittyvä.. matkaopas? :)
Täälläkin matkaopas jos saisi vaihtaa aina matkakohdetta
Vastasin jo aiemmin mutta mieleeni tuli vielä toinen ja mieleisempi: meikkitaiteilija!
Psykiatrian erikoislääkäri. Kuuntelisin ihmisten valitusta ja kirjottasin reseptejä. Naama peruslukemilla. 10 000 kiitos.
Kuvittaja/piirtäjä/taiteilija